Lieve trutje en trutje man en kleine Brent, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Loek! ben erg benieuwd naar t verhaal en de spam melmel mooie foto's stephanie he getsie geen leuke verjaardag dus mag je kaartjes bestellen is t uitverkocht arme jij.. heb je verder nog wensen dan? hopelijk verloopt de avond een stuk gezelliger! Hier wat eerder terug gekomen van de verjaardag van mn schoonpa. viel er bijna in slaap.. en niet alleen omdat ik zo moe ben, maar voornamelijk omdat het zooooo boring was. Nu ga ik echt even bankhangen want ben doodmoe
De rocking poll van La Trutte Bekijk bijlage 18084 Bapsie: 18 sept 18.18 uur Trutje: 20-09-2009 om 20.09u Rocker Mielenl: 21 september om 3 uur 's nachts Go4: 21-09 om 16.38 een Binkie! Kippy: 21-09 om 21.09 uur Diaantje: 23 ste om 10:00..Glijend als een echte rock star over het podium! Wieffie: 25-09-2009 om 02.57 Tom: 25 september om twintig over vier (op mijn verjaardag dus) Stephanie: 27-09 om 8:30 Beastie: 29-09 om 20.29 Kippy: 29 september om 21:29 Blurry: 30-09 (of 1 okt) om 1.00 en een Binkie! Dimple: 01-10 om 21.12 Tezz: 03-10 om 1.35 klein broertje Leentje:03-10 om 03.10 Marieke: 04-10-2009 Tijger Lola: 4-10 om 4.10 uur een stoere bink! http://www.spirithalloween.com/images/spirit/products/processed/00690297.detail.a.jpg And the winner isssssssssssssssssssssss: STEPHANIE!!!!! (nogmaals) gefeliciteeeeeeeerd!
@ Familie von Trut GEFELICTEERD MET JULLIE KLEINE PRACHTIGE AANWINST! Echt super stoere en gave naam Loek! Leuk leuk! Ik hoop dat het allemaal meegvallen is (volgens mij best snel gegaan) en dat jullie heerlijk genieten van dit kleine wonder! Ik wens jullie heel erg veel geluk en vreugde met zn allen! Liefs! @ Beest: jeetje zeg, zijn jullie de schrik een beetje te boven? Kan me goed voorstellen dat jullie wat traantjes gelaten hebben. Zoiets gaat je niet in de kouwe kleren zitten lijkt me. Ben blij dat J. weinig last lijkt te hebben. Hopelijk is dat een goed teken. Ik duim heel hard dat ze hier geen blijvend litteken aan over houdt. Wij zijn lekker naar het strand geweest en hebben heerlijk gewandeld. Kaa was nog wel wat wagen ziek geworden in de kinderwagen op de hobbelpaadjes in bos en duin... klein kotsje opeens...hihihi Zo eten maken, naar zwemmen en ik moet ook nog wat voor werk doen... Was iets vergeten dat moet morgen klaar zijn... Dus ik zwaai gedag en stel me zo voor hoe trutje enorm moet genieten op deze prachtige dag van haar "Loek who's there!' Dikke kus voor iedereen!
Ben ff weg en er gebeurt weer vanalles! Trut en trut-man en B, gefeliciteerd met LOEK! Lekker bijkomen en weer helemaal genieten van die baby-tijd! Geweldige SPAM langsgetrokken hier zag ik. leuk leuk! Kip, waar ben je?? ik mis je! Zal zo s ff een sms de ruimte insturen! Hier nog mensen interesse in positiebroeken? Ik heb een en ander spijkerbroek en pantalon in de aanbieding. Ook wat boeken over zwangerschap en bevalling doe ik weg. Oja ook een wiegje gaat weg.. Pb maar ff als iemand behoefte heeft.. Verder zit S. duidelijk en compleet in haar 6de week. pfffffff Alles willen zien en meemaken en slapen ho maar. Maar 's nachts slaapt ze gelukkig behoorlijk.. Dikke 7 uur snurkt ze door.. Beast, wat zullen jullie geschrokken zijn van de Jasmijn-taferelen! Gelukkig lijkt het erop dat ze er zelf nog het minste last van heeft.. Steeph, ondanks alle buien, toch een fijne verjaardag! Er zijn vast nog andere leuke dingen te doen behalve een Marco-concert.. Alle andere verjaardagen die ik vergeten ben: Happy Happy en nog vele jaren! Leuke nijntje pakjes die ik weer niet kon laten hangen bij V&D in de aanbieding *schaam schaam* heb al zooo veel kleertjes!! Ok, ik ga weer ff. Heb huis voor mij en S. alleen. Manlief is de bar aan het omhooghouden.. Later!
