morgen! Trutje hihi dus nu al een rocking party beest heb je verder wel een beetje geslapen! lola gebeurd mij ook wel eens hoor.. dan word erover heen gelezen.. mooie spam trouwens en dat stoppen met roken.. blijft erg moeilijk hoor heel soms rook ik een halve maar verder blijf ik er echt vanaf.. ik weet waar ik t voor doen moet!
OH nou het scheelt dat het ieder wel eens overkomt dan! Begon al aan mezelf te twijfelen! Heb ik iets verkeerd gezegd?!?! Nou in dat geval was mijn opmerking dus niet nodig! (wat trouwens niet alleen gister hoor, maar echt met vlagen!) Anyway: @ Tom: jaaaa, gezellig!!!!! Volgende week!!!! @ Marieke: oooh heul goed van je!!!! Ik heb echt bijna elke nacht van sigaretten gedroomd toen ik zwanger was en ik verbaas mijn er nog over dat ik pas na 6 maanden (na de zwangerschap) voor het eerst ging roken! @ Trutje: oooh wat heerlijk!!!!! Geniet lekker van je kraamtijd! Mijn BB is stuk dus ik ben wat onthand, zo voel ik mij! Ohja en donderdag naar de huisarts, heb geloof ik een beetje een baarmoeder verzakking! Hele zakie (BM) hangt een beetje raar erbij geloof ik! Misschien ook wel de reden dat ik niet ongesteld wordt? Vervelend is het wel, gaat ook zeer doen! En misschien beetje onnodig dat berichtje van net, maar voel me bij tijd en wijlen soms zoooo vreselijk onzeker!
lola dikke knuff, sorry... mooie spam idd en goed dat je morgen naar de huisarts gaat, hopelijk geen rare dingen!
ojeej...dat euhhhh, KUT! Zonder dolle echt kut....als dat zo is...maar kan ook een kwestie zijn van sluitspier oefeningen...dat scheelt echt alweer stukken hoor! Heb ik ook gehad...als ik wat gepost had was het hier meteen 2 uur stil...ach komt toevallig zo uit. Iedereen heeft het druk met kleine koters en werken enzo. Maar als je ons echt ff nodig heb dan zijn we er hoor. Hier zo maar even stukkie fietsen met Jasmijn...ff luchten
Hoi moppies! Het spijt me dat ik zo'n honderd pagina's weg ben geweest, maar had het een beetje gehad met de computer. Absoluut niet met jullie hoor, maar gewoon met de computer in het algemeen.. loop ook nog een kleine 83 mails achter en Hyves ben ik al héél lang niet meer op geweest.. *Schaamt zich de ogen uit haar hoofd en belooft beterschap smiley* Ik vraag Wieffie morgen na de pret-echo om een update.. Heb al wel stiekem wat meegekregen: Trutje, Trutjeman en B: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Loek!!! Leuke naam! Alles goed gegaan? X Go: Wat een supernieuws! En best snel haha. Voel je je goed? Hoop dat het met iedereen goed gaat! Nu ga ik snel weer even verder met mijn kantoor dingetje en na de update ben ik er weer ok! Hele dikke knuffel van een schuldige kip
getsie lola doe es niet zo eng mooi klote dat t pijn doet.. Beast ik voel me goed en hoe is het met jou? en met J? nog steeds zo vrolijk?
JOehoe! @ Lool: jeetje een verzakking. Ik hoop het echt niet hoor. Maar wel goed dat je naar de HA gaat! Hoop dat het iets onschuldigs is ofzo... maar als je ook nog eens niet ongesteld wordt... misschien een tampon vergeten vorige keer (uh... beetje goor idee, vast niet maar ik heb dat wel eens gehoord (of was eigenlijk dat iemand er 2 ingebracht had omdat ze eentje was vergeten... tja.. sorry niet zo handig dit soort broodje aap verhalen) Enne als ik niet reageer is het niet omdat ik het niet interessant vindt ofzo, maar omdat ik een nogal beperkt geheugen heb.. 1 baldzijde verder weet ik 80% al niet meer... Voel me wel een beetje schuldig, maar het is inderdaad vaak dat we veel lullen, maar weinig pingpongen... om het zo maar effe te zeggen... Ik post ook vaak ego dingen... *schaam smiley* @ Kipp: fijn dat het goed gaat en computers zijn ook stom! (vooral als ze je niet begrijpen enzo!) Thanx voor de feli's/ Voel me wel goed geloof ik. @ Beest: lekker! Fietsen! Ook al weer te lang niet gedaan! *toch effe ego* Op KDV van Kaa (in haar groep) heerst waterpokken. Die heb ik niet gehad... (schijnt wel dat 80% van de mensen die het niet gehad heeft toch immuun is, maar ja, dat weet je nooit zeker) en als je leest hoe gevaarlijk het dan kan zijn als je als zwangere besmet raakt... vooral voor de 20 weken is de kans op de vreselijkste afwijkingen aanwezig... brrrr werd er helemaal naar van. Mn HA maar direct gebeld en ik wordt tussen 13-14 terug gebeld... blegh ik wil het nu weten. Vriend heeft Kaa weer opgehaald. Ook al kan ze al besmet zijn (de incubatie tijd is 2 tot 3 weken!!!), we wilde de kans niet groter maken... Nou, ik ga aan het werk (what's new...)
Ff bij schoonmoeder/oma geweest...had die ook weer een verzetje Oei waterpokken, me zw-schapsgym vriendinnetje heeft ze ook niet gehad en is zwanger en broer kwam over uit denemarken.....incl. waterpokken besmet zoontje. Dat was dus niet feliciteren met huid contact. Ze kwamen uit denemarken met de trein want als je waterpokken heb mag je ook niet vliegen...wist ik nie Maare van de vk, zelfde als de mijne, was het dus zo..liever geen contact. Het fijne weet ik er niet van...hoop dat je snel telefoon krijgt.
@Lola: dikke knuffels! We vergeten je heus niet hoor! Hopelijk valt het allemaal mee met je bm en is het idd een kwestie van oefenen. Succes morgen alvast! @Kippy: Zo te lezen heb je iets te veel bureauwerk Kan het me best voorstellen. Als je al de hele dag verplicht achter de pc moet hangen, heb je daar natuurlijk in je ' eigen tijd' geen zin meer in. Gelukkig gaat alles verder wel goed met je...begon me al een beetje zorgen te maken Morgen pretecho dus? Leuk! @G4B: uhoh...waterpokken niet handig! Hopelijk krijg je ze niet dan. Maar hoe ga je dit nu dan doen? Kaa een maand thuis houden of zo? Zo. Opa en oma zijn weer weg en ik ben 3 rozenstruikjes rijker in de voortuin Nou gauw verder met die was...voordat het pootjes krijgt..
dat zou helemaal niet leuk zijn! Kaa maar mooi geen waterpokken krijgen dan! idd hopelijk snel telefoontje..!
Hierzo is het Mwah in de ochtend en avond. Verder lekker. Maar goed dat ik deze week thuis ben want het is niet meer te verstoppen8) Jasmijn is niet vrolijk....die slaapt...ze had wat verband van haar duim weg getrokken...had alle spullen al in huis gehaald...dus ook maar zelf gerepareerd...en ik zeg: dat komt helemaal goed! Jasmijn zit goed stil wij komen de week wel door.
D'r heerste een tijdje terug bij onze kdv waterpokken, Jasmijn heeft ze niet gehad....maar ik denk dat ik ze wel heb gehad vroeger...(Kut dat kan ik niet meer vragen aan me ma...en me pa weet dat soort dingen echt niet..die was toen niet zo bezig met ons)