@ Dimple: ik zeg net de wipKip .... en ja, hoor, het heeft zn vruchten afgeworpen! Hmmm in een carvan heb ik nog nooit een SMEP gedaan... lijkt me toch iets confortabeler dan een tentje hoor (of een... )
Nou, gezellig iedereen is weer gevlogen.. oke, sommige hebben een SMEP excuus (ik zeg DIMPEL aan het werk!!!!) Enne heel goed, jullie samen met een ei in de wipKip.. Je weet het he, vrouwen die veel samen optrekken krijgen een gelijke cyclus.. dus hoop zo dat jullie alle twee lekker bezwangerd worden! Ik ga me ook maar eens klaar maken om te tukken! Kan wel wat slaap gebruiken...
Jeeeeetje wat een details en verhalen, vrouwen!!! Ik weet ook nog wel wanneer B verwerkt is. Valentijnsdag 2006 Dat denk ik althans. *mooie gedachte*
hey lieverds...beetje boel druk..maar wilde jullie in ieder geval weltrusten wensen... Morgen reageer ik beter..sneller...liever... truste xx
mmmmmmmmmorgen! @Tom: LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA IN DE GLOOOORIIIIIIAAAAAA IN DE GLOOOO RIIIIIIII AAAAAAA HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAA! FILSTEERD MET JE VERJAARDAG!
Ninthe is verwerkt een dag na de begrafenis van mijn oma , dus niet echt romantisch. Als ik terugtel zijn mijn tweelingzus en ik ook rond die tijd verwerkt. We zijn 3 weken te vroeg geboren, anders waren we ook rond de geboortedag van Ninthe geboren (29 jaar daarvoor dan). Dus mijn ouders hebben een soort sinterklaasfeestje gehad ofzo. TOM, VAN HARTE GEFELCITEERD MET JE VERJAARDAG!!!
@ tom gefeliciteerd met je verjaardag! maak er een leuke dag van!!!! @ trutje ik denk aan je hoor, wie weet als we terugkomen is er een nieuw smep-jochie geboren (ben zooooo benieuwd naar zijn naam)
L is verwekt op manliefs verjaardag Wanneer Y is verwekt weet ik niet helemaal tot op de datum (was nogal een verrassing...ergens rond bevrijdingsdag) en K ...een weekje na onze trouwdag vorig jaar (Toch handig dat smeppen )
volgens mij begint de vraag om trutjes meldplicht luider en luider te worden ... @Mielenl: veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier dit weekend! En Dimple natuurlijk ook!
Moguhhhh, Druk druk druk hierzo. Heb volgens mij alles, dimpleman is poes naar poezenkamp brengen en daarna vertrekken, ja miele, later dan gezegd. Ben alleen nog een vulpotlood kwijt. Kan ik niet uitstaan. Fijn weekend allemaal. Miele tot vanmiddag 1600 uur
Goeiemorgen meisjes!! Jullie hebben veel teveel geschreven. Eens kijken of ik weer bij kan komen. Oeps, baby met een heel rood poephoofd! Heb gisteren ook m'n eerste avonddienst weer gehad. Viel me alles mee! Gezellige collega's die ook alles over Esmee wilden horen. Ik stond over dus lekker veel kunnen kletsen. Esmee is bij m'n ouders geweest en dat was heel goed gegaan. Ook niet anders verwacht. Straks koffie bij een vriendin, vanmiddag kapper, na het eteen bezoek van broertje met z'n ex en daarna dochter wegbrengen en naar een bruiloft. Morgen druk en zondag jarig dus zal niet veel hier zijn. Nyncke, welkom terug. Wat vreselijk dat jullie nog steeds zo bezig zijn. Gelukkig hebben ze wat gevonden waar ze wat aan kunnen doen. Hopelijk ben je daarna snel zwanger! Beast, nog gefeliciteerd met je 9 weken alweer! Wanneer krijg je een echo? En hoe voel je je nu? Lola, UGGS geweldig!! Esmee heeft er ook een stel (neppers). Leuk onder een legging, en spijkerrokje of zo. Blurry, goed dat je je niks aantrekt van de cb mensen. Fijn dat je missy het zo goed doet. Oude werkgever? Die waar je bijna bent weggerent?? Of die daarvoor? *krijg intussen de post inc. pakketje. Helemaal happy want heb kleertjes besteld. Maar is een vroege verjaardagskaart inc. kadootje van een oudtante van R. Wel heel lief!* *en nog een vervroegd kaartje van een oudtante van mijzelf! zo'n lief mens!* Lekker nutteloze info, maar R ligt nog te ronken dus wil het even kwijt en doe dat dus lekker bij jullie. Leentje, wat bijzonder dat Ninthe van je zus dat boek heeft gekregen. Tante Marieke, hoe is het met je? Zo onzeker zijn is heel normaal hoor! Ken het gevoel wel. Als je nou wat voelde wist je het tenminste zeker. Nog even meid, en dan heb je je echo en begin je zelfs te groeien en dan kun je er niet meer onderuit!! Eurdisney.... 2 jaar terug geweest en wil per direct weer naar die mooie wereld! Tom, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Esmee is precies een jaar geleden verwekt. Verjaardagskado. Als we het nú gaan doen ben ik uitgerekend op d'r verjaardag. Nu heeft m'n verjaardagskado gepoept. Dus ga ze gelijk maar aankleden. Kusssssssss
@ Steph: N. had eerst ook een stel nepperds idd. Nu dus de echte, zo cute! Lief van de beide OudTantes!
Tom!!! Van harte met je verjaardag! Een hele fijne dag voor jou! Sorry dat ik me elke keer pas zo laat meld. Ik heb nogal een ritueel met mijn manneke elke ochtend Eerst gezellig eten, dan douchen/aankleden etc etc dan wat drinken, beetje tekenen enz... Nu issie met zijn auto's aan het spelen. Effe rust! Ohja! Niks aan het handje hier. vannacht wel effe lopen timen maar na 2,5 uur regelmaat om de 15 min ebte het weg en ben ik weer in slaap gekukeld. Fijn dat jou het werken weer mee valt stephanie. Elke mama ziet er tegenop weer te beginnen, geloof ik. En het valt in het begin niet mee. Maar het went! En soms is het zelfs gewoon effe lekker tot rust komen op je werk. Effe geen mama zijn maar gewoon die ouwe... taart Iemand nog tips qua luiertassen? Er zijn zo veel leuke maar sommige zijn te groot, te klein, niet waterdicht, past niet bij de kinderwagen of bij je vent etc etc. Ik weet het nie meer!!!!