Jeetje wat een boel geschreven zeg!!! Ik [;aats morgen een foto op hyves hoor. Heb nu de knollen op. Speaking of fruit: zijn jullie kindjes ook zo dol op druifjes? Oh en lola, wat een heerlijke fotospam! En wat betreft die eerste foto, ze lijkt ook op B! trusten!
@ Dimple: hihihi wat schattig dat ie dat zo noemt. hier geen C1000 in velden of wegen te bekennen, maar zal een bij de AH kijken (moet in alle windstreken eerst langs een of meerdere AH's voor ik iets anders tegenkom... ze hebben behoorlijke monopoly hier!)
L mocht al heel vroeg juist geen/heel weinig zuivel nog, omdat dat een dikmaker is...heb trouwens ook vernomen dat danoontjes erg ongezond zijn! Volgens het cb hier in elk geval... gewone yoghurt is veul gezonder (maar lang niet zo lekker ) We houden hier trouwens nog steeds de stelregel aan dat zuivekl goed is maar niet te veel. 2 bekers is zat op een dag (excl. toetje). Kids namelijk nogal gek van bananenmelk, dus als je niet oplet is het pak met 1 dag leeg... @Miepie: hoe was het? Dikke knuffffff!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Op alle fruit trouwens wel... dochterlief heeft bovendien een grote voorliefde voor tomaatjes en dan vooral die snoeptomaatjes natuurlijk Best makkelijk...als we uit eten gaan komen wij altijd makkelijk van onze tomaatjes af
Ik ga even douchen...en dan afsluiten.. Tot morgen y'all!! Lieve lieve miep, heel veel knuffels vanuit deze kant..denk aan je..
Zuivel: (volgens van borst tot boterham, leuk boek met wat wanneer introduceren enzo) kwark en yoghurt kan idd al vanaf 7 tot 9 maanden. Bij koemelkallergie wachten tot na 1e jaar en dan weer even kijken of re-introductie werkt. Over koemelk kan ik niet veel vinden, bij zuigelingen voeding en melkproducten staat: tot 8-9 maanden beetje verdunnen. En tijdje terug was er in het nieuws dat je best eerder met gewone melk kon starten dan de regel was... @ Beest: ohhh heerlijk, dwars in bed... Ik heb het maar af en toe... als ie eerder opstaat
@ Danoontjes: ik heb het er ook niet zo op. KOmt omdat ze vroegah vol zaten met geur, kleur en smaakstoffen... Ik ga morgen lekker naar de natuurwinkel... Vast wel een gezonde kwark te vinden voor mn mopske! @ all: truste!
L mocht pas met 1,5 jaar starten met gewone melk. 2 'cb-jaren' later mocht Y met een jaar al gewone melk... vond ik niet bepaald erg...die kv is me daar duur zeg! Zeker de omneo.. beide hebben nooit peutermelk gehad maar zijn gewoon aan de gewone melk gegaan. En ook niet afgewisseld in het begin, maar gewoon toen de kv op was. L had in het begin wel wat dunnere poep, maar dat viel nogal mee (heeft gauw last van d'r darmen, dus was niet zo erg ) Binnenkort K maar eens de yoghurt introduceren dus. Kan goed met banaan @All: trustuh en liefs! Morgen dagje shoppuh, dus waarschijnlijk zondag pas weer terug (hier dan...niet thuis natuurlijk ). Laterrrrrrrrrrrr
@Go, er zijn tegenwoordig baby-danoontjes, of hoe ze die ook noemen. @Trutje, hier ook een fruit/druifjes-monster, alleen ik vergeet dat altijd @Tezzz, tomaatjes lust wup niet, maar die snoepkomkommers is ie helemaal gek op. ook weer bibaboerebij @peutermelk, heb ik ooit 1 keer gekocht, maar pak is maar 2 a 3 dagen houdbaar als ie open is. En dat redden we nevernooitniet om dat op te krijgen, dus drinkt ie lekker met mij mee.
mogguh... Allemaal lekker geslapen..? *al kan ik me voorstellen dat Miep geen oog dicht heeft gedaan vannacht..* Vandaag weinig tijd...zit voornamelijk op het voetbalveld...zucht....hmmm..nog een paar jaar..en dan zit ik op de manege...gymzaal...balletruimte.. *liever niet*...alles behalve een nat groene omgeving...zalig! eerst thee...
smogs! Hier ook een vreselijke nacht gehad met voorwerk (en jullie zijn de enigen die het weten :') ) Nu effe broeken shoppen online voor B want die heeft maar 2 fatsoenlijke jeansjes en een joggingbroek En als ie sopt dan mag ik gelijk gaan wassen, niet grappig! Tezz, tomaatjes vind alleen ik hier lekker. Zoonlief trekt me bekkies als ie er 1 proeft, echt een aansteller
Trutje, spannend! Maar nog even een weekje wachten he. Anders klopt de poll niet. Veel plezier met shoppen! Diaantje, veel plezier op het voetbalveld. Het is lekker weer, dat scheelt! Ons grietje is weer blij, Ligt zich heerlijk in de box te vermaken. Zooooooooo lief!!
@Trutje, niet leuk, hoop dat ie dan maar snel komt voor jou. Joehoeeeeee!! Zometeen scooter halen, heb zin in. Ben benieuwd hoe lang ik erover doe van Veldhoven naar Oosterhout
Ik wil wel morgen Steph. en dan over een aantal weken bapsie <3 dat schiet ook al heel erg op! Oh en mijn buikfoto's, ik stuur liever een linkje in PM dan ze hier te plaatsen...