Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

Nou moet je het bie bagataliseren het is gewoon knap!!

2. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

hahahhahh lijkt bij ons op het matinee Tomman had ook wat te diep in het glaasje gekeken.. Mooie verhalen blijven er alleen over

3. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Fantastisch meis! Wat een goed nieuws!

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

Nadat ik een partijtje heb lopen overgeven voel ik mij weer beter, dus ik ga even bijlezen!

Zo terug!

5. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

Ik zeg wegpesten *duivelsorensmiley*

Schreef ik dat nu echt zelf ....????

6. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Is het dan toch echt zo????????? :(

7. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

Ooooooo jij bent slecht 8)

8. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

10. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

trouwens mijn vriendin heeft een Luuk en een Brent wou ik nog steeds es zeggen.
    Mijn andere vriendin heeft een Tys zonde h ook leuk

11. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

12. rare lola ;)
    je bent toch niet ziek ofzo?
    iets verkeerds gegeten?
    of toch stiekum met een leuke knul gerollebolt?

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Zo,

Komt ie dan hoor!

@ G4B: Mooie bannert! Stiekem klein beetje jaloers, maar het is jullie van harte gegund, dat wel! :D
    Oooh gezellig dat G4B-lief even bij mij koffie was wezen drinken, zou idd niet best zijn als ik zwangert zou zijn! Enne, ik ben wel blond van mezelf, alleen 'verberg' ik dat door elke maand een plakkaat bruine troep er over te smeren! Een client zei laatst tegen mij: jeeeeeezus dat is toch geen pan, waarom verf je je haren ik zie je eigen kleur! Dat je daarmee over straat durft! En ze vond het erg vervelend om tegen aan te kijken! :$ :D Moet er nog om lachen! Was mijn laatste keer bij haar, heb de volle laag gehad voordat ze in tranen uitbarste ze mij niet meer zou zien!

@ Tezzz: yep, cyclus is best lang idd! Ik kijk het nog even aan, idd anders langs HA. Was altijd stipt. Stipter dan stips eigenlijk!

@ Marieke: lastig idd met die namen. Ik heb mijn ex proberen te betrekken en in eerste instantie zou N. Jaeda heten. Totdat mijn vliezen braken, toen wou ik het niet meer. Toen had ik gekozen voor N. Ex vond Jaeda erg leuk en N. vind ie om te kotsen. Misschien was het om lekker tegendraads te doen, maar ik ben blij dat ze N. heet en geen Jaeda. Mijn ex heeft overigens tegen zijn familie verteld dat kleine N. Ella heet... Logica? Nee.
    Hij kwam de dag dat ik bevallen was met de naam Jarnella (weet niet hoe je het schrijft) wou hij dat ik iedereen ging vertellen dat N. geen N. meer heet maar Jarnella!

@ Namen: de namen als Hidde, Zeger, Milan en Levi ben ik niet zo heel erg van. Namen als Jordan vind ik overigens wel weer leuk! Marley hier ook op de lijst gehad, maar ik was 'bang' dat mensen haar dan Marlie zouden noemen, klinkt net wat anders. En ik zag een 'halfbloedje' (ok is nu niet meer aan de orde want ze is wit) niet met een naam als Marlie! Wel als Marley trouwens!
    Evi vind ik ook erg lief! Maar wel voor een hollands kindje! (kijk ik had dus veel meer keuze als ik wist dat ze helemaal wit was) Ivy vind ik trouwens ook erg leuk! Mijn vorige zwangerschappen had ik een boel namen die ik mijn laatste zwangerschap not done vond!
    Bobbie vind ik trouwens heel leuk voor een meisje! Maar goed ik dacht he, ze is een halfbloed en 'bobbie' klinkt als tiet in het surinaams. Niet dat N. half surinaams is, maar het gaat om het principe! hahahahaha... Nou ja, zo heb ik nog een hele lijst die wel erg leuk is, maar toch weer allemaal wat 'mankeerde'.

@ Trutje: wat ontzettend mooi die tekening!
    Ik ben super benieuwd naar jullie naam. B. vind ik ook een onwijs stoere naam!

