@ Mielenl: lekkere warmen jassen! Heerlijk, is er ook echt het weer voor. Ik heb een 2e handjes van MP voor Kaa, maar wel een hele leuke... Komt tzt wel een foto op Haai @ Dimpel: hahaha, dat wist ik niet... maar toch leuk idee... Hihi, maar toch handig dat je nu weet dat je ver van die snurkende moet blijven... voor geval je de weg terug kwijt raakt als je naar het toiletje moet... Maar wacht 'ns.. stacarvan Parijs... hebben mn ouders met mn broer en zus ook wel eens gedaan... Was blij dat ik niet mee was geloof ik Ach, wordt vast super gezellig! @ Diaan: hahaha ja, niets vergeleken met jouw vloertje... Maar ehhh mat... was neit echt de bedoelig toch... Geen bright & shine... jammer! @ Lool: oke, die laatste fles dus... Hmmm geen idee. Misschien zit ze echt tjokkie... Geen idee... Truste!
pvd! ga ik 1 DAGJE van het hele jaar shoppuh...is er hier kermis in de tent! @G4B: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Ik zie streeeeeeeeeeeeeeeeeeeepjes! Streeeeeeeeeepjes overal! Ga alsjeblieft morgen nog ff een test kopen jij! Kan haast niet missen dat je zwanger bent zeg! DIT IS ZOOOOOOOO GAAAAAAAAAAAAAF! @Dimple: coole foto van scooter met baasjes! @Mielenl: veel plezier morgen! Enne..stoere jas voor Bosch zeg! (Zag vanmiddag een stoere knalrooie voor Y, maar helaas 3 maten te klein of 3 maten te groot... ) @Diaan: veel succes met de olie uit je kleren krijgen...(hier vorige week m'n bord met jus over m'n broek gegooid en dus NIET eruit gegaan ) @All: knuffies! Snel doorgelezen maar een beetje met m'n gedachten bij G4B blijven hangen... @Jassen: vandaag een prachtige jas voor L gevonden en ook nog eens hele mooie zwarte laarzen voor d'r. We kwamen thuis met wel 10 zakken met kleding...en (op 1 paar sokken na voor Y en 1 paar voor mij) alleen maar voor L! Die was dus wel aardig in haar nopjes vandaag Lekker dagje gehad dus. Volgende maand nog maar een dagje voor m'n eigen kledingkast plannen (Maar dan zonder L want heb onwijs veel leuke ideeën opgedaan voor sinterklaas voor haar ) Manlief ligt al op 1 oor en K ook, dus ga maar eens kijken of er nog een plekkie is tussen m'n oudste en jongste vent... Trustuh!
De rocking poll van La Trutte Bekijk bijlage 16340 Bapsie: 18 sept 18.18 uur Trutje: 20-09-2009 om 20.09u Rocker Mielenl: 21 september om 3 uur 's nachts Kippy: 21-09 om 21.09 uur Go4: 21-09 om 16.38 een Binkie! Diaantje: 23 ste om 10:00..Glijend als een echte rock star over het podium! Wieffie: 25-09-2009 om 02.57 Stephanie: 27-09 om 8:30 Beastie: 29-09 om 20.29 Kippy: 29 september om 21:29 Blurry: 30-09 (of 1 okt) om 1.00 en een Binkie! Dimple: 01-10 om 21.12 Tezz: 03-10 om 1.35 klein broertje Leentje:03-10 om 03.10 Marieke: 04-10-2009 Tijger Lola: 4-10 om 4.10 uur een stoere bink! Dit is het plaatje ==>>http://www.spirithalloween.com/images/spirit/products/processed/00690297.detail.a.jpg Hoe is het trutje? Ga je je eigen poll winnen?
