Jippie! Iets TERUGgevonden! (Hier dochterlief vroeger ook altijd van die geintjes...we zijn een schoen, mijn sleutelbos en een scheerapparaat blijvend kwijtgeraakt... )
@ Lool: werrukse! @ Marieke: nou zeg, dat vind ik best lullig eigenlijk. De eerste weken kun je zooo moe worden en vergeet de misselijkheid niet... dus niet echt fraai. Ik zou eisen dat het omgegooid word, want stel dat je het niet trekt, dan hebben ze echt een probleem. Ik denk dat ze zich dat niet realiseren. Verderop in je zwangerschap krijg je meestal energie voor 10 dus kunnen ze je dan beter inzetten @ sintermeet! Wat een super idee! (mag dan ook een maand later hoor, december zal wel lastig zijn!) @ Geboorteplan: krijg er bijna zin in.... maar nog effe wachten hihihi lach me rot hier. Kaa heeft de achtervolging ingezet op 2 oude balonnen (nog van papa's verjaardag). Ze knijpt erin en dan schieten ze weg... Ohhh poepbroek nummer 3! vandaag... jeetje... aan de bak maar weer! Gaan zo effe naar buiten, dus tot vanmiddag!
oh ik weet niet of ik meeten wel zie zitten hoor. Ik moet altijd met het OV en dan met 2 koters... :/ Maar pakketjes verzenden kan ook gewoon (op een ander forum doen we dat ook) Voor 15 eu incl verz.kosten een cadeautje Zoiets... Marieke ik vind jouw werk stom! *kusje derop*
Middag! @ smepmeet: lijkt mij uitstekend plan en dan met lootjes! Maar zoals G4B als zegt beter niet in december! Lijkt mij al druk zat! Hier ook nog iemand die dan 1 wordt! November of januari lijken mij beter! @ marieke: wat naar dat ze daar geen rekening mee houden zeg! Gatsie! Staat het niet in de CAO dat je dan geen avonddiensten meer mag of gaat dat over nachtdiensten? @ beastie: mij cateter zat fout, dus giga druk op buik ivm volle blaas! Ook dat moet anders! Sowieso ben ik medisch thuis bevalling wordt het nooit bij mij! Tenzij ik zo snel ben als Tezzz en het ziekenhuis niet haal! Volle blaas en weeen zijn een slechte combi! Ik was sowieso nooit van plan een ruggenpril te nemen, heb een behoorlijk hoge pijngrens, maar soms bepaald het moment! Pfffff, hele planning in de war geschopt. Crisis waar ik al de hele week mee bezig was. Dus taxi gepakt! Nu terug in de tram om fiets op te halen en dan als een malle fietsen! Net wel heel slecht broodje hete kip gehaald! Vanmorgen ook al 'slecht' gegeten! Ach, komt goed er staat al -9 kilo op de teller! Nog 'maar' 6 te gaan! En dan het liefste nog 5, maar hoeft niet perse! 6 ook heul goed! Oh goh tram komt weer in beweging, dus ik ga overstappen op andere tram!
begrijp ik het nou goed....dat je liever in een tram zit die stil staat? @Meet: dan liever januari dan november (of het moet begin november zijn). Veel verjaardagen in november/december ...januari zijn trouwens de oudste twee mannen jarig trouwens, maar dat vieren we meestal in 1 weekend Wij gaan eten in de stad! Laterrrrrr!
@ Trutje: ja, je hebt ook wel gelijk. Is niet leuk als je er niet bij bent omdat het zo ingewikkeld is met OV en jij de bal van het loodjes trekken hebt opgegooid! Of we komen naar jou toe als je dat gezellig vind. Is vast in de buurt wel een leuke gelegenheid ofzo... (ohh hemel...) En anders kunnen we het toch ook via Skype doen... kan vast wel met meerdere tegelijk... Enne... kwijl... wat een prachtig buukske... ben heeeel benieuwd naar je foto's! (stiekem jaloers want volgens mij is je lijf nu prachtig met je tatoos enzo... als je in de buurt had gewoont... maar ja.. da's helaas niet zo). @ Lool: hihihi niet vergeten idd om over te stappen als je zo druk aan het tiepen bent op je zwarte besje Zou mij echt kunnen overkomen (ehhh heb ik wel eens gehad met sms'en.. moest ik er op Duivendrecht uit, hoor ik.. dit is station Rai... oeps.. maar was met de metro toen). Aniewees, Kaa slaapt in de wagen en ik ben op kantoor dus ga nog kijken of ik iets kan doen hier... Als ze wakker is ga ik mn werk hok weer eens uitmesten.. Is weer zo'n vuilnishoop. Lijkt wel of ik er van hou Maar eerst broekloeren... Kan het toch niet laten! Liefs
wow trutje wat ben je mooi!! ik hoop dat ik ook zon gave buik krijg wat betreft mn werk: weet je ik ben nog zo pril zwanger en wil niet meteen klagen enzo. bedoel moet nog 8 mnd.. maar toch, kijk t morgen aan als ik die dubbele dienst heb en als t niet gaat dan houd t op..
