Middag! @ Melmel: OMG!!!! wat een verhaal zeg! Wat ongelovelijk schrikken en wat een goede actie raam in gooien! Had ik ook gedaan! @ Marieke: wat jammer dat ze geen rekening met jou houden zeg. En dan werk je nog wel in de sociale sector! Wat een a-sociale collega's! Bah! @ Miele: fijn dat het opgelost is!!! Hahhahaha, oh jullie konden met Dimple meegenieten!! hahahaha! @ Tezzz: oooh wat een verwennerij!! Leuk, leuk! En idd klein verrassing kadootje is dan ook wel leuk! @ G4B: wooow, Kaa gaat hard zeg! Dat zie ik N. volgende maand nog niet doen hoor!!!! Knappe meid zeg!!!! Ik moet morgenochtend naar de HA. Om kwart over 8! Ben benieuwd, hele zakie hangt er nu bijna uit! Gatsie... Ik ga mijn volgende post even ego-bericht doen!
Even ex geklets hoor! Hoe meer ik hoor over ex, hoe meer ik van hem walg. Ik ben een beetje van slag geloof ik. Of niet van slag, maar toch tsja... hoe voel ik mij? Belazerd/verbaasd/boos! Ik heb geen idee. Broertje van ex heeft lang in de bajes gezeten, omdat hij iemand heeft geschoten, maar nu ik dus de juiste versie van het verhaal hoor, waar ex dus WEL bij betrokken is, ben ik verbijsterd (ja dat is het woord...). Ik walg van hem, wil hem voor geen goud meer in N. d'r leventje! Gatverdamme zeg! En dat is niet het enige, die vrouw dus van dat andere kind, dat is dus al jaaaaaaaaren zo. Al ruim 6 jaar dat ie daar gaat. En ik moet nog even verder horen, maar schijnbaar nog meer kinderen? Dat is niet zeker, maar een mede-plichtige bij poging tot moord vind ik al walgelijk genoeg!!! BTW, die zaak is allang gezeten en broertje heeft daar al jaren voor gezeten! Niet dat meelezers straks de anonieme tiplijn gaan bellen! hahahahhaA! 8)
@ melmel wow da's inderdaad schrikken.....dan slaat je moeder-instinct wel even flink op tilt! Knuffel je schatje maar lekker @ lola jakkiedakkie en walg en bah. groot gelijk dat je zoiets niet in N d'r leven wilt toelaten en nu weer back to work op mijn oude vertrouwde stekkie.....ikke blij
Jeetje watskeburt...! @ Melmel: jeetje wat heb jij goed gehandeld zeg door gewoon het raam in te gooien! Pfff arme kleine schat. En inderdaad maar heel veel troosten! Je bent wel een held met je daadkrachtige optreden! @ Lool: pfffff... typisch gevalletje van .... er kan nog meer bij... NOT. Jeetje lekker weer allemaal. En jij maar weer incasseren elke keer! Hoop dat ie voor altijd bij je uit de buurt blijft. Maar die vent spoort echt niet, die is echt gek! Respect voor jou dat je dat steeds weer op je bordje krijgt. Lijkt me best zwaar. En voor Nena vind ik het echt verschrikkelijk dat ze zo'n pa heeft. Het is zo'n lieffie en die zou je de liefste papa van de wereld gunnen! Maar gelukkig heeft zij wel ECHT DE LIEFSTE MAMA van de wereld!!!! Maar ehhh het zou toch ook wel fijn zijn als hij gewoon een tijdje... heb je wat meer rust in je leven... @ Mielenl: hahaha nou dan wordt het helemaal spannend 'welk kamp' straks gelijk heeft (ik ben VOOR DE MEISJES natuurlijk ) EN JOEHOE, op je oude plekkie terug! Super! Goed gedaan!
Ben er weer! @melmel...goeie handeling van de steen ...enne van die sleutel straks @Lool... meer heb ik niet te zeggen.. ff een kind uit het kattenluik vissen8) EDIT: er lag een sok buiten
@ G4B: thanks! @ Dames: ja die gast is knettergek! Gatver, dat ze zulke mensen gewoon rond laten lopen! Vraag me wel af, waar ik al die ruim 3 jaar met mijn hoofd heb gelopen! Maar goed... Liefde maakt blind! Heb hem wel gesmst of dat handig is weet ik niet, maar heb hem gesmst, dat ik er alles aan zal doen om N. te beschermen tegen haar vader, omdat ik voor haar hoop dat ze nooit oog in oog komt te staan met de duivel!! Ach, uiteraard geen reactie, maar het is zijn werk telefoon en nu weet ik dat hij een jaartje 'ziek' is! Dus die heeft ie vast niet continu bij zich! Hij is 'ziek', omdat hij zogenaamd last heeft van angst en paniekaanvallen, doordat een vriend van hem is doodgeschoten! ?????? Allemaal leugens en helaas prikt geen enkele psycholoog of psychiater er door heen! grrrrrrr!
melmel das fe flink schrikken! maar goed idee om raam in te slaan, wat moet je anders?! lola net als beastie zegt geen woorden voor, zou er geen sms meer aan spenderen is ie niet waard! hier een @#$%^ dag, naast dat ik nu ziek ben vandaag bedrijfsarts gebeld over harde buiken etc, hij vond dat ik nog best kon werken... alsof ik voor me lol thuis wil zitten... vk gebeld en die heeft bedrijfsarts weer gebelt mocht er niet over inzitten maar voel me toch knap shit...