@ Steph: Wou E. nog gaan slapen? Of bleef ze lachen en dan weer huilen?

@ Miele: oooohw, wat ontzettend lief van Bosch! hihihi, ik zie hem al gaan: hoepatee! :D

@ Tezzz: ik vind de meeste namen die net voorbij zijn gegaan idd ook niet zo veel aan! Iedereen was overigens verbaast over N. d'r naam, omdat niemand dat van mij had verwacht. Kijk dat vind ik dan weer lachen... hahahahaha! Gefopt!

@ Trutje: whahahaha, leuke uitspraak van B. !

@ Dimple: een vriendin haar nichtje heet ook Chante (maar dan dubbel e). Ook een half bloedje trouwens! Haar broertje heet Jairo.

@ Leentje: balen van je ongi, maar fijn te weten dat je lichaam nog goed werkt! (de mijne niet trouwens!)

@ Wieffie: een winterjas voor mij gekocht! N. had er al 2. Paar weken terug gescoord voor haar! Heb wel leuke muts, sjaal en wanjes gescoord! Mijn moeder breid ook een onwijs gave muts voor N. Dat kan mijn moeder echt leuk! hahahahaha... Ze heeft nu toch een hernia dus heeft ze weer wat te doen he?!
    En wat een onwijs lekkerding is C.
    Hopelijk blijft het goed gaan zonder die medicatie! Hoe is he tmet je CU trouwens?
    Een vriendin heeft Crohn en die heeft er weer een extra vernauwing bij! Ze wou ook gaan voor een kindje, afgelopen januari al, maar de artsen raden dit af! Mogelijk moet ze eerst geopereerd worden en dan moet ze dus weer maanden wachten voordat ze mogelijk er wel voor kan gaan! Heel vervelend voor haar!

@ Tom: wegpesten is een goeie optie! hihihihihihi! Ze is wel de hoofdleidster! Dus misschien pest zei de andere leuke leidsters straks weg!
    Gabriel, is ie een beetje sexy? Dan vind ik oneerbare voorstellen echt niet erg hoor! :D

@ Beastie: whahahahahahahahahahahahahahaha... Ja die is pas een ezel!!!! Dommer heb je ze niet!

Nou vanmiddag even naar de stad. Was super misselijk. Thuis even overgegeven, boodschappen gedaan... Kopzorgen erbij gekregen nee niets erg hoor, maar wel iets om over blijven na te denken en weer overgegeven en nu gaat het weer beter!
    Morgen naar het consternatiebureau dus weer 'vroeg' op. Nou ja wat is vroeg. N. komt standaar om een uurtje of 6! :$

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Nou dat laatste weet ik dan helaas niet meer! :$
    Ben ook niet dronken geweest. Nou ja, 1x moet even kijken wanneer... Ohnee laat maar weet ik al, na crematie, wel met 2 (!!!) jongens door het park gelopen, maar nee niets gebeurd! 8)
    1 keer 2 wijntjes gedronken, maar nee... Was met een homo op pad! :)

Denk een beetje virusje ofzo!

15. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Trutje Een prachtige tekening heb ik gezien. tomman schildert ook.
    Wij hebben hier net feestweek gehad incluis optocht.
    Wij hadden voor school een wagen gemaakt met als thema kruistocht in spijkerbroek. Miss ken je het boek? Er is twee jaar geleden een film over gemaakt.
    in die film kan de moeder van Dolf.. De jongen die wegeflitst is naar 1212 (naar de kinderkruistocht) hem volgen door de tekeningen in een oud boek es even kijken of ik hem kan uploaden...
    Het idee was dat die tekening op plexiglas geschilderd kon worden Tomman heeft dat dus gedaan.. es ff kijken of dat lukt
    Mirjam Lageweg-Feenstra Profile - hyves.nl

zo dan maar zucht

16. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    ook zo lekker dat alles dan weer online staat...

17. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    heey lool Gabriel ziet eruit zoals jij hem wilt hebben hoor!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
  19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

En die gedachte hou ik vast totdat ik in dromenland lig!

Truste dames!

20. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

Doe dat meis ik vind m heel ok!

Deel Deze Pagina