Hah! Eerlijk gezegd hoop ik van niet. Ik ben een beetje angstig aan het worden... De vorige keer was ik er zooooo zat van en nu wegen de klachten nog steeds op tegen de 'ellende' die ik verwacht. Komt vast een omslagpunt en ik zal blij zijn dat mijn klachten weg zijn of verminderen maar goed. Nu nog even niet! /ego
Mogguh!!! Nou, de plus spatte van de kruitvattest (die dinsdag nog blanco was.. was een duopak) In het echt beter zichtbaar dan hier hoor! Wwer zo'n ranzige aaifoon foto
@ Trutje: gewoon lekker blijven genieten van je buik. Gaat vast nog 2 weken duren tot volle maan (het is nu nieuwe maan volgens mij) @ de rest: fijne zondag! Wij gaan of dagje op pad of fietsen door de stad ivm autoloze zondag. Doeiwie!
Potverdorie Go4b, daar kunnen we niet omhen: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Hoe voel je je verder? Trutje, hoe is jouw nacht verder geweest? Mielenl wat een gave jassen zeg. Ik kan trouwens ook op de lijst, mijn NOD is komende donderdag. Ninthe loopt trouwens sinds gisteren aan 1 hand. Eerder wilde ze dat niet en ging ze meteen op de knieen, maar nu vindt ze het leuk. Gaat nog een beetje gammel maar ze kan zichzelf steeds beter corrigeren. Scheelt al wel dat het nu met 1 hand is, minder belastend voor rug.
@ Leen: thanxs! We zijn nog best beduusd hoor. Vooral vriend... haha die (ik ook hoor) had niet verwacht dat het nu zo snel zou gaan... Die moet het nog effe laten bezinken... Spannend voor jullie nu! Zou wel leuk zijn zeg! Begin juni... mooie tijd Goed zeg dat Ninthe al zo aan een handje stapt! Ook buiten, of meer in huis? Geniet maar lekker. Nog effe en ze sjeesd weg en ren je de hele dag achter haar aan!
G4B, G4Bman en Kaa van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Wat gaaf Kaa krijgt een broertje of zusje! Mooie periode om geboren te worden!!!
Mogge, @ Leentje: whoie! Goed van Ninthe zeg, nog even en ze wandeld er zo vandoor!!! @ Miele: leuke jassen hoor! @ Tezzz: heerlijk dat shoppen zeg! Ik heb voor N. een jasje van Noppies: zwart met paars en roze en die roze van H&M die ik wel eens heb geshowt hier en die steph ook heeft voor E. N. sliep tot 7 uur, dus het wordt al steeds weer wat later! Gelukkig... Onwijze poepluier ik denk echt dat er een tandje komt. Ik voel nog niets, maar dat was bij die andere 2 ook zo, opeens waren ze er! Dus ik ben benieuwd, zou dan deze week wel door moeten breken!
go4 baby, bij deze een officiele gefeliciteerd!!!! Hier een drukke dag voor de boeg, dus tot morgen dames!
Mogguh... JOEHOEIIIIIIIIIIIIIIIII !!...EEN HELE VETTE OFFICIELE ZEER UITBUNDIGE FELICITATIE VOOR G4B,G4BMAN EN KLEINE KAA !!!!!
LIEVE BAPSIE, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!! HELE FIJNE DAG MEIS! zo..ga even lat brunchen en dan naar mijn ouders..probeer ze al een paar dagen te bellen, maar ze nemen niet op..is vast niets ergs...maar ga toch even polshoogte nemen... tot laterrrrrrrr xx
g4b en g4b man en kleine K van harte gefeliciteerd!!!!! jeetje zitten we echt met zn 3e achter mekaar beast ik en jij.. leuk man!!! lekker van genieten!
OOPS: @ BAPSIE: GEFELICITAART!!! Hele fijne dag vandaag! Lekker genieten van je buik en alle taartjes @ Tezzz: gaaf dat jullie zo goed geslaagd zijn voor L. Heerlijk af en toe even verwend worden toch? JULLIE ZIJN LIEF, thanxs voor de felic's MOet rennen... we gaan nu!
G4B en G4B-man, nu voor het eggie: Van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat was pas een echt duidelijke test. En wat Lola zegt, is een super mooie periode om geboren te worden. En Bapsie: Gefeliciteerd met je verjaardag.
Babsie Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Laatste verjaardag zonder beebie. Fijne dag vandaag! Go4familie, Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Die banner staat je goed. Het sneeuwt hier regenboogbanners. Lijkt wel besmettelijk, hier maar de regenjas op het nachtkastje leggen.