@ Baps: kan me voorstellen dat je er aardig doorheen zit en je knap klote voelt, als zo'n bedrijfsarts ook nog eens zegt dat je gewoon kan werken! Het moet niet gekker worden! Grrrr! Je hebt gelijk, moest niet eens smsen, maar wou wel dat hij wist zeg maar... Beetje dubbel! Grrr, nu ziet ie het vast weer alsof ik graag contact wil... Nou ja, hij is nu eenmaal al verzonden! hahahahahaha! Oh N. is wakker! Gezellig!!!
@Melmel: heb je laatst ons vakantie-avontuur met een schuifpui niet gelezen? Begon precies hetzelfde...gelukkig zaten wij op een vakantiepark...gaat de woningbouw nog moeilijk doen denk je? Over dat raam? Goed en kordaat gehandeld hoor! *applaussmiley* @Mielenl: filsteerd met je nieuwe/oude/andere/toch weer nieuwe plek! @Lool: *zucht* Wat blijft het toch vreselijk jammer dat je ex de biologische pappa is van N. Ben zo blij voor je dat N lekker absoluut niet op haar pappa lijkt! Wat een freak! (deze kant van het land is nog steeds erg mooi hoor! ..hihi...moet opeens denken aan al die boeren hier in de omgeving.. 'boer zoekt vrouw' ) @Beastie: neeheeee...als je je sleutel vergeten bent moet je NIET je dochter door het kattenluikje laten kruipen! Dat kan ECHT niet hoor! Gooi dan maar een steen door de ruit...
grrrr baps klote werk ook altijd! dikke knuffel! sjonge lola.. dat die psychs m niet door hebben.. sukkel dat t is..
Roken maakt meer kapot dan je lief is....WAHAHAAHAHAHHAAAAA**daar kunnen de rokers toch ook om lachen?**
Heb een mans plan...dan bel jij z'n werk toch op (valse naam...je bent z'n nicht..of nog erger z'n vrouw) ...Zeg je dat het een noodgeval is en dat ie z'n telefoon niet opneemt....zeggen hun vast dat ie ziek is...en jij ontkent dat gewoon..."die gast is niet ziek, hij doet alsof!"ofzoiets...zal hem vast voor problemen zorgen...hij jou naaien ..ik zou hem terug naaien...daar waar die het minst verwacht..maar het hardst raakt...z'n vaste salaris! Ja dames ik ben niet altijd lief....maar zo iemand heeft er al 100x om gevraagd!
zo hier dikke ruzie met mn schoonmoeder... ik word weer eens niet begrepen verhaal: Mijn vriend heeft een neef, die spreekt ie eigelijk nauwelijks. heel soms alleen via zn werk maar verder niet tot amper. Nu zijn die neef en vriendin vorig jaar getrouwd, hele fam mocht komen behalve wij. want we hadden toch geen contact. Geen probleem natuurlijk want had ze uberhoupt maar 1 keer ontmoet en toen waren ze beide dronken dus dat viel al zwaar tegen! erg overdreven allemaal. Anyway, nu zijn zij voor 2 mnd geleden ofzo ouders geworden, hartstikke leuk hoor! hebben een kaartje gehad en heb ze netjes een kaartje gestuurd. We kregen nu wel een uitnodiging voor het kraamfeest. Ik moet als dat feest is werken dus kan niet mee. (god wat jammer ) Maar nu gaat mn vriend ook niet en mn zwager en vriendin ook niet en vinden ze maar dat we een andere keer op kraamvisite moeten gaan. dat vind mijn schoonmoeder dus. WAAROM???? ik ken ze niet eens, t contact is er bijna niet... en waarom, waaaaaarom ben je ineens interessant als je zwanger bent, of net bevallen bent? waarom zien mensen je dan ineens wel staan? willen dan van alles van je weten? WAAROM? Dus heb ik net even tegen mn schoonmoeder gezegd dat ik het schijnheilig vind enzo.. en nu ben ik aan t mopperen en zullen t wel de hormonen zijn enz enz. ik ben zoooooooooooo boos bah!
mamariek wat een gedoe schoonfamilie, zou er ook niet voor vrij vragen, als je ook niet op de trouwerij mocht komen... tja als je zwanger bent denken mensen volgens mij dat je publiekelijk bezit bent ofzo... mopper maar fe lekker hoor! mag best, daarvoor zijn we hier! tezz en lola thnx voor de steun, vraag me dan af of ik zo raar ben ofzo, anderen lijken zo makkelijk eerder met verlof te kunnen en nou heb ik t nodig en dan moet t allemaal zo moeilijk...alsof ik t leuk vind om thuis te zitten, kan amper een boodschap doen...
@Marieke: waarom je een andere keer zou 'moeten' gaan? ...ehm..misschien omdat je officieel was uitgenodigd voor het kraamfeest? Maar als jij er niet heen wil is toch je eigen keus? Heeft schoonmoeder toch niks mee te maken? Trouwens, ze doen natuurlijk niet voor niks een kraamfeest, hoeven ze niet elk weekend een kraamvisite thuis te krijgen. Als je niet kan, kan je gewoon niet. En als het contact er toch niet is, waarom zou je dan later wel gaan...niks met hormonen te maken hoor! (wat overigens wél met hormonen te maken heeft is dat je EXTRA boos kan worden om dingen...weet er alles van )
@Bapsie: ik zag vorig jaar bij de maartmamma's ook de een na de ander die grote moeite had om vervroegd verlof te krijgen hoor! Er was er zelfs 1 die steeds bloedingen had, maar d'r baas geloofde NIET dat ze niet zou kunnen werken. Helaas willen ze je het liefst aan het werk houden. Maar is er bij jouw werk ook geen andere mogelijkheid om het rustiger aan te kunnen doen? Minder werken icm vooral zittend werk of zoiets? Dat de vk je bedrijfsarts heeft gebeld helpt vast ook wel. Hopelijk komen ze snel tot een goeie oplossing.