Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmorgen!

@G4B: nacht was helaas weer gebroken :( K wou eigenlijk om 2.00 uur al eten, dus maar weer ff bij mij gelegd. Maar had er deze keer al gauw genoeg van (mijn rug dan), dus best snel weer teruggelegd. Helaas om 4.00 uur begon z'n gespook al weer, dus toen toch maar de fles gegeven. En nu is ie al een poosje klaarwakker. Ik zal er zo maar weer eens heen gaan ;)

@Miepie: heeel veeel sterkte vandaag! Hopelijk is dit ECHT de allerallerlaatste keer ooit!

@Trutje: weet je niet wat te doen? Ehm...vroeg sinterklaasshoppuh? Best leuk hoor! En over een paar weekjes ben je veel te druk om je daar mee bezig te houden ;)

Over shoppuh gesproken..wij (schoonmoeder, dochter, K en ik) gaan morgen shoppuh in Deventer! :D En heb gezegd dat we waarschijnlijk nog wel ff langs gaan bij m'n moeder, dus die gaat misschien ook nog wel mee. Dochterlief is bijna jarig en de laatste jaren is het een soort traditie geworden te shoppen voor nieuwe schoenen en jas. En ik kan zelf ook wel nieuwe laarsjes gebruiken ... ;)
    En Y gaat morgen met pappa lekker voetbal kijken, dus helemaal goed! :D
    kheb er zin in!

Nou thee en K knuffen/voeden/etc...

Laterrrr!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    FILSTEEEEERD! Gaat snel he? ;)

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Morgen!

Beastie, wat een gave foto's zeg. En een mooie achtergrond, hebben jullie die zelf gemaakt of was die van dat festijn war jullie waren.

Marieke, dat is toch een hele mooie test. En als het niet goed zou zijn mocht je zeker niet beginnen.

Go4b, stiekem toch wel spannend dus.....dan duren dagen idd lang

Oh....ik moest even pauze nemen. Ons dametje viel met een grote draai in de lucht via de tv kast met haar achterhoofd op de houten vloer...kleine stunter. Snel fruit gegeven en op bed gelegd, ze was hartstikke moe.

Diaantje, is het een mooie cd van de editors? De vorige heb ik grijs gedraaid.

Ik ga hier even de bende opruimen.

Heeft iemand nog iets van Miepie gehoord? Hopelijk viel het allemaal mee.

En hoe zou het met Tom zijn?

Trutje, heb je trouwens nog steeds zo'n uitslag op je buik?

4. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Leentje, de uitslag zelf (de echte pukkels) zijn weg maar het zijn rode vlekken geworden. De bovenkant van mijn buik is extreem zacht nu, helemaal in tegenstelling tot hoe ruw het was!

Kan niet wachten om jullie vanavond een foto van mijn buikreportage te laten zien :D Ben zelf zo benieuwd!

En die kleine meid van Lool al weer 9 maand. Dat deed me toen echt wat. Dat mijn knul net zo lang buiten de buik was als dat ik em had gedragen <3

Tezz, sinterklaasshoppen doe ik wel vanaf de pc. Ik zie me niet meer uren door de winkelstraat waggelen :D Maar tnx voor de tip! :p

Is er nog iemand die hier lootjes wil gaan trekken? Zo maar een idee hoor...

G4B, ik sta nog steeds helemaal in de PUPO-stand voor je hoor! Het klinkt zo goed allemaal! Zou erg leuk zijn (ook voor de gemiddelden hier, die moeten toch ergens vandaan komen? ;) )

*was gedaan*
    Ik ben goed!!! :p
    vandaag maar eens 3 uur over de douche doen ofzo... Eigenlijk is alles klaar en de beeb kan komen (mijn vriend moet nog dozen wegruimen van onze slaapkamer maar dat is niet mijn probleem, kan ik ook helemaal niet meer)
    Dus nu doe ik elke dag 1 ding en daar doe ik zoooooo lang over :D Het is gewoon niet anders.

Lekker tekenen vandaag en mijn geboorteplan eens op papier zetten. Heeft iemand er ervaring mee trouwens?

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Zo terug van schappies doen.

Go, ik ben altijd op vrijdag vrij, heeeeerlijk. (ook de maandag altijd)

Miep, sterkte vandaag, denk aan je.