heyyyyyyy..daar is de kleine rocker dan !!!! Lieve Trut, Trutman, en kleine B ...Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en geweldig stoer broertje LOEK !!! Geniet er van meis..en als je je los kan rukken graag een foto..kunnen wij heerlijk mee genieten !! Hier eindelijk klaar met de tuin..dat wil zeggen.. de jungle is uitgedund en het grind ligt erin..morgen kijken of we leuke plantjes die niet gelijk overgaan op wildgroei .. Ook nog even bezig geweest op Ken's kamer.. Kast is grijs geverfd en heb er zijn favoriete console erop de plakt en zijn naam super groot op zijn muur.. Ben er wel peppie mee..nu nog rolgordijn en wat gave game posters en we zijn klaar...op naar het volgende project..Meagan's kamer.. lieverds..wel alles gelezen..maar weer kwijt...dus morgen weer een poging..nu eerst Meagan in bad doen en naar bed...daarna bankhangen..ben eigenlijk best moe... tot morgen.. nog ff spam..
Navond.... Wauw Blauwe zondag... Trutje en fam. Gefeliciteerd met jullie nieuwe gezinslid. Loek ,geweldig...helemaal goed. Hoop dat alles goed is gegaan..maar je was online dus dan mag ik dat wel een beetje aannemen... Jasmijn.....vanmiddag even op visite en op de terugweg langs Mark's werk...heeft ze toch een klein half uur geslapen achter in de auto terwijl we op Mark wachte (storing die hij eigenlijk gisteravond moest doen...en dus nix werd) Nu heeft ze even een opleving...altijd wel even na het eten....en dan straks maar weer op normaale tijd haar bedje in. Lacht ze echt zo veel vinden jullie? ja ik weet niet beter
trutje en trutje man van harte gefeliciteeeerd !!! Blurry , leuk he die schattige kleertjes ! Ligt s al niet meer in haar wiegje ? Misschien kan de zwangerschapskleding nog van pas komen bij een volgende zwangerschap ? Wauw wat een stoere kamer zag ik voorbij komen !!
TRUTJE EN GEZINNETJE, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE NIEUWE AANWINST. En een hele mooie naam, daar houd ik echt van, korte nederlandse jongensnamen. Maar het is wel snel gegaan of niet? Alles goed gegaan? Wat vond Brent van zijn nieuwe broertje, snapt hij dat Loek in het nieuwe kamertje gaat slapen? Lekker genieten nu! Hier alles goed, een beetje gaar dus even tv kijken en dan naar bed. Stephanie, hoe was je verjaardag verder. Toch nog wel gezellig geweest? Iedereen alvast welterusten!
Trutje, trutjeman en stoere broer. Gefeliciteerd met de geboorte van LOEK!! Zo te zien is het allemaal vlotjes verlopen. Ben benieuwd naar de foto's en verhaal. Hier is alle visite weer weg. Gezellig gehad, maar wel heel weinig volk. Kan wel janken. Zo jammer dat m'n 25ste verjaardag zo rustig is verlopen. Iedereen had wat beters te doen. Maargoed... Ik ga even met een wijntje buiten een sigaretje roken en dan douchen.
arme jij stephanie.. daarom zit ik nog te twijfelen of ik t wel ga vieren volgende maand.. 1 geen zin in.. 2 op zondag voor fam veel te druk 3 wij hebben bijna geen vrienden hahahhahahahahhaa erg is dat he.. heb je je uitgesloofd voor je verjaardag en dan komt er niemand. heb ik ook wel eens gehad. dan voel je je echt niet boeiend genoeg. Tis dat wij zo nodig naar mn schoonpa moesten anders waren wij vanmiddag echt wel gekomen hoor!
