Deze zijn van sensitest. Moet straks nog ff naar de markt. Dan is het wel erg druk in de winkels, maar kan wel ff een kruitvatje scoren misschien ... wel de dure dan dus of anders morgenochtend. Om 9.00 uur is er toch nog geen kip in de winkels
Ik had die van de kruidvat op 13 DPO, maar die was ook niet superduur volgens mij, maar wel gevoeliger. Pfff....dit is niet goed voor je bloeddruk . Spannend hoor.
@Leentje: bedoel ook die van 7 euro (of zoiets). Mijn koppijn wordt groter en groter En nou wil ik de paracetamolletjes natuurlijk helemáál zo veel mogelijk vermijden. Ik moet aan de slag. Krijg vanmiddag eters/spelers en moet nog langs de schoenmaker en ff naar de zaak. stomme tezzz...test dan ook niet veeel te vroeg!
@ Wieffie: verdorie wat ellendig dat hij ziek is! Maar is heel veel voorkomend bij van die hardwerkende mensen zoals jullie. Ik ken het maar al te goed Zit maar 1 ding op: lekker uitzieken en uitrusten. Verwen hem maar met gezonde sapjes en fruitjes. Die zullen daar vast heerlijk zijn! @ de rest: even dikke knufs want niet zo goed gelezen *effe ego update* Heb 2 molletjes genomen voor slapen en 1 tje om 4.30 uur dus gelukkig wel weer wat beter geslapen (nog veel wakker geweest) Maar koorts was helemaal weg (36.5 vanochtend). Stomme zeurbilpijn is er nog continu en af en toe een steek. (links of rechts in mn banden, maar wel veel minder kort en scherp dan gister gelukkig). HA gesproken net en ze wilde toch dat ik een antibioticum kuur ga volgen omdat ze gister wat bloed in mn urine hebben aangetroffen... (ik vond de kleur zelf al anders dan met al die ovu testen enzo...) En moet zo naar ZH om bij de microbiologen mn plasje in te leveren voor een kweek die 6 dagen duurt Blehhhhh ik hou niet van AB, en zeker niet omdat pas over 6 dagen de uitslag is... Maar de HA zei: nee, er valt nu niet over te onderhandelen. Je bent zwanger en we nemen geen risico's. Ik zei, ik leg me er wel bij neer hoor, maar ik heb het er nooit zo op. Maar goed het belangrijkste is dat de pijn weggaat en ik weer tip top gezond ben. Mn lieffie is echt een schat en een hele goede steun! Uit mezelf was ik niet zo snel naar de HA gegaan. Voel me altijd een aanstellert maar ja, nu gaat het vnl om dat ons kindje gezond is en volg ik zijn advies. Maar hij had ook wel vraagtekens bij de AB omdat ze niet precies weten wat het is. Ik ga zo nog even de VK op de hoogte stellen. Baal er wel van, want mn klasgenoten studeren nu af en daar had ik graag bij willen zijn om ze mentaal te steunen! Heb ze maar gesms't maar leuk is het niet!
Nou hier is het weer op naar de volgende ronde! had een dag eerder ei en idd ook dag eerder ongi... Ik dacht het al na gisteravond die lage rugpijn altijd voor ongi helaas Maar te druk dus vlieg weer verder!
steek die maar in je zak....we gaan er natuurlijk wel vannuit dat het positief bedoeld is (nix betreft heks ofzo ) @Tezzz....suffe tezzz..test idd te vroeg! Foei! Nou maak je ons allemaal nerveus! Zaterdag is een goed plan!...ban heb ik vast ook trek in roze koeken. pupo pupo pupo pupo enne moge!
Jee Tezzz superspanennd dit..ik heb ook even in je album gegluurd en ja het lijkt wel alsof er iets staat he...ik blijf even meelezen vandaag Voor wat betreft mijn ei...ik heb deze maand geen testen gedaan omdat ik dacht in mijn vruchtbare periode met mn 2 vriendinnen op IBIZA te zijn. De laatste 3 maanden namelijk bleek met de ovutesten dat ik op de 13e dag mn ei vond. Ik heb een cyclus van gem 30 dagen. Op 4 juni zou mn 13e dag zijn en dan was ik op IBIZA. Op 7 juni kwam ik terug (dag 16) en waren we natuurlijk heeeel blij mekaar te zien ..die blijdschap hebben we wel een dag of 4 volgehouden Op 17 juni (dag 26) had ik vervolgens operatie en op 21 juni zou ik dan ongesteld moeten worden (dag 30). We zitten nu op dag 34. Kunnen jullie hier een ei van bakken ?
@G4B: ben blij dat je je wat beter voelt. Urine in je bloed...das nie goed hoor! Ben blij dat je mannetje je naar de ha heeft gesleept! Hoop dat het allemaal meevalt. Knuffie! @Beastie: sorry ...ik kon het gewoon niet laten! Voel me zo anders dan anders sinds donderdag, ik kon het gewoon niet helpen.
Jij stiekemert! Ik zit volledig in de Tezzz PUPO stand Maar wel flauw dat je niet even had gewacht tot morgen Maar ja, nu hebben we al een kleine aankondiging dat er eventueel misschien morgen ....
Tja ik ben vertrokken op dag 6...dus tja daar valt volgens mij niet zoveel eer aan te behalen he.... Tja we hebben natuurlijk wel keurig afscheid genomen...je weet wel..zoals je dat dat doet als je mekaar 10 dagen moet gaan missen
hoop dat je ei lekker heeft gewacht tot je weer in NL was. En dat jullie zoveel zin hadden toen kan een heel goed teken zijn dat dat ei toen ook kwam (schijnt een man onbewust ook te kunnen merken dmv feromonen..) Dus ik zou zeggen, morgen roze donderdag
Koop maar snel een kruitvatje..a 7 euries...die dee ik ook gelijk met een sensitest..anders had ik die sensitest noooit gelooft! Enne met ochtend peace...vrijdag ofzo!...komt vast goed **vind je het gek, koppijn, zo'n half raar streepje brengt weer wat onzekerheid/stressss met zich mee** @G4b....ze geven geen AB als het veel kwaad kan (en je eigen gezondheid staat nogaltijd voor op zonder jou geen beeb!)...jij snel beter worden
@ Ellenk: verdorie! nie leuk! Dikke knuf! Maar die ellendige juni maand is nu wel weer voor eventjes weg, toch? @ Tezzz: hee ik zie je al roze kleuren... volhouden