hmmm...heb dus een jasje gekocht voor Meagan..maar kan niet echt een lief mutsje/wantjes sjaaltjes vinden die er bij passen.....
@ Beest: ja, die site is leuk! Krijg ik zo'n kriebels van... Volgens mij moeten we een weekje vakantie met de naaimachine plannen.... hihihih en dan de hele dag beppen en naaien hihihi Dikke kus op de prikkies van J.! Niet leuk. hopelijk is ze er snel vanaf! @ Diaan: ja, ik dacht effe kijken of hoe nummer 5 valt... ik zie jullie (jij en Tezzz) nog wel een keer met een 4e aanzetten hoor Nou, nu aan het werk... ik doe al dagen niets... echt vreselijk!
Beppen, snaaien en iets in elkaar prutsen...denk dat dat dan de volgorde is De prikjes dat waren er 2...de BMR prik...die hakt er pas tussen 5 en 12 dagen er in...de menc (meningokokken c) die werkt meteen..dus dat is misschien wel 2 weken lol8) We hebben het gister trouwens aan me vader verteld, zwanger! Hij was pas eergister terug van vakantie...hij vind het geweldig...maar ook zo verdrietig denk ik...me ma had nog zoveel met de klein kinderen willen knuffelen/stoeien. Hij zei ook dat ie niet alleen wil blijven...alleen zijn vind ie vreselijk na 45 jaar...
@ G4B...echt niet dat er hier 5 komen..nr 4 is al een debacle opzich..als 4 hier komt..zal ik echt nooooooooit meer zeuren hahahha..nee zonder dollen...zolang de staatloterij hier niet groot gevallen is en we niet op de zesmorgen wonen *dat zijn zulke leuke ..grote huizen hier* ..gaan we echt niet "bewust" voor een 4e... @ Beast..dit jasje heeft ze...roze met rood en grijs ..
en de andere kant...moet eigenlijk voor het mooie nog een keer...maar hij vind het eigenlijk wel gaaf zo....*begrijp de jeugd niet echt meer smiley*
deze hoek is vrij donker maar volgens mij is die andere licht gevend dus dat heft mekaar op! best wel gaaf hoor!
Wil me eigen slaapkamer doen....maar ben de enige die kan behangen..en met schuine wanden best een klus8)
gaat idd snel beast, nog fe en je hebt je eerste echo! willen jullie tzt weten wat t word? rest hooooooooooiiiiiiiii!!!
hey beest, wat gaat het snel zeg....nu alweer 8 weken mannetje hier is om voor een 2e maar hij wil nu weer eerst verhuizen *zucht*...hij bedenkt wel elke keer wat
joh..8w alweer???..waarom lijkt het of het bij iedereen veel sneller gaat als bij mij "toen"..... @ liesje..dus jij driftig kijken op Funda hahahha @ Baps..