Wij gaan geen warme jas meenemen. Tis nog zomer. Ja, tempen, maar wanneer veranderd je temp nou precies, heb er echt geen verstand van. Heb wel al de hele avond last van mijn buik. Kan dat ook ei zijn?
...hier trouwens alweer 12 dagen op een stabiele (lage) temp van 36.5. Lijkt er waarachtig op dat mijn lichaam 'iets' aan het doen is. Geen idee wat precies, maar mijn hoge temp is in elk geval niet meer.
Gewoon....op een gegeven moment ga je als kind ook terug rekenen...en dan kom je uit op de zomer vakantie. Voor Jasmijn hebben we juni 2007 ook hard ons best gedaan in Beijing...mocht niet baten maar leek me wel wat, een spleet oogje Mijn ouder hadden geen sex voor het huwelijk...me moeder was de oudste meid...haar pa had een hart verzakking gekregen als dat wel zo was en zeker als ze nog zwanger raakte ook
Koop eens een spijkerbroek in de goeie maat dan! Op me werk ...als we iemand buiten zien lopen met een korte broek en het is geen 20 graden of warmer roepen we "die wil zeker wat daagjes vrij?"
mijn neefje (oudste van mijn zus) is geboren 3 maanden na de trouwdag.....heeeeeele korte zwangerschap hihihi
@Beast: mijn moeder was zwanger toen ze de eerste keer trouwde. Ja, dat was zo'n MOET-gevalletje Ze snapte ook niet waarom ze zo nodig moest trouwen toen ze zwanger bleek te zijn...is ook wel gebleken: na 8 jaar zijn ze gescheiden Mijn vader had ook al een huwelijk achter de rug. Zijn toenmalige vrouw had 2 mk gehad over een hele lange periode en zodoende dachten ze dat hij niet zo goed kids kon verwekken. Vandaar dus dat ik echt een huwelijkscadeautje was
L 4 maanden na onze trouwdag Y vindt dat het nog zomer is, dus ikke ook! (Hoewel ik het nou wel errug koud krijg met de deur nog steeds open ) @Mielenl: veel plezier
Ja Beastie, ik weet het, zwaar weekend voor de boeg. Wup is trouwens waarschijnlijk in de caravan in zandvoort op het circuit verwekt. Een van de weinige keren dat we gesmept hebben in die sleurhut. Vind het helemaal niks hoor.
@ Eten: hohoho Kaa eet niet altijd zo goed hoor! Of meestal niet dan wel. Dus ik was vanavond heel blij dat ze zo goed at. Wel eenzijdig hihi, maar bere gezond! @ Mielenl: hahaha jullie hebben een wipKip gehuurd dus effe verder lezen.. druk geweest zo te zien...