Lola, flisteerd met je 9 maanden oude N.

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguhhhh..

Hier alles rustig..Mar komt *eindelijk* thuis na 3 dagen kamp:)..heb m stiekem best gemist hoor..voel me nooit compleet als 1 van mijn kinderen niet thuis slaapt...
    Bijna Weekend !!!

@ Beast..zwemse..als het meezit heb je het verdachte pakketje morgen in de bus..
    @ G4B...spannend hoor...voor de brievenbus gaan liggen met Kaa..testen zodra ie binnen is hoor!!
    PUPO PUPO PUPO PUPO !!!!
    @ Trutje..nog even lieverd..ik had ook jeuk aan mijn buik toen..alhoewel..had dat eigenlijk 9 maanden lang...schiet dus ook niet op hahhaha
    @Leentje..is de cd van 2007...de nieuwste is nog niet uit..en vind ze prachtig !
    @ Miep..denk aan je ..dikke knuffel !
    @ de rest..liefs en zwaai..moet er snel vandoor!

7. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    mogge!

Ik krijg geen automatische berichten meer als er een post is geweest. Dus kwam ff checken en moest meteen een boekdeel bijlezen...

S. slaapt lekker door snachts. Das wel prettig. Overdag is ze nog af en toe wat huilerig, maar dat is fijner dan snachts een huilend kind.

Ik ben inmiddels 3,5 kilo lichter dan mn startgewicht!! Yippieee
    Nog ca. 6 kilo voor mn streefgewicht. Maar vind het zo ook wel prima eigenlijk..

Het jobhunten gaat wat minder gestaag op t moment.
    Krijg geen berichten terug van sollicitaties, dus heb mn oude baas en collega ingeschakeld en daar heb ik inmiddels van vernomen dat er 2 banen open staan. Helaas is mn baas nu nog in Kreta, dus moet ff wachten tot hij terug is maandag voordat ik daar meer van hoor. En collega gooit op dit moment een balletje op op mn oude werk.
    Dus spannend, maar nog ff wachten..
    Heb nog anderhalve week voordat ik mn baan op moet zeggen, dus heb inmiddels geen nagels meer over.

Verder weinig nieuws.

Was weer een flinke ego, maar dan zijn jullie ook weer een beetje bij.. ;)

later!
    en alvast een prettig weekend voor de vroege vogels!

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Trutje, wat is een geboorteplan?

Blurry, fijn dat ze lekker doorslaapt.

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Gefeliciteerd!!!
    Jeetje, wat gaat de tijd snel....

10. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Wat goed van je Blurry!!! Nog maar 6 kg. Die zijn echt te verwaarlozen vind ik ook. Ik moet nog 5x zoveel :D
    Oh wacht, da was helemaal niet ':D'

Hmmmz....

Geboorteplan:
    Cicli - eigen lijn rondom bevallen
    Daar staat het echt heel mooi omschreven :)
    De vorige keer ging een beeeeeeeeetje erg mis, dus deze keer wil ik dingen op papier hebben staan. Niet dat het niet anders kan gaan dan dat, maar gewoon kleine dingen, als bijv. dat als ik na 10-12 uur weeen geen ontsluiting heb ik graag doorverwezen wordt naar een gyn en niet nog 24 uur hoef 'door te proberen' dat soort dingetjes...
    Vanmiddag ga ik het plan bespreken met de vk. Ben benieuwd!

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Geboorteplan... Totaal niet mijn ding!!!!!

Wat jij vandaag moet gaan doen?? Bevallen! :D
    Oh nee, de 27ste ben jij pas aan de beurt. *diehebikindepollsmiley*

Ben ook erg benieuwd naar je buikreportage. :)

Lootjes trekken hier vind ik eigenlijk wel een leuk idee. Maar hoe zie je dat voor je?

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik blijf PUPO!!!
    Tijd voor een nieuw testje?
    Even naar de winkel en piecen maar!!
    Hoezo nieuwschierig... ;)

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat fijn dat jullie meidje al doorslaapt! :D

En goed hoor, van die kilo's! *strontjaloerssmiley*

Balen van die baan. Hopelijk komt het snel goed en heb je straks ineens 3 brieven tegelijk in de bus!

