heb je mexicaans gegeten Lool? Ik weet niet wat ik heb vanavond maar ik ben gewoon neerslachtig te noemen. Kan ook niks maar dan ook niks goed doen in de ogen van mijn vriend... Weet niet wat hij heeft. Hij zegt dat ie al weken last van me heeft. Nou ik ga maar douchen en in bed liggen sikkeneuren... Ik snap niet dat ie nu zo moeilijk moet gaan doen. Ik snap er helemaal geen snars van..... ps. leentjuh, ik had op de smephyve wel iets met prijzen gezet. trusten!!!
Hahahaha lekker hier weer! Nou Lool hoop dat je je gabriel snel vind dan En over namen.. Heerlijk dat de smaken zo verschillen. @ lool: wat een achterlijke gladiool dat ie N. Ella noemt. en die andere namen die ie wou geven... mijn hemel... N. vind ik echt een leuke en stoere naam! En blegh, wat naar dat je zo misselijk was enzo... *jajazwangert smiley* Hoop echt dat je snel een lekkere (maar ook gewoon goede eerlijke) vent vind! En dan komt er vast nog wel een elftal (en dan ben ik weer jaloers ) @ Tom: joehoe! Wat gezellig weer met je mini-monologen Maar dat schilderij ziet er gaaf uit zeg. Het geheel van de kar enzo zal vast heel mooi geweest zijn. Lekker nagenieten!
Alleen even bijgelezen. Reageren hopelijk morgen. Druk druk druk!! Vanavond nadat broertje hier had gegeten de hele kamer verbouwd in m'n eentje! *vind mezelf best stoer smiley* Intussen Esmee de fles gegeven, pyama aangedaan en in bed gelegd en nu net alles klaar en de kaarsjes aan. Gezellig! Nu vriendje nog thuis... Nog 10 minuutjes. Dus toch nog even om te reageren...
Truste allemaal, ga weer slapen. Ben alweer een kwartier te laat. 22 uur naar bed is toch eigenlijk niet haalbaar. Druk met mijn kookboekwebsite.
Beast, morgen alweer 9 weken!!! Is ook niet zo gek dat je dan al een beetje buikje krijgt met de tweede toch? Leuk! Wordt het ineens een stuk "echter". Lool, nu ook nog overgeven?? Jeetje meid, wat een dikke baal! Esmee heeft vanmiddag nog twee uurtjes geslapen idd. Was wel even lekker. Gekke ex heb je toch. Kan er niks anders van zeggen. Gabriël, mwah. Mijn Gabriël ziet er toch iets anders uit. Trutje, wat bezield die man van jou om dat tegen je te zeggen nu je bijna op knappen staat??? Dikke knuff voor jou hoor! Leentje, balen van je ongi! En wat een lullige opmerking van je baas! Wieffie, wat een lekker jochie heb je toch! Schitterende foto Rest, knuff
even ego: ik vind t een beetje eng.. vorige week had ik toch best veel menstruatie krampen, dat bleek van de innesteling te zijn. dus dat dat nu over is is eigelijk dan wel logisch, maar verder ben ik alleen maar moe en heb wat spierpijn in mn boobies.. oke heb soms wat moodswings maar verder heb ik nergens last van.. de rugpijn van vorige week is ook weg.. oke, om doodziek te zijn is ook niks hoor als je zwanger bent! maar soms zou ik best een teken willen dat ik zwanger ben.. vergeet nu zelfs soms dat ik zwanger ben haha ik weet ook dat sommige mensen helemaal niks voelen en toch echt zwanger zijn.. maar toch.. ik vind t maar eng.. sorry voor mijn geklaag..
