Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Wieffie: harstikke goed zeg! Ik help het jullie hopen! Zou toch heerlijk zijn als ie eindelijk van de medicatie af zou kunnen, ook voor zijn ritme denk ik wel goed.

@All: bedankt voor de felicitaties vanwege de 3801ste pagina! :D ;)

nou ja zeg...heb ik in mijn enthousiasme over de zwangerschap van de nicht van manlief een heeeeeeeel vrolijke mail terug gestuurd naar ze...is het weer niet goed! Volgens manlief was het wel errug overdreven, alsof het "m'n beste vriendin" is...ben gewoon erg blij voor haar! Mag ik?!? *rollende oogjes-smiley* tsk...

@Zonnebank: hadden we op vakantie. Had van tevoren al bedacht eronder te gaan, maar niks van gekomen. zoo jammur :( Is goed voor m'n rug ;)

@Diaan: kan je geen tips geven voor een mooie jurk. Ben mijzelf afgelopen zaterdag helemaal vergeten...moet zelf nog wel een paar nieuwe enkellaarsjes (zonder hak!) hebben, maar volgens mij worden die dit jaar niet gemaakt of zo...Dus als je wat vind, geeft het ff door ;)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Everybody in the house say: yeah!

3. dat is super nieuws wieffie :D
    ik ga naar bed dames!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    kzie jullie heus wel! :D

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    goed slapen! Goed voor mamma, goed voor beebje!

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Kwam even snel spieken.

Wieffie wat een supernieuws! En erg knap dat hij het zo goed deed bij de onderzoeken.

Diaantje, ik vind dat ze bij de Steps soms erg leuke en aparte jurkjes hebben (vaak ook lelijke, maar er springt er wel eens eentje uit).

Hier verder supergaar.... zondag en gisteren een volleybalwedstrijd gehad, dat was al weer eeuwen geleden. Mijn lichaam is dat niet meer gewend. Maar was wel erg leuk en beide keren hebben we gewonnen! Joepie....

Ik ga lekker in bed tv kijken. Morgen maar weer tempen zodat ik overmorgen meteen weet waar ik aan toe ben (als mijn lf tenminste klopt). Dan zie ik morgen of mijn temp na eisprong nog hetzelfde is als twee jaar geleden en dan weet ik ook wat hij moet zijn als ik ongi wordt. Ik dacht vanochtend ook even te tempen: 36.2 *smiley met grote open verbaasde ogen*. Het was een erg korte nacht, een uur daarvoor werd ik nog wakker van Ninthe en ik heb tijdens het tempen gepraat met Nick (en ik temp in mijn mond) dus niet echt betrouwbaar hahaha. Morgenochtend zal hij als het goed is nog hoog zijn, als dat niet zo is ben ik erg verrast want dan heb ik geen twee pos. ovutesten gehad vorige week zondag. Ik weet dat ik niet veel moet verwachten de eerste ronde, maar het is weer gewoon zo spannend... En ik word gewoon ongi maar ergens heb je toch zo'n gevoel 'maar je weet nooit'.

Welterusten lieve smepdinnetjes!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Leentje: tuurlijk is het wel weer een beetje spannend! Je hebt toch weer goed je best gedaan!
    (zou trouwens ook errug cool zijn als het bij jullie nou ook gauw raak is! gaat hier zo lekker met de babyboom! :D )

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Joehoeee, happy pagina 3803 :D:D:D

Wieffie, wat een geweldig nieuws en zo fijn dat het zo goed gaat met C.

Leentje, blijft altijd spannend, je weet maar nooit.

Hier weer druk aan de smep. Hoop ik dat het niet te vroeg is, want wij gaan echt niet smeppen dit weekend (hoor Miele!!!!)
    Al zou het wel heel grappig zijn, allebei zwanger en op de dezelfde lokatie verwekt. Maar....nee....doe maar niet.

Wup heeft vandaag op kdv weer op potje gezeten, want hij had een stempel, maar of hij iets heeft gedaan weet ik niet.
    Vlak na het eten zei hij wel weer dat hij moest poepen, dus ik hem weer op het potje gezet, niks....jammer. Daarna in bad en ja hoor.....(jullie zien hem al aankomen) in bad gepoept :(. Zoooo niet fijn. Maar het scheelde in ieder geval niet veel met het potje, hij voelde het dus wel aankomen.

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    O ja, heb een helmpje vor wup, maar hij vond het nog niet zo leuk om hem op te hebben :D:D

Bekijk bijlage 16936

11. hihi leuke foto dimple!!!

o ja ik ging naar bed ;) doegies

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek

:D

@Dimple: volgens mij vond ie het idd nie so leuk nie :( (Of hij was aan het voorbereiden op de poepie ;) )

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

dimple dat vind ie duidelijk nog niet echt geslaagd ;) hopelijk draait ie bij na een mooi ritje met mama :)

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond!

@ Wieffie: Gefeliciteerd met het super goede nieuws! En wat zul je trots zijn op 'm dat ie zo goed mee gewerkt heeft! En inderdaad, we duimen allemaal mee dat het over en uit is met dat rare gedoe en hij nu lekker medicijn loos door het leven kan!

@ Trutje.... ohhh fijne mapjes van de Action? Zijn die A4 formaat en dan ongeveer 1 cm dik?
    Zeg maar dat je er vier dubbele gesmeerde boterhammen in kan doen :D die had ik daar ooit gekocht en die zijn zooooo fijn!
    Doe daar dan ook maar een foto van :D ;) 8)
    Gaaf dat je weer wat af hebt nu. Lekker hoor! Ik hoop dat je nog wat mooie opdrachten kunt doen de komende tijd voor de kleine man er is!

@ Wup, die moeder van jou... zou opgepakt moeten worden dat ze je die helm opzet... Klein lieffie!

@ Dimpel: jajaja, kijk nou dat snoettie... OMDAT JIJ EEN BROMMERT WIL... ;)

@ de rest: liefs enzo! Wil ook vroeg slapen, maar mn foliumzuur moet nog van kantoor komen... en dat duurt al heel lang.. denk dat ie nog effe aan het werk is gegaan...

Gaap, daar komt dan ook mijn moeheid... Misschien moet ik er zo maar vast aan toegeven. Eerst nog effe lekker thee... (en geen snaai erbij... niets in huis... grrrr)

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ja jongens sorry dat ik mijn mannetje zo mishandel :p
    Maar hij zal wel moeten, als ik een stoeltje heb, zal ik hem ook weer weg moeten brengen naar de kdv.

Ga ook slapen (net als iedereen), heb gezegd dat ik deze week om 22 uur in bed zou liggen, daar ben ik nu al overheen. En weekend wordt zo zwaar.

Truste!!

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik ga ook mn ogen sluiten, tot morgen dames!!!

dikke knuff!!!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    stelletje slaapkoppen!

gaaaaaaaaaaaap!

Trustuh! :D

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    net onder zonnebank vandaan..ben dan zooooo gaar altijd..*slaap smiley* ..dus ga even douchen en dan heerlijk snurken.

@ Dimple..die foto van kleine wup..priceless!! :D zie het al helemaal voor me..in de houtgreep voor de foto hahahaha

de rest..liefs en slaapse voor straks! xx

19. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    hey willempie van Dimple :D

G4B, niks geen mapjes waar je boterhammes in kunt doen :D Gekkerd!

Uhm, hmmmm ik weet het niet meer!
    Oja, mijn buik is afgezakt naar een heeeeeeel laag niveautje! Omg! :D

Trusten!

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!

trutje hoe was je nacht? wanneer was je met de andere man ook alweer bevallen?

Deel Deze Pagina