Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ah joh! Is de eerste! Kan nét ;)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    zeg trutje...ga je toevallig nog bevallen binnen nu en ..zeg...4 minuten?

3. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    nopes, niks passiert!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    dacht ik al ;)
    maak ik ff de poll klaar voor vandaag!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    De rocking poll van La Trutte

Bekijk bijlage 16756

Bapsie: 18 sept 18.18 uur :)
    Trutje: 20-09-2009 om 20.09u Rocker
    Mielenl: 21 september om 3 uur 's nachts
    Go4: 21-09 om 16.38 een Binkie!
    Kippy: 21-09 om 21.09 uur
    Diaantje: 23 ste om 10:00..Glijend als een echte rock star over het podium!
    Wieffie: 25-09-2009 om 02.57
    Tom: 25 september om twintig over vier (op mijn verjaardag dus)
    Stephanie: 27-09 om 8:30
    Beastie: 29-09 om 20.29:D
    Kippy: 29 september om 21:29
    Blurry: 30-09 (of 1 okt) om 1.00 en een Binkie!
    Dimple: 01-10 om 21.12
    Tezz: 03-10 om 1.35 klein broertje
    Leentje:03-10 om 03.10
    Marieke: 04-10-2009 Tijger
    Lola: 4-10 om 4.10 uur een stoere bink!

Dit is het plaatje ==>>http://www.spirithalloween.com/images/spirit/products/processed/00690297.detail.a.jpg

6. avond!

aaaaaaaaaaah mij ff 2,5 week overtijd laten lopen he :p gemeenerik!!!!!!
    ;)

verder iedereen zwaai.. net terug van werken en lekker met een boterhammetje dik besmeerd met pasta jum jum

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

nee natuurlijk niet..kleine man wacht netjes tot de 23ste..speciaal voor "tante" Diana:D

@ Beast..jippieeeeeee..fijn joh..lekker loeren..vond het altijd heerlijk om te loeren *wist niet waarnaar ik precies zat te loeren...maar dat terzijde*
    @ Tezz..gezellig he dat babbelen..ik moet hier ook zo lachen om tuttebel..zo gezellig dat geklets..lekker genieten meis!
    @Wieffie..hoe is het gegaan in Nijmegen?..of heb ik er overheen gelezen?
    @Marieke..ik wist/voelde bij Ken dat het een jongen was..en bij Marvin een meisje..tot hij geboren was..was echt een verassing *hadden in mijn tijd..ja ja ..ouwe tang alleen echo's om medische redenen en godzijdank heb ik die toen nooit nodig gehad..er waren toen ook geen 20 wk echo's ofzo... nu met Meagan en alle techniek die voorhande was ..kon ik het gewoon niet laten om teweten hoe of wat ....oke ik hoopte stiekem een beetje op een meisje..heb ook de hele weg terug met een big smile ,dikke tranen en een hartslag van weet ik veel hoeveel terug gereden naar huis hahaha

even bakkie thee maken...

8. hihi diaantje ja vroegah was dat allemaal niet..
    wel leuk dat t er nu wel allemaal is..
    vroeger zei ik altijd dat ik eerst een jochie wilde..
    maar om me heen zijn zulke lieve meisjes geboren dat ik dat stiekum ook wel heeeel erg leuk zou vinden hoor..we hebben ook een leuke meisjes naam, de jongens naam zijn we nog niet helemaal 100% zeker van

ach lekker cliche maar als t maar gezond is..

9. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hooooooi allemaal !

Net (effe serieus) 50 pagina,s gelezen........

Was al gebroken ,
    Bleh nu ben ik echt gaar....

go4B gefeliciteeeerd !''

Nu ga ik even een ''eindelijk'' slapende (net mama finaal onderspugende) M op bed legen....
    (en zelf kruip ik ook lekker onder de dekens biddend of ze me nu wat langer laat slapen dan afgelopen nacht.... pleacccccce.....)

Nou trusten allemaal !

Liefs

10. trusten melmel

ik ga ook mn bedje opzoeken
    truste dames

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Melmel: Hoop dat je inderdaad een betere nachtrust zult hebben! Thanx voor de feli!

@ Beest: 'Ach gossie, arme mark'... maar ja, keertje kotsen omdat je dronken bent... mijn hemel wat was dat :D
    Ik denk dat ik als ik ooit weer aan de alcohol mag, me helemaal lens ga zuipen... wel zielig voor Kaa en de feut ;) Maar ja, moeten ze maar uit logeren ofzo...
    JIj nog alles droog gehouden?
    Super dat je die echo hebt straks. Wel fijn voor de termijn bepaling ;)
    Ik weet niet of ik een vroege echo durf te vragen... De allereerste keer zou ik bij 7 weken alleen maar uitleg krijgen over extra testen enzo en toen deden ze ook maar even een echo.. die dus mis bleek... 2e keer zwanger wel gebeld en met moeite een gekregen... Ach, als het niet lukt, dan kan ik toch een 'pret-echo' regelen? Geen idee, kost iets van 50?
    Of ik vraag mn zusje effe met haar koeienapparaat... (echo is echo... neem wel mn eigen condooms mee :D

@ Tezzz: heerlijk inderdaad dat geklets en L. zal zich inderdaad wel helemaal vereerd voelen ;)

@ Mariek: hoe voel je je? Moe?