@ trutje: hmm niet leuk dat jullie even een storing hebben.. Hopelijk is ie ook gewoon nerveus en moe en bitst het daardoor effe. Hoop dat je vannacht goed slaapt! Dikke knuf! @ mamariek: dat je wat onzeker wordt is geloof ik part of it. Beest was ook wel onzeker en hier is het niet minder. Ik heb de afgelopen tijd ook allerlei raars gevoeld en bedenk ook vanalles dat daardoor mis kan gaan. Tja zekerheid hebben we niet in het leven en das soms maR goed ook want dan zou de levensvreugde ook enorm veel minder zijn denk ik. Ik moet trouwens ook aanleren vroeg naar bed te gaan. Ben een avond mens, maar uitslapen is er niet meer bij helaas.
@ leen : toch niet leuk dat je ong bent geworden. Wel fijn dat je cyclus weer regelmatiger is. @ dimpel: kookboekwebsite, dat klinkt goed. Mogen we een kijkje nemen? Of via Haaives? Nou nu ga ik echt tandenpoetsen etc en naar bed! Trusts allemaal
mogge! door alle toestanden met e-mailnotificatie heb ik dus helemaal gemist dat go4 zwanger is! Go4b, man en K, gefeliciteerd met jullie spannende nieuwe verwachting!! Nu ff wakker worden..
goedemorgen, manlief naar t werk uitgezwaaid en nu zelf nog fe me bed in duiken denk ik, en daarna opruimen jammer maar moet vandaag echt gebeuren... mamariek die onzekerheid klinkt heel bekend, klachten begonnen bij mij met een week of 6 flink toe te nemen... geloof ook dat "maar" 50% van de vrouwen echt misselijk word tijdens zwangerschap... wanneer had je ook alweer de eerste echo?dikke knuff!
Moge ##trutje check!## hmmmm nix dus of............. @mamariek...je zit denk ik in de stilte voor de storm...geniet er maar even van...volgende week is het misschien wel heel anders...week 6 is voor heel veel dames het keerpunt... Ik heb geen twijvels over je zwangerschap...gaat geheel normaal ik ga bloed aftappen...met kleine meid erbij
mogguh... geen BUB melding zie ik..jammerrrrr...kan nou toch niet lang meer duren denk?...*kruist vingers over elkaar smiley* @ beast..suc6 op het lab...is een voordeel hoor als je kids je zien prikken..durven ze straks gewoon zelf...*ik moet om de maand prikken..gingen de kids "vroegah" elke keer mee..zo weten ze dat het eigenlijk reuze meevalt...Marv is zelfs alleen naar de meningokok prik geweest toen...zat ie in groep 6...hele bikkel!* Zo ..jac is nu 5 dagen vrij...dus we gaan de tuin doen...werd tijd...net het amazone gebied..dus hard toe aan vernieuwing en flink gesnoei... Dus druk druk druk druk... wellicht tot later ..als we er ooit nog doorheen komen...
Mogge! @ Trutje: nee geen mexicaansgegeten! Ook geen mexicaansegriep, voel me weer stukken beter vandaag! Wat naar van vriendjelief dat ie nu zo doet! Misschien is ie ook berezenuwachtig voor de naderende bevalling! @ Mamarieke: pffff, die onzekerheid is echt vreselijk he? Helaas hoort dat er ook bij. Nog even en je krijg je echo! Dikke knuffel! @ Steph: oh lekker dat ze nog 2 uurtjes had geslapen zeg! Gelukkig verschillen de maken van iedereen, anders had iedereen dezelfde Gabriel! Zou 'ie' ook helemaal gek van worden denk ik! @ Dimple: hahahaha, opeens is het dan alweer 10 uur idd! Heb ik ook altijd hoor! @ Tezzz: nog een beetje kunnen slapen! @ Blurry: hoe is het met S.? Zo hier lekker geslapen. N. werd pas om kwart voor 8 wakker. Over 15 minuutjes op naar het CB!
Oehhh ja dat weet ik nog ja , vanaf 6 weken (ongv) was ik elke ochtend KOTS misselijk ! (gelukkig maar tot een week of 12) Goeiemorgen by the way ! Blurry mooi spam !!