MIddag! @ Bapsie: wat een oetl*l die bedrijfsarts! Gelukkig dat je VK hem effe gebeld heeft. Opzouten zulke kerels! @ Lool: Tja, op de een of andere manier komen de gemeenste mensen er altijd mee weg! @ mamariek: je schoonmoeder is raar! Lekker doen waar je zelf zn in hebt... Wat een irritante bemoei al! ga ff kind uitlaten
zooooo net bosch opgehaald van het kdv en ik zit weer op de kast hoor....nog niet eens 3 weken geleden nieuwe schoenen voor Bosch gekocht, hij heeft ze bijna continue gedragen, vandaag EEN KEER naar het KDV en ze zijn stuk. En niet een beetje stuk hoor: de gaten zitten erin dus ik hoef ze ook niet meer naar de schoenmaker te brengen. Ik denk dat ik morgen maar ga vragen of ik het bonnetje bij hun kan declareren ofzo.....is toch niet normaal of wel soms? nou moet ik er ook bij zeggen dat dit het 2e paar is wat binnen 1 dag stuk is. Vorige paar boeide niet zo, was uit de boedel van schoonzus, suffe schoentjes. Maar deze waren gewoon bijna 50 euro! En het k*tte is, een extra paar schoenen kan ik vergeten want zoek maar ns babyschoenen (met zo'n zachte zool) maat 22......niet dus! sorry voor de ego vandaag...... ga ns even kijken of ik - vanaf de hoogste kast - een beetje lasagna kan bereiden....
mielenl da knap balen van die schoenen, wat doen ze er mee, opeten? rest wat een rust hier... beastie hoe was t op de poli?
je zou het bijna denken toch? ik zal het morgen zeker even vragen. want morgen heeft hij geen schoenen meer mee, da's een feit! wat een sukkel trouwens die bedrijfsarts.....ongetwijfeld een vent die denkt dat alle zwangere vrouwen zich aanstellen. loser. mamariek waar bemoeit je schoonma zich mee. je mag toch zeker zelf wel bepalen of je wel of niet op kraamvisite gaat? Eerlijk is eerlijk, mijn schoonmoeder probeert ook alles te regelen en zich overal mee te bemoeien. ik weet hoe irritant dat kan zijn zo, en nu ga ik een avondje heerlijk lui bankhangen. repetitie van het orkest afgezegd, want ik ben zo sjaggie dat ik beter even elk menselijk contact kan vermijden
wat een rust hier he t word weekend echt herfst.. lekker stormen enzo.. moet ik zaterdagavond werken jahoee haha heb ik weer
@Melmel, wat een schok zeg, ik zou ook erg boos zijn. En ik weet niet wat ik zou doen, zou dimpleman in paniek bellen denk ik. Maar echt toppie van je hoor. @Lola, wat een achterlijke engerd is die ex van je zeg. Krijg gewoon kippenvel ervan. Bah! Hoop dat je toch nog een superlieveschattige nieuwe papa voor N vind een keer. @Miele, fijn weer eigen werkplekkie, kijkt de veroorzaker je nu nog wel aan? Schoenen, bij ons kdv hadden ze vroeg al geadviseerd om of goedkope of oude schoenen daarnaartoe aan te trekken. @Baps, probeer er boven te staan, die bedrijfsarts dan. Enne..dikke knuf. @Beast, hier ex-roker en ik kan er lekker wel om lachen @Mamarieke, belachelijke beredenering van je schoonmoeder, sta helemaal achter je hoor. Zoooo schijnheilig zou dat zijn. Zou ik ook vinden als het andersom was. Trouwens wel vreemd dat jullie voor het kraamfeest wel uitgenodigd waren. Moet nu stof gaan poetsen, helaas, heb ik geen zin in. :x
Je gelooft het niet ..ik was 10 min te vroeg en is was ook 10 min. eerder aan de beurt....stond zo weer buiten. Vertelde dus dat ik zelf wilde verbinden...chirurg was er wel bij want die wilde de wond evengoed zien. De verpleegster dee het voor en dat was het...hoefde het niet zelf te doen nou ja dat wilde ik zo graag...maar eerlijk is eerlijk veel stelt het niet voor...moet alleen het witte deel insmeren, royaal, met flammizine engels pluksel er omheen...ruwe kant onder...en dan gaas er omheen...kind kan de was doen.
Avond! @ beastie: hoe was het vanmiddag? You EVIL WOMAN! Hahahaha, je zet me wel aan het denken idd! Is best een goede optie, maar helaas werkt hij op de trein dus is het een beetje 'gek' om naar zijn standplaats te bellen! Vooral omdat ze allemaal een mobiel hebben! Maar misschien kan ik iets anders kapot maken! Gnagnagna (gemeen lachje) Jammer is mijn buurman met de VUT die werkte daar bij P&O. Aan de andere kant, heb ik geen bal aan, want hij wist lang lang lang dat die eikel nog ergens een kind had gekregen! En dat is de vader van een vriendin en die vriendin wist het ook en is zwaar gemanipuleerd door haar pa! Maar goed, ik draaf door! @ Mamarieke: Sjonge jonge, mag je zelf even lekker bepalen of je wel of niet gaat! Moet toch niet gekker worden! Ik was ook niet gegaan als er niet tot nauwelijks contact is! @ Bapsie: ik kon idd makkelijk thuis blijven. Toen ik die bloeding had gehad met 27 weken wou mijn werk dat ik thuis bleef, maar ik wou halve dagen komen! En na nog een ziekenhuisopname werd ik bijna verplicht, maar goed ben nog steeds gegaan! Dat is helaas voor jou een keerzijde van het verhaal! Arbo arts deed ook totaal niet lastig! Gelukkig, maar je hebt idd van die mensen die denken dat zwanger zijn bij iederee leuk en makkelijk is! En dat is helaas niet zo! @ Miele: Grrrrr, ik zou idd daar de bon neerleggen! Wat achterlijk zeg, wat hebben ze gedaan! Bah... Vreemd dat ze opeens stuk zijn! Hier weer wat bedaard, maar heb het gevoel dat ik alles wat mijn ex betreft 1 grote leugen is! Kan me daar toch wel boos over maken! Heb verdorrie mijn tijd verspild aan zo'n creep en al die tijd met een vreemde geleefd! Einde klaagzang over die #$%ÊR#$%
Oh dat is nog eens lekker dat je niet lang hoefde te wachten! Gaat je lukken meid!!! En hoelang moet je dat doen?
