Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ohja: dit zijn mijn cyclissi na bevalling, slaat echt nergens op:
    62 - 34 - 45 - 38 - 32 -29 dus ik dacht: heee dat gaat goed maar nu weer op dag 40 ofzo... En al een dikke week het gevoel alsof het elk moment losbarst.. BM weegt zo'n 10 kg op dit moment! hahahahahahaha!
    Nou ja sorry genoeg geklaagd, ik vind het gewoon heul irritant!

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ja, Lool, de wondere zijn de wereld nog niet uit... Ik denk nu toch echt dat je onbevlekt... :D

Enne mn nieuwe bannert effe controleren...

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Vind/vond dat altijd het leukste namen verzinnen..
    Moet wel passen bij de overige kinderen ..alhoewel je ook wel zo verschillende namen hoort..nederlands, engels..het kan allemaal tegenwoordig.
    En je hoort nu vaak maar 1 naam ...al mijn kids hebben er 2..Kenneth Anthony en Marvin Jake ..maar die noem ik alleen zo als ik echt over de tif ben !8)

Raaf ...apart...*tjeee..zou ik dus nooit opgekomen zijn*

Paar jaar geleden toen ik nog bij Manfield werkte kwam er eens een vrouw met haar kinderen binnen ... vrij hoog tokkie gehalte en die muts maar schreeuwen..en wat denk je hoe ze heten..Yep..Kenneth en Marvin:(...zoooooooooo niet grappig...gelukkig waren ze jonger dan mijn kinder.....copycat!

g4b..PRACHTIGE BANNERT !!

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Namen: Ja, Kaa is inderdaad oud-hollands en zie je nu dus weer veel voor jongens, maar kwam ook wel degelijk als meisjes naam voor. mn oud tante van 95 kenden een Kaa van vroeger dus die keek er niet raar van op. Vond het erg leuk zelfs! (ik vereerd, Kaa's 2e naam is naar haar, ook een oud hollandse)

En trutje, ik heb een vermoedde, maar die zeg ik niet hier... Die zal ik wel noemen als ie er is ;) (kijken hoe verkeerd ik dan zit :D)

@ Beest: ja, wilde alvast weten hoe mn waarden zijn. De assistent van mn HA vond het vreemd. Ik moest dan toch nog een keer ivm de zwangerschap... Nou, en, ik zei, dat zijn weer andere dingen. Ijzer doen ze pas veel later volgens mij.

Maar ehh voedertijd! effe bellen of ze wakker is...JAHA!
    Dus daar gaan de (.) (.) met mij er achter aan :D hihihihi

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik ben terug...Jasmijn zal nog lekker te eten en te drinken...haal haar uit de stoel...pppfffieuw! wat een lucht dus ze is meteen daar "aangepakt"! en schoone luier kon ze in de auto in slaap vallen en heb haar zo in bed gelegd ...
    Trouwens voor jou toch belangrijk...je bent ook nog een soort van vegtarisch (wel hamburgers en kroketten eten:p en zweedse ballen van Ikea!) kan je toch een tekort hebben aan bep. mineralen. Dus het is juist goed dat je dat in de gaten houd...dus trek de happy people drankjes maar weer aan!
    **pakt formulier met zw-bloedprik-pakket erbij **
    Bloed aftappen voor: HBsAg, leus, HIV, ABO, RhD, irr. antistoffen, Rubella, Hb (da's ijzer volgens mij) MCV. En suiker en ijzer doen ze in het derde trimester nog een keertje maar dan op de praktijk met een klein GEMEEN vinger prikkie!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    hihi
    K is in slaap gevallen in de box...zooooo schattig! Doet ie pas sinds een paar dagen, daarvoor sliep ie alleen aan de (.) of in z'n bed/kinderwagen. Volgens mij heeft ie eindelijk vriendschap gesloten met de box ;)

Ik zou mijn kind NOOIT Raaf noemen. Ga 'm toch niet naar een vogel noemen? En dan ook nog eens een vogel met (over het algemeen) geen leuk karakter. Nee, doe mij maar liever een naam die wel apart is, maar dan omdat ie niet zo veel voor komt. Okee, met name Y komt best vaak voor, maar daar zijn dan weer 7 of 8 manieren van schrijven voor. Dus toch nog apart ;)

zeg, G4B: is jouw lievelingskleur toevallig groen? Ik zie je zo vaak met groene dingen! Leuke banner hoor! :D (speciaal groene smiley voor jou-smiley)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Beast: hier moest ik voor de suiker zelfs naar de poli hoor! (Mijn ouwe vk deed dat allemaal zelf, dus ook buisjes vol bloed aftappen ;) )

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Houd je van de straat!

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi Tezzz wat lief he, als ze zelf in slaap vallen... doet Kaa helaas bijna nooit! snif..

Enne... niet naar een vogel... waarom niet... zoek mn echte naam maar op.. ;)

Enne toevallig, heeeeeeel toevallig ben ik dol op groen...
    Ik wil het liefst in het groen wonen... maar ja, dan moet de staatsloterij het wel met me eens zijn ;)

Eigenwijs Kaa ding heeft maar effe gedronken... daarna was het weer tijd om te keten... (niet eten, maar keten is haar levensmotto geloof ik :D)

Nu ga ik eens even hard aan het werk. Zit de hele dag alleen op kantoor. Vriend heeft allerlei afspraken buiten de deur... (ik vroeg waar ie tussendoor koffie ging drinken.. zegt ie :Bij Blonde Lola.... :D
    dus ik snap nu wel waar 'Blonde' Lola haar baksteen gevoel van heeft :D hihihihihi

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    ... ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk,

... zo vrolijk ben ik nooit.... :D

pa-pa-da-pa-da-pa-da.... ect!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @G4B: zou ik ook zijn als 3 zouden eten door mijn mond ;)

Ik zing meestal met de kids 'spetterdepater, lekker in het water etc...' in bad. Die AJ Kwak vinden ze niks aan maar die liedjes zijn wel errug leuk! :D

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
  13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lola: hey..."blonde Lola", als G4B-man ECHT niet langs is geweest ;) en de ongi nog ff uit blijft, zou 'k maar eens een bezoekje brengen aan de ha. Je cycli zijn best lang en zo'n buikpijn en zwaar gevoel lijken me niet lekker. Misschien ff overleggen?

14. middagg
    net even gepoetst bij mn ma en wat zie ik.. zo weer bijna 5 pagina's ofzo volgeluld hahaha

leuke bannert g4b.. wilde ik eerst ook maken maar ja heel mei mama's heeft m nu dus houd t maar bij de ouderwetse regenboog..

lola lekker irri dan dat je ongi niet door wilt zetten :(
    als we niet beter zouden weten zou ik zeggen: testen haha

namen: mja alles wat ik leuk vind vind mijn vriend niet leuk en andersom.. dan heb ik t dus over jongensnamen want meisjesnamen hebben we genoeg haha
    ik vind bijvoorbeeld Hidde erg leuk voor een jongen. maar dat vind mn vriend echt helemaal niks. Noah vind ik ook leuk, vind hij ook niks..
    we hebben opzich al wel een jongens naam maar toch is daar een twijfel over..

vannacht trouwens gedroomd dat ik een 3ling kreeg, bo, puk en sam hahaha
    of t nu meisjes of jongens waren weet ik niet... hihi

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    bo, puk en sam...3 unisexnamen! ;)

Ik ben er vandoor voor vandaag (denk ik)!

Laterrrrrr

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hihi..toevallig..klinkt hier ook vaak vanuit de badkamer..
    En n de maneschijn is ook erg popi hier..doet ze zo lief mee met die armpjes en zingt ze alleen het laatste woordje van de zin.* smelt*

Heb een hele cd collectie metkinder liedjes..*al vind ze de liedjes die wij leuk vinden eigenlijk nog leuker..Zo zingt ze het refrein mee (laatste woordje dan he..is natuurlijk geen wonderkind) met het liedje van "white lies * farewell to the fairground en to lose my love..zo cute om dat te horen op de achterbank van de auto..

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @mamariek...Hidde is idd goeie naam...me zus d'r schoonzus heeft een Hidde..en een Zeger en Marc-Bram...me zus heeft Henk en Huub.

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jasmijn begint soms een beetje te dansen bij de muziek van de radio (3fm) en soms als de Beastie boys op staan

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    bij ons thuis thuis beginnen de meiden met een D en de jongens met een M

Diana, Donna, Mike, Morgan, Mies.

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    maargoed dat die kleintjes nog niet weten wat er allemaal word uitgekraamd op de radio :D

Deel Deze Pagina