Potverdorie, kom ik net op een spannend moment... Marieke, ik was in het begin ook supermoe. Mijn moeder zei toen ook: wij hadden dat vroeger allemaal niet.......later zag ze wel in dat het toch best veel energie kost. Ninthe krijgt trouwens al een week of twee geen laatste fles meer. Ze dronk hem niet meer elke dag leeg en toen ben ik er maar mee gestopt. Nu krijgt ze wel meer yoghurt dan daarvoor. Ik geef 's ochtends de pap met een lepeltje en dan krijgt ze rond 9 uur fruit. 's Middags een boterham met een glaasje halfvolle melk (ik doe deze trouwens nog vaak in een fles want dan drinkt ze het beter op, in de tuitbeker drinkt ze het niet op. Een beker hoef ik echt nog niet te proberen). 's Middags krentjes of liga, 's avonds mee eten met de pot (of soms een potje als we erg kruidig eten ofzo. Dan krijgt ze daar een beetje van om te wennen). Dan yoghurt en iets later naar bed. Oh.....ze is wakker...ik kom zo weer spieken.
Stelletje mafkonten... En mn buurman/vrouw heeft de lijn ook weer vrijgegeven... Ga Kaa effe knuffleen Die heb ik net van het bed laten stuiteren toen ik Diaan aan het mailen en sms was... Arm lief schaapje... @ THANX DIAAN EN FAMILIE hihihihi
Maar eh ik wacht nog effe met heel hard juichen. Voel ook wat kramp enzo (dat kan goed of fout zijn...) Heb het beest ge-sms't... balen dat ze net weg was toen ik heir aankwam... Maar ga nu wat doen in huis... Is een puinhoop geworden met de neiuwe tv en alle commotie.
Zo Go4b, als mijn ei eraan zou komen zou ik erg blij zijn met zo'n test. Hij is hartstikke posifitef en zoveel lh heb je niet wanneer je ongi eraan zou komen. Maar ik zal pas met je meejuichen als jij het ook zeker weet. En nu mijn madameke eruit halen want die wil niet meer slapen.
nog even een foto nadat ie opgedroogd is .. is nog steeds prachtig... Dit word een geweldig jaar voor SMEP...nu Miep nog ..kan het feest helemaal niet stuk !
Ja, moet ook veel aan Miepie denken... grrrr baal zo dat zij niet zwangert is en ik misschien wel... Zooooo oneerlijk... Maar ja, hier kan het ook nog altijd mis gaan en daar hou ik gewoon wel rekening mee.
Ja g4b, nu naar jou wacht iedereen maar voor een 2e/3e/4e spruit tot Miep een aantal goede echo's heeft gehad.. Achteraan sluiten dus dames !!!
meiden...ga afsluiten voor nu..even de vet tussen de tegels uitbikken..*ja heb de pan laten vallen door alle commotie..gelukkig nog koud....maar het is het waard geweest hoor!!!* tot straks !!
Ziet er super uit Go4b! En dat na je eerste smep. (toch?) Feliciteerd pas na je posi zwangertest hoor. Hier druk kleertjes uit aan 't zoeken. Al een hele doos met te klein spul. Gaat zo hard! Nog een doos met te groot spul. En een doos met wat spulletjes die ik voor mamarieke doe verzamelen. Niks bijzonders hoor. Maar zonde om weg te doen en leuk om te krijgen als je zwangert bent.
Heee, is hier nog wat te beleven? Geintje....ben helemaal hoteldebotel door sms (heb hem niet eens helemaal gelezen...zag te text staan "2 streepjes"...hup bellen!) GEWELDIG!!!!! GO4, Joe zwangert!!! Dus straks een Digi....en dan bannert En? go4-man...was natuurliojk druk met de tv...maare zijn reactie? **mis miepie ook...Echt als het kon dan had ik alles gedaan wat ik kon om hun ook de grote wens in vervulling te laten komen...**
Of ik er klaar voor was vroeg iemand... (sorry, effe kwijt wie) Om eerlijk te zijn niet. Vannacht sloeg de angst me best om het hart heen. 'Nu al? Ik ben nog niet klaar voor mijn gevoel!' etc etc... Maar als ie komt komt ie Alles voor hem is al wel klaar, en mijn lijf ook. Ik durf alleen zelf niet zo goed te gokken wanneer ik denk dat ie komt.... Denk met een week a 10 dagen dat ie er dan wel is... Zoiets
hier een voorzichte gefelciteerd voor go4baby en bo4babyman! als ik straks bevallen ben word t druk hier zeg, poeh...
Whoeiiiii! Kaa wordt grote zus!!!! Want die ovutest is echt niet zooo positief als je ongi wordt! Hup naar het kruidvat of naar de AH voor een zwangerschapstest!!!!