Jullie ook een fijn weekend!

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Geboorteplan lijkt mij wel ideaal, als het volgens plan loopt! ;)
    hahahahaha!

Maar begrijp wel dat je die dingen er in wilt zetten!

G4B: testen, testen, testen, testen!!! :D

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Honden willen eten, mijn plastablet begint te werken en m'n kind zit nog in de pyama. Ik ook trouwens.

Dus tijd om aan de bak te gaan hier!

Oh ja.....
    Ik heb weekend.
    Maandag weer werken.
    *ik heb er zooooo geen zin in smiley*

En nu moet ik rennen naar de wc!!

16. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    plastabletten? Hou je vocht vast ofzo?
    (Doe mij er ook een stuk of 60 dan :')

ennuh lootjes trekken?
    Via de website lootjestrekken.nl oid vult iedereen een lijstje in en dan worden er lootjes gegenereerd en krijg je een mailtje en dan sturen we de pakjes naar elkaar toe :p
    Zoiets?

17. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Jaaa Trutje, dat is een goed idee!!! Maar dan wel met een gedichtje haha.

Ik denk dat een geboorteplan wel erg fijn is als de bevalling niet helemaal gaat zoals gepland (al kun je zoiets niet plannen maar jullie weten wel wat ik bedoel). Ik moet wel zeggen dat ik nu beter op papier kan zetten wat ik zou willen dan de eerste keer, toen was alles nieuw. Maar ik denk dat als het ooit weer zover mag komen ik e.e.a. met hubbie doorspreek.

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Lool: gefeliciteerd! Wat een mijlpaal inderdaad. Ik had het ook hoor wat trtje zegt... ik had het zelfs op de dag uitgerekend wanneer ze even lang in de buik als buiten de buik zat... (hoezo gestoord...)

@ Trutje: wat een goede ideeen heb jij vandaag!
    Geboorteplan: echt heel slim! Ik heb het (helaas) niet gedaan. Nu viel het ook wel mee. Kon gewoon thuis bevallen, maar voor een volgende keer zou ik het zeker doen!
    Wat me wel een beetje tegen viel was hoe het er precies na de bevalling aan toe gaat en hoe alle hulpverleners met me omgingen. Mijn hemel alsof ik een kas plantje was...
    En dat de kraamhulp Kaa ging schoonmaken en aankleden... dat had ik eigenlijk wel zelf willen doen. Dus een volgende keer gaat hier zeker een geboorteplan komen!
    @ Steef: je roept heel hard niet jouw ding, maar ehhh heb je de link van trut gelezen... gaat echt om jouw wensen en dat je niet op het moment overvallen wordt door andere mensen die denken het voor jou wel even te regelen.

En loodjes trekken! Jaha! Wat een gaaf plan! Wie weet maken we er gewoon een meet omheen!
    Ik ben voor (ik ben altijd voor cadeautjes, ik denk dat ik bijval krijg van Tezz :D)

@ Tezzz: shop ze dus! Lekker iedereen verwennen en het is heerlijk weer dus dat gaat goed komen!

Kaa slaapt, ik moet dus eigenlijk nuttige dingen doen...

later!

OJA: VANDAAG WORDT ER NIET GETEST (DOOR MIJ... JULLIE MOGEN JE GANG GAAN :D)
    Ik koop van dat geld liever een retropakje van duns: (heb er al 1 in groen badstof met klavers, maar deze zijn ook errug leuk...)
    Knotsknetter - UPDATE DUNS SWEDEN!!

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
  20. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik denk idd dat ik de volgende keer ook even een ter-herinnering-lijstje maak van dingen die ik niet moet vergeten te vragen/zeggen tijdens de bevalling. Stel dat ik weer in het zh eindig, dan ga ik er extra veel op hameren dat ze de baby vaak moeten proberen aan te leggen. Bij Ninthe hebben ze dat toen alleen net na de bevaling gedaan en de keer erna was pas weer thuis (een paar uur later). Dat Ninthe geen zoek en zuigreflex had kwam daar natuurlijk niet door, maar als ze vaker geprobeerd hadden in die eerste uren was het misschien wel beter gegaan.

Deel Deze Pagina