@ Steef: oh meissie, HELEMAAL VERGETEN OM JE TE FELICITEREN.. OOPS!!! VAN HARTE GEFELICITEERD en vier het maar gewoon snel met Mamariek, dan krijg je vast een echt jarig gevoel! Dikke verjaarsklapzoenen (op 't nippertje ) Jeetje zeg, die Trutje ligt nu gewoon helemaal van hun nieuwe ventje te genieten! Ben zooo benieuwd hoe het gegaan is en of het ging zoals ze zelf graag wou enzo! We hebben heerlijk gezwommen! En Kaa is helemaal gek op haar loopkar... dus daar moet dan ook steeds mee gespeeld worden. Er achter lopen gaat nu gewoon helemaal goed. Ook op het laminaat. En als ze botst dan sleurt ze dat ding weer van de kant... *trotse mama smiley* Heb nog super foto's, ook van in haar hobbelpaard. Zal kijken of ik morgen iets op Haai kan zetten! Nou truste! Lekker slapen allemaal! En een dikke kus voor Jasmijn!
Moge! Goeie nacht gehad hierzo....kind is een bikkel! lles afgebeld, kdv en werk...lekker ochtendje met me meisje. Om 2.00 moeten we in Beverwijk zijn...zo ff een stukkie fietsen.
mmmmmmmmorgen! @Beast: succes vanmiddag in Beverwijk! Hopelijk valt het idd mee. Hier een redelijke nacht achter de rug. K was wel een paar keer wakker, maar dmv speen, diksap en nog maar eens speen zijn we er wel doorheen gekomen Ik baal wel een beetje. L heeft zaterdag haar feestje en omdat we weg gaan kon ze maar 4 kindjes uitnodigen. Vond ik wel jammer, maar het kostte haar nog grote moeite om er 4 te vinden! Blijkbaar speelt ze met weinig anderen op het moment.. Maar waarom ik nu dus baal...er heeft er net 1 afgezegd en volgens L is er nog eentje die ook waarschijnlijk niet kan. Ze wist al met moeite er een paar te noemen en nou zal ze nog weer iemand anders moeten zoeken. 1 ander hadden we al wel bedacht, maar nou nog een dus... Gelukkig is ze thuis tussen de middag, dus direct maar vragen zo. Vroeger had ik altijd het probleem dat ik er meer wilde dan ik mocht. Andersom kan dus blijkbaar ook... *rollende oogjes-smiley* En nu maar eens thee
morgen! ga gelijk H op zo tezzz aaah das wel sneu ja als je niemand hebt voor je kinderfeestje, had ik idd ook niet zon moeite mee haha had er altijd mega veel. beast suc6 in beverwijk vanmiddag!
mogguh...... Hier mega kut nacht gehad..weet niet wat Meagan heeft...maar ze is heel bang lijkt het wel..wil maar bij me liggen ..en als het licht dan uit is vraagt ze om de paar minuten "Mama ?????" voelt ook constant of ik er nog lig..(terwijl ik haar gewoon vast hou ) ..ze wil ook alleen mij ..heel gek..dus vanmorgen om 06:10 viel ze uiteindelijk helemaal uitgeput in slaap...pfffff...ben helemaal brak...maar zo veel plannen vandaag... Marv heeft vandaag weer een wedstrijd in Vaassen voor de KNVB tegen regio doetichem...denk dat ik maar oversla deze keer...gaan Meagan en ik maar vroeg onder de wol.. Mooie pic van Trutje en zoon Loek..."helemaal uitgeput en zo van hehe..je bent er eindelijk en ik laat je nooit meer los !" prachtig ! ben weer weg...sorry voor mijn ego de laatste paar dagen..beloof beterschap als alles gedaan is hier... eerst thee.....en veel........