@Dimple: Stofvrijmaakapplaussmiley voor jou! @All: trustuh! De accu van mijn lappie is bijna leeeeeeeeeeeg!
Avond! Had eerder op de avond een stuk gereageerd maar Kaa drukte ergens op en weg... Ligt eindelijk te slapen dus effe gluren hier. @ mielen: balen zeg van de schoentjes. Ik trek Kaa altijd oude dingen aan want ze komt altijd terug alsof ze als mop gebruikt is Kun je niets op MP vinden? heb er twee paar leren slofjes gekocht kan ze daar gerust buiten over devtegels kruipen. Maar goed neemt niet weg dat ze best even op hadden mogen letten. @ beest: fijn om te horen dat het er goed uit ziet en naar verwachting straks volledig geneest en niet meer zichtbaar is. Wat een opluchting. @ lool: kan me ook goed indenken dat je je daar zo kut over kunt voelen. Maar hoop dat dat gevoel snel weg is. Hij is ziekelijk. Nu lekker uit je gedachten laten gaan. Pfff was daar maar een pil voor ofzo. @ Tezzz: lekker druk dagje voor de boeg dus! Beetje goede nachtrust is dan wel fijn! Hoop dat K beetje meedoet! Verder ben ik het weer kwijt! Zit ook op de aaifoon! MEMO TO SELF: morgen internet aansluiting thuis regelen! Hoe zou het met Trutje en haar kleine rocker zijn? Hoop dat alles goed gast en ze lekker druk is met genieten! @ simpel: schoonmaakheld!
Mogge! Had weer veel te veel bij te lezen, dus heb het een en ander fijn doorgescrolled. S. was gister niet te genieten, maar heeft vannacht toch 11 uur al snurkend doorgetrokken.. Ik hoop dat die sprong nu voorbij is.. Ik ga hier wat doen.. Later!
Mogge! @ Tezzz: Pathalogische leugenaar is hij zeker! Ik twijfel echt aan alles wat hij mij ooit verteld heeft! Zijn moeder + broertje liegen vrolijk voor hem mee, want ook hun weten hoe hij is als ze dat niet doen! Eigenlijk ben ik nu vooral op mijn hoede! En misschien is het niet eens slim van mij om dit zo openbaar te typen, maar ik ben en blijf toch op mijn hoede! Helaas wind hij iedereen om zijn vinger en ik vind het erg voor de mensen die hij nog weet te 'winnen'. Wat ik vooral erg is dat ik geen positieve verhalen meer weet over hem voor N. Want alles is gelogen geweest en ik ga niet mee in zijn leugens! Ik voel mij nu wel opgelucht dat ik nu voor mezelf een grens heb getrokken. Ik was wat dat betreft af en toe grenzeloos, maar deze grens is getrokken en ik zal mijn kind beschermen tegen hem (deed ik uiteraard altijd, maar nu zal hij haar niet meer zien) met alles wat ik in mij heb! Deze gast mag nooit en nooit mijn kind zo belazeren als dat hij bij iedereen doet! Misschien is zelf hulp zoeken niet eens zo gek idee, want het duizeld mij wel allemaal! En nu wordt ik weer keihard met alles wat hij deed geconfronteerd! Nou ja, ik moet het allemaal laten bezinken. @ Blurry: ik hoop voor je mee dat S. uit d'r sprong is! @ Baps: mogge! Nