Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Dimple, zitten jullie al weer op een half jaar. Wat gaat dat snel. Stiekem hoop je dat het snel gebeurt maar je kunt er niks van zeggen. Het blijft gewoon spannend.

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ikke:D
    (je mag hem hebben ...we doen geen namen met een M)

Wel kut van je ongi...alle ongi's zijn kut overigens:x

3. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ik vind Jamie nog steeds heel leuk, maar ik wil absoluut geen populaire naam. Een vriendin van me kreeg 12 jaar terug een dochter en noemde haar Sanne (mooie naam), maar sindsdien zie je die naam op elke hoek van de straat (bij wijze van spreken dus he)

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Zo daar was ik dan eindelijk weer :) (blijf die smileys stom vinden:x)
    Colin ligt heerlijk te slapen, was net zo lief met fles in slaap gesukkeld... Het gaat nog goed, we hebben net ff geluisterd met de AS. Alleen vind ik hem erg kortademig en pieperig maar of dat er iets mee te maken heeft...:(

Leentje, spannend weer zeg! Natuurlijk is het ook de 1e ronde weer net zo spannend! Ik zal voor je duimen meid!

Dimple, ach gossie, wat een schattige foto van wup met helm op...

Go, geen regenboogbanner meer?? Ach 't is nog maar 250 dagen tot je D-day;) Nee hoor deze is ook leuk! Hoe gaat het met werk? Nog steeds druk of merken jullie iets van de crisis?

Trutje, fijn dat je weer bent goedgekeurd! Ach ja nog maar 2 nachtjes en dan is het vast zover (zie poll:p) Spannend hoor, bijna weer een smepbaby, blijft toch iedere keer weer super spannend dat wachten op de nieuwste smepbaby!! En wat een mooie tekening zeg!

Lola, en geslaagd voor een winterjasje? Ik heb ook zulke mooie gezien en gelukkig ook al 1 gekocht samen met een mutsje en handschoenen! Zo schattig! Wat balen dat die ongi maar niet wil dan... er tegenaan hangen is ook maar irri... knuf!

Diaantje, ik vind Chadrick ook een leuke naam en idd niet afgekort! Maar goed ik houd toch wel van buitenlandse namen. Vandaar ook Colin en niet Collin :p Eerlijk bekennen, voor Colin hadden we geen meisjesnaam:) Ik was er toch al van overtuigd dat ik een jongetje kreeg. Colin had ik overigens al ruim 4 jaar in gedachten hoor. Een naam voor een 2e jongetje hebben we ookal maar meisjesnamen niet...

Beastie, hoe voel je je verder? En is chocolade nog steeds vies? Ik wil het wel ff van je overnemen.. Ik kom sinds de bevalling weer aan...:$ Doe het net andersom, moet toch echt eens gaan lijnen als mijn rug weer beter is, maar dat terzijde...

En marieke? Ook weinig klachtjes? Blijf het zo gaaf voor jullie vinden!

Nou ik zal ff iets meer vertellen over gisteren... Komen daar mooi op tijd aan (10.15 uur de afspraak) zijn we weer pas rond 10.55 aan de beurt. (ik heb daar zo'n hekel aan zeker met een klein kind dat je maar zoet moet houden!). Kreeg ie eerst zijn ECG en dat deed ie echt voorbeeldig! Bleef net zo mooi rustig liggen. Dat hebben we wel een anders gezien. De ECG zag er super uit. Toen nog ongeveer 15 min op de arts gewacht. Alle vreagen gesteld. Ze hebben ook allemaal een andere mening. Volgens deze arts is de kans dat een volgend kindje het ook heeft ontzettend klein. Hij vertelde dat het niet erfelijk hoeft te zijn. Kortom bij een volgende zwangerschap moet ik wel op controle in het zh (maar dat moet toch al vanwege mijn CU). Dat Colin het ook heeft is gewoon stom toeval volgens hem. Mijn vriend moet echter wel een email sturen van hem naar hoofd cardiologie om te vragen of hij misschien geholpen moet worden omdat op latere leeftijd wpw kan leiden (hoeft dus niet) tot ventrikelfibrileren (ofwel dat betekend dat hij het niet meer na zou kunnen vertellen) Kortom wel ff iets om verder uit te laten zoeken.
    Wat betreft Colin, het gaat dus nog goed al vind ik het wel ontzettend spannend. Ik ben benieuwd of het goed blijft gaan nu hij van de digoxine af is. Het is echt een rotmiddel maar denk dat het hem de afgelopen tijd wel heel goed geholpen heeft. Kortom zal wel wat zenuwachtig zijn de komende tijd. Oja, we waren pas rond 12.30 uur klaar, en dat met een klein kind:x maar goed het resultaat dat telt!