Hier alles nog rustig, behalve mn bil botje waar iets aan trekt. Soms ben ik even bang dat ik een BBZ heb... Bij mn eisprong voel ik dat ook altijd (omdat er dan spanning op mn eileider staat ofzo...) Ik weet het niet... Maar goed, moet niet doomdenken!

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Vanmorgen ging ie dus bij mensne hier in de straat ontbijten...3 broodjes ei en die heeft ie ook weer tussen de plantjes in de tuin gedaan:$ (eigen schuld dikke lummel!) Die meid Sandra die vroeg natuurlijk waarom ik niet naar de kermis moest..."is ze zwanger ofzo?" Smiddags had Mark haar de sms laten zien van wanneer we de echo hebben hihi ze was door het dolle heen;)
    Als excuus riep ik dat een ouder dronke meer dan genoeg is en mark riep dan dat hij die taak graag op zich nam (echt kermis is hier gewoon een ordinair zuip feest!) Me Broer zei overigens (best schokkend...en dat verklaart meteen waarom hun nog steeds roken!) "je denk toch niet dat van een paar biertje het meteen loslaat!" Duuuh dat denk ik niet nee...maar eventueele schade moet dat kind wel een leven lang mee leven...lik op stuk antwoord was " Nee dat niet...Maar ik ben geen schoorsteen en doe ook niet aan drankmisbruik!" Eikel is ie best wel..op z'n tijd.
    Lazerus ga ik niet meer worden en ivm bv zal het lang duren voordat ik weer een witbiertje neem...(wijn vind ik smerige bocht!) Maar alles om mijn kind de best mogenlijke start te geven die ik kan geven...alles voor me kids! ALLES!

Pretecho van een paar minutjes zijn niet zo duur...maar zou het niet voor je 7 weken doen. We twijvelen erg over de combi test...ene kant onzin ander kant wil ik wel voorbereid zijn bij mogelijk down...dus daarom met 10w echo en misschien dus bloed afname voor de combi...en dan met 12w een nekplooimeting als we dat willen ...maar deze week moeilijk comunuceren met Mark (kat snurkt...en niet een beetje!):$
    Volgens mij an je bij bbz wel uitgaan dat het zeeeer doet met bloedverlies....maar dat vermoed en denk ik na de verh. die ik hier wel eens gelezen heb...dus die bil stelt zich aan! Strak plan..eigen condooms...want die van je zus zijn zo groot!:D

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahha..die Mark...en ze zullen het nooit leren die mannen ..

Ik drink zelden..na mijn drank (breezers) misbruik een paar jaar geleden waar ik uiteindelijk met mijn hoofd bij het voeteneind ben beland en door Jac z'n stem pas door kreeg dat ik dus totaal niet goed lag:)..heb ik besloten om niet meer dan 1 glaasje te drinken..oke..ik was ziek..ziek..ziek..en heb de wcpot van elk hoekje bekeken..
    Als ik een breezer zie gaat mijn maag alweer draaien..;)
    Jac drinkt eigenlijk ook nooit ..ja soms 1 of 2 met de kerst of op vakantie *onder het mom ..wat als ik vannacht naar het ziekenhuis moet met de kids..zou ik niet eens kunnen rijden!!;)*..toen ik m ontmoete kon ie er aardig wat opslokken..

lieverds..ga naar bed...wilde eigenlijk vroeg naar bed...maar liep weer eens uit..
    truste voor straks xx

14. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Gister voor het eerst weer ongi geworden
    Dus ik denk toch dat ik mijn eigen cyclus weer heb

Bah heb de hele dag buikpijn gehad lijk net of het erger is geworden

Go4 Van harte proficiat

Vanavond met thijmen naar een osteophaat geweest
    hij vond het allemaal wel best alleen bij zijn hoofdje niet was wel ff schrikken maar was zo weer over onderweg naar huis lag ie alweer in dromenland ha ha ha

All alles goed met iedereen

15. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Oja trutje-poll 2-10 om 10.23 uur

16. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    haha mijn zus vragen met der koeie-echo...
    Ik lag in een deuk (in hoeverre dat nog kan ;) )

Trusten dames!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    trustuh y'all! :D

18. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Bah, wrom slaap ik niet? :'(

19. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    waarom krijg ik geen melding meer bij een nieuw bericht?
    tijd voor een mailtje naar de mods

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen, iedereen de nacht goed doorgekomen?
    vliezen nog in tact trutje?

Deel Deze Pagina