@ Mariek, ik snap wel dat je niet wilt klagen, maar ik vind het gewoon heel zwaar dat rooster. Je hebt je rust in eht begin echt hard nodig... Dat merk je over een week of twee wel... Dan ligt je tussen je diensten door te snurken als een ehh hond of ehh wlek beest dan ook @ Trutje, hee zie nu pas, zelfde foon (vind alleen de camera functie niet zo heel goed... ik had een snoy-ericson en die was beduidend beter.. maar ach, die kon ik niet aaien ) Kaa lekker lang geslapen. Op naar het postkantoor. Leuk pakketje met kleren (voor Kaa) halen. Daar wordt een mens weer blij van! En dan nog effe stukkie fietsen ofzo. Zulk lekker weer! Tot vanavond!
Trutje wat een mooie dikke buik heb je!! Go4b, kleren voor K binnen? Foto!! Sintermeet in November of Januari is ook wel handiger idd. Ik ben druk met ramen zemen en zo, maar heb even pauze. Heb mooie foto van Esmee dus die ga ik even op m'n site zetten. Heb het geduld niet om ermee te wachten hahaha.
@ Trutje: mooie buik zeg!!!!! @ Tezzz: hihihi, zo kwam het wel over he? Dat ik niet in een rijdende tram wilde zitten! Van mij kon ie niet hard genoeg gaan! Moest net de benen onder mijn lijf trappen op de fiets! (wel goed voor de calorieen, dat dan wel! @ G4B: Gaaf pakje met die klavertjes! Ik heb ook zin om even te shoppen voor N. Wil dat jurkje ook die jij voor Kaa heb van Kik*kid! Die is echt leuk! Nou ga even nog wat mailtjes doen en dan naar huis! Moet nog boodschappen doen onderweg naar huis en dan eindelijk mijn lieve moppie weer zien! Tot vanavond! (denk ik...)
@sintermeet, ik kan alleen maar zeggen, LEUK!!! @geboorteplanning/ruggeprik, zo eentje wil ik ook bij mijn evt volgende bevalling, wilde eerst (voordat het begon) helemaal niks en thuis bevallen, toen weeënstormpje gehad, toch naar ziekenhuis omdat ik toch wel iets tegen de pijn wilde, maar eenmaal daar was ik al te ver voor een ruggeprik, toen kreeg ik lachgas. Helpt ook moet ik zeggen, alleen kreeg ik mijn kapje niet meer terug toen ik moest gaan persen en volgens dimpleman werd ik daar heel boos om. @Blurry, fijn das S nu al doorslaapt. Ik dacht dat je vorige baas toch wel was bevallen (nee niet van een kind8)) en alles beter dat je huidige baas dacht ik. Heb zin in morgen, ga ik me scooter halen
Leuk Dimple!! Enneh, zie het al helemaal voor me dat je boos wordt omdat je je kapje lachgas niet terug krijgt!! Ik vond de ruggenprik geweldig en ga er de volgende keer mooi zelf op tijd om vragen. Dit keer vroegen ze het aan mij. Kon alleen maar heel hard JA roepen. Was zelf niet in staat om eraan te denken of erom te vragen.
ben ik weer heel ff eten was weer heel lekker, zoals gewoonlijk Manlief is ff naar de boekhouder, maar daarna zal ie wel achter de lappie kruipen denk ik... @dimple: alvast veel plezier met het ophalen van je broembroem! Al helmpje gevonden? @Trutje: moooooooooooooie buik! En wat fijn dat de nare plekken nou wat minder zijn geworden. Nou nog ff genieten (op de bank, zonder nog een vin te verroeren ) van die prachtbuik! @G4B: hoest met de broek? Laterrrrr ladiezzzz!
De rocking poll van La Trutte Bekijk bijlage 16032 Bapsie: 18 sept 18.18 uur Trutje: 20-09-2009 om 20.09u Rocker Mielenl: 21 september om 3 uur 's nachts Kippy: 21-09 om 21.09 uur Go4: 21-09 om 16.38 een Binkie! Diaantje: 23 ste om 10:00..Glijend als een echte rock star over het podium! Wieffie: 25-09-2009 om 02.57 Stephanie: 27-09 om 8:30 Beastie: 29-09 om 20.29 Kippy: 29 september om 21:29 Blurry: 30-09 (of 1 okt) om 1.00 en een Binkie! Dimple: 01-10 om 21.12 Tezz: 03-10 om 1.35 klein broertje Leentje:03-10 om 03.10 Marieke: 04-10-2009 Tijger Lola: 4-10 om 4.10 uur een stoere bink! Dit is het plaatje ==>>http://www.spirithalloween.com/images/spirit/products/processed/00690297.detail.a.jpg Trutje...je mag wel opschieten als je Bapsie wil laten winnen!
Tezzz, heb wel iets gevonden, maar dat blijkt een skihelmpje te zijn. Maar volgens mij zijn die net zo sterk. Dacht ik.
Hallo! Trutje, waar woon jij dan? Of anders idd een skype avondje, lijkt me wel heel apart hahaha. Maar opsturen vind ik ook een goede optie hoor.
ehm...skype? Is dat niet met een camera of zo? Gaat 'm hiero niet worden ben ik bang (manlief bloedhekel aan 'gerommel met de computer' ) ...misschien moeten we maar gezellie met z'n allen bij Trutje in de achtertuin gaan zitten! (midden in winter! .....8))
zo was ik weer.. nou mickey is met mn moeder mee.. zal straks eens bellen hoe t gaat.. verder geen idee, niet echt terug gelezen.. sorry heb vandaag mn dag niet zo