Dan rest mijn nog ff een spam... omdat ie zo leuk is ;)

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Update; sorry leentje, balen toch weer van die ongi:x Hopelijk is het volgende ronde wel raak!

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wow Wieffie, dat is een supermooie foto. Wat een mooie blauwe ogen!

Zodadelijk komt een oud klasgenoot van mij bij 'het is hier weer fantastisch'. Ik ben benieuwd.

Bij ons mag de naam wel een m hebben, hubbie en mijn mupke hebben allebei een naam met een N en ik ben maar alleen met mijn M.

7. aaah wieffie wat een mooie foto! wat een heerlijk jong!

nee verder geen kwaaltjes nog.. beetje spierpijn in de boobies. en moe maar verder mag ik niet klagen

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Fijn marieke! Hoop voor je dat het zo blijft en dat je een fijne zwangerschap hebt!!

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Wieffie, wordt nu een spannende tijd voor jullie, maar zal voor jullie duimen. En wat een lief/komisch koppie heeft die C van jullie toch.

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Trouwens, wij zoeken wel namen uit die niet beginnen met een P of L (onze voorletters dus).
    Dimpleman was Junior van zijn vader en dat vond hij helemaal niks, altijd in de war met de post, dat heb je dus ook met dezelfde voorletter.

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Choco is met vlagen .... Ben nu voornamelijk s'morgens zo brak als een kermisklant...ik hoef pas maandag weer te werk...dus hoop voor die tijd wat bijgetankt te zijn..gister was niet leuk meer zo moe.

Begin al uit te buiken...buik heeft ook nooit z'n oude stand terug gekregen8) hoor....zit nu aan de tuniekjes tot de echo:D

Die C wat een pret koppie!:D:D:D:D:D

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Naavond...

Jeetjemineetje...Trutje..wat kan jij toch mooi tekenen..zou je eigenlijk op schilderijen moeten doen..
    *Mooi kadootje voor oma..al denk ik dat mama hem dan zelf houd :D*

@ wieffie..heerlijke spam..hij is al zo veranderd..duimpjes draaien dathij lekker niet meer aan de meds hoeft!
    @Leentje..knuffie voor die klote of zoals Beast het noemt Kut ongi..letterlijk en figuurlijk8)
    @Dimple..Wup..prachtige naam!!:D
    @ de rest...ben het weer kwijt...dus liefs en zwaai vanuit dezekant van het scherm..

even lekker bakkie thee doen..

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Had je dat met J ook zo? Tot hoeveel weken? Hoop voor je dat het snel weer wegtrekt. Bah als ik er nog aan denk hoe slecht ik iedere dag te pas was...

14. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

hihi, ja vonden wij ook al 8)

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    ga ff lekker thee drinken... en dan vroeg mijn bedje in en hopen dat Colin eindelijk weer doorslaapt. Zo vervelend dat ie al maanden doorslaapt en ineens niet meer... ben gewoon verwent...

Oja, de artsen hadden met mij toch wel een fout gemaakt om mij zomaar van de sotalol af te halen. Ze hadden het over 6 weken behoren af te bouwen. Ik heb zelf nog maanden last gehad. Was al bij mijn ha geweest maar die zij dat dat al niet meer kon van de sotalol maar de arts gisteren vertelde dat dat wel degelijk kon. Pffff, toch fijn om ff te weten dat ik dus niet gek ben... :p

Nou, bis morgen liebe freundinnen! Tjussssss

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Met Jasmijn was ik misselijker...nu moei-er. en het was bij Jasmijn wat eerder...sloeg met 6w in als een bom...en moeheid was idd week 8 a 9. Hoopte op de opleving rond 16 maar die niet echt gehad...zou wel leuk zijn:p

17. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Nou ik geloof dat het wel goed is dat je assertief bent.
    Weet je ik geloof eigenlijk dat het je geen hol uit moet maken wat anderen van je vinden. Je hebt het heel goed gedaan.
    En ze doen het volgende keer vast niet weer op deze manier. Of is dat wishfull thinking?

18. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

hahahhahahahhahahahhahahahahhahhhahahah:):):):)

19. heeey tom
    nog druk?

20. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    *friesemeevertederendkijkendesmiley* zegt dat je haar achter de piano moet zetten.. Miss is Kaa de nieuwe Mozart!

Deel Deze Pagina