@miele...wat doen ze daar met die schoenen? Of heeft een mama ze verwisseld? Je zou het bijna denken Hier op het kdv mogen ze geen schoenen dragen...is allemaal gemend dus ook kindjes die kruipen en dus geen buiten schoenen aan...maar ze staan allemaal op de plank voor het geval dat ze naar buiten gaan Maare dus lekker sjachie....PUPO! **komt bekend voor** @dimple...vond het wel een aardig grapje
Maandag middag moeten we terug en dan vermoeden ze dat het witte deel (diepe 2de graads) zo goed als weg is....dan is het niet meer insmeren en verbinden dan alleen nog maar bodylotion....ze vind de velletjes bij haar duim reuze interesant die had ik vanmiddag maar een beetje weg geknipt. Liep in de wachtkamer ook een klein ventje met 2 handjes geheel in het verband ..je moet er toch niet aan denken! Juffie van het kdv was zo blij om Jasmijn te zien vandaag...ze heeft zelf zich vorig jaar verbrand op de camping door een kleine gas explosie(ook 3de graads)... Heel gek maar schept toch een band
Zo, de hele hal van onder tot boven, incl de schroten op de muur stofvrij gemaakt. Nu ben ik moe. Heb nergens meer zin in.
@ Beastie: oh ok, nou hopelijk is het dan zo goed als weg idd maandag! hihihi, lekker peuteren aan velletjes! hopelijk houdt ze er niet al te erge litekens aan over! Kan me voorstellen dat het een band schept! Maar wel naar hoor, brandwonden! Bah... @ Dimple: kan ik me voorstellen!
2de graads geneest zonder litekens..zal een tijdje gevoelig zijn ...maar volgens de experts is er straks niet te zien (scheelt ook wel dat het niet in een huid plooi is en bewegende delen maar alleen op haar onderarm)
Oh dat wist ik niet!!! Nou gelukkig maar dan idd, hopelijk houdt ze er niet lang last van, van die gevoeligheid! Ik ga weer afsluiten, val bijna om van de slaap! Nog even beetje opruimen hier en dan lekker in bed een boekje lezen! Truste dames!
@Beastie: zal je eerlijk zeggen...na het schuifpuiverhaal van Melmel was het eerste wat ik dacht: precies hetzelfde als bij ons! En mijn tweede gedachte: ...omdat ook zij zo nodig moest roken (net als wij). Vond je grapje dus erg gepast! @Lool: kan me goed voorstellen dat je gewoonweg niet kan geloven dat je daarmee 3 jaar hebt samen geleefd zonder iets door te hebben. Toen je in het begin wel eens wat vertelde had ik zelf ook zoiets van 'hoe kan je dat nou niet door hebben gehad?!?' Maar inmiddels weet ik beter: jouw ex is een pathologische leugenaar en manipulator die er een vak van heeft gemaakt zich niet te laten doorzien. En als je al ter goeder trouw bent tegen over hem, is het natuurlijk nog veel moeilijker om dat te kunnen doorzien. HIJ heeft er alles aan gedaan om jou in het ongewisse te laten, HIJ heeft zo gereageert op anderen dat zij niet meer de durf hadden om jou de waarheid te zeggen over hem (of het misschien wel zo aangekleed dat zij zich er niet mee wilden bemoeien). HIJ heeft jouw 'naïviteit' juist gestimuleerd! Jouw mogelijke alarmbelletjes voor je verstopt met de mooiste verhalen. HET IS NIET JOUW SCHULD DUS! Ik hoop dat je gauw een leuke vent vind die gewoon eerlijk is. Maar is het misschien een idee om zelf ook eens met een hulpverlener te gaan praten? Psycholoog of zo? Om alles wat er de afgelopen 1,5 jaar gebeurd is te kunnen gaan verwerken? Om misschien tips te krijgen over hoe nu verder? Al was het maar om nog eens iemand aan jouw kant te hebben mocht ie weer een geintje flikken! Is maar een ideetje.. In elk geval een dikke knuf voor jou! Morgen extra drukke dag aangezien we vandaag cakejes zouden gaan bakken voor L's traktatie, maar ik was vergeten suiker mee te nemen. Morgen dus én wederom boodschapen doen én huis verjaardagsklaar maken én vast wat cakejes in de oven gooien, zodat dochterlief na schooltijd aan de slag kan met versieren e.d. En dan natuurlijk nog de was die alsmaar door gaat Leuk zo'n verjaardag, maar dochterlief dus wel elke dag van deze week weer nat 's morgens he! Laterrr