owwww en ik wil nog zoveel doen in huis voordat ik te groot wordt....eerst maar eens de echo volgende week en dan kijken we verder
marieke onzekerheid is niet leuk maar hoort erbij denk ik dikke knuff en het komt helemaal goed! beastie feli met je derde bloempje alweer, gaat hard zeg! blurry succes met je solli hopelijk word het wat! go4 hoe voel jij je nu? nog geen ochtend misselijkheid? trutje alles nog rustig, hopelijk hoef je niet meer lang te wachten op je kleintje! mooie spam dames!!! zo hier mn bed weer uitgerold zal eens even wat actie ondernemen...
nog 1ntje dan ! Ze ligt alweer lekker te slapen , al spiekt ze wel vaak nog door 1 oogje om alles in de gaten te houden. we gaan er weer vandoor , nu lekker in bad daarna weer eten en daarna ........SHOPPEN !!whooeeehoeee (nou shoppen .. meer op koopjesjacht haha) Toedeledookie
HUH, 50 gr. onder het gemiddelde... waar zeiken ze over! Hier deden ze niet moeilijk. Hoefde ook niet bij 9 maanden pas weer bij 11 dus we zijn al tijden CB loos Enne OOST! Gezellig! Welke? Misschien is het de mijne wel... Spannend! Ik ga hard voor je duimen!
Hahaha die spam die hier langs komt... 't is dat ik hier niks on the open zet, maar heb net paar geweldige foto's en fimlpjes gemaakt van Kaa als Gladiator Ze stond op ineens in haar loopkarretje, klaar voor de strijd... Daarna zijn we wat rondjes door de kamer gelopen dus weer dikke pret! Had ik die kar opgebrogen, was ze er weer ingaan staan, stond ze 'm los te sjorren (klem tussen box, hobbelpaard en muur...) voor nog een rondje... Nu staat ze in de box naar buiten te kijken... ik zou stofzuigen... Doei!
Ha ha ha blurry doet zij dat ook ja zo grappig als je dan terug kijkt gauw de oogjes weer dicht stiekemurds hahahaha
haha...rondje kamer?! Doen we met Jasmijn en haar kar ook....maar als ze staat gaat ze snel zitten...want dan roepen wij "zitten op je billen!" nu ligt ze in bed..en ik ga ff dingen doen
Hallo Meiden, Ik zie dat het SMEP topic nog steeds bestaat! Het is al heel lang geleden dat ik op het forum ben geweest, dus misschien kennen de meesten mij ook niet (meer). Inmiddels is er na 2 jaar proberen zwanger te worden veel bij ons gebeurd. Na de HSG heb ik een kijkoperatie gehad waar endometriose is vastgesteld. En nu word ik 5 oktober weer geopereerd waarbij ze de verklevingen van mijn eileiders los gaan proberen te halen. Hoe gaat het hier met iedereen? Groetjes Nynke
mmmmmmmmmmiddag! Leuke foto's weer langs zien komen! Zoooo schattig! Ik vind die gelaatsuitdrukkingen altijd zo leuk om te zien; zooo herkenbaar! Hier K weer aan het spoken geweest tussen 0.00 en ongeveer 4.00 uur (lijkt wel de nieuwe standaard), maar gelukkig niet zo dat ie de hele boel wakker schreeuwt. En vanmorgen om 7.15 natuurlijk weer wakker met de wekker. Maaaaaaaaaar hij viel weer in slaap! En mamma lekker ook Heb dus een redelijk uitgeslapen gevoel vandaag. Mag ook wel eens Moet vandaag een uitnodiging voor L's verjaardag in mekaar knutselen. Da's volgende week zaterdag al, dus de uitnodigingen moeten ECHT voor het weekend de deur uit zijn! En ze weet nog niet wie ze wil uitnodigen. En ik nog niet hoe veel er mee kunnen (we gaan 'ergens heen' ). Ff aanpakken dus! @Blurry: succes bij je sollicitatie! Laterrrrrr
@Nyncke: ja hoor, ik herinner me je nog wel hoor Wat vervelend dat je na al die tijd nog steeds vollop in de mmm moet vertoeven zeg! Gelukkig dat ze de verklevingen kunnen proberen weg te halen, maar knap kl*te dat je ze hebt natuurlijk. Alvast heel veel sterkte voor volgende week! Hopelijk kunnen ze alles aanpakken en maak je dan ein-de-lijk een goeie kans op een zwangerschap! Succes ermee!
hey nyncke ook ik herrinner me jou wel hoor! jeetje dat is minder nieuws joh. hopelijk slaagt de operatie en word je dan snel zwanger!
Hey nyncke volgens mij ken ik jou ook nog wel heel veel sterkte met de operatie Hier ligt T te pitten in de wipstoel zo lief leg m zo lekker in de box ja leek me wel een keer gezellig anders is de beeb ook zo alleen boven Hier net een fotootje gemaakt Echt heerlijk om op te (vr)eten
@ Nyncke: Jeetje zeg wat een toestand. ik hoop dat ze die verkleving kunnen weghalen zodat je daarna gewoon lekker op een natuurlijke manier zwanger kunt worden. @ Tom: hihihi ik vind het juiste zo leuk dat je dat doet hoor! Dus een solly is niet nodig.. een lolly daarentegen whahahaha @ Tijgertje: deze laatste serie foto's zijn echt super lief en mooi! (die anderen foto's vond ik iets te veel flits en groothoek waardoor zn gezichtje wat vervormde.. (krijgen ze zo'n grote neus van en uitgerekt gezicht) hier is ie net zo knap als in het echt... een heerlijk mooi mannetje!!) @ Beest: rondje door de kamer was dat ze er zelf achter liep (en ik de kar afrem, want anders vliegt ze er achteraan... boem... dat ding rijd natuurlijk te snel. moet effe iets om de assen doen om 'm wat af te remmen. We doen ook wel eens rondrijden dat ze erin zit hoor. Past nog net met wat gebogen beentjes.. zoooo schattig! Nou, effe aan het werk (op kantoor inmiddels) want Kaa ligt hopelijk nog effe in coma (hehe, wat een toestand om die in bed te krijgen... ze is nog eigenwijzer dan papa en mama in het kwadraat.. ach, ja, ze is ook ons product (voor de wiskundigen onder ons)..
He Meiden, Leuk dat velen van jullie me nog kennen. Ligt het aan mij of zijn er intussen al mensen zwanger van de 2de? TOP man! Ja, wij hebben een rottige tijd achter de rug. Maar onze relatie is nog super! En dat vind ik heel belangrijk. Lukt natuurlijk ook wel als je 28 augustus getrouwd bent! Dit heeft onze gedachten lekker afgeleid. Nu ff de operatie en dan gaan we er weer volle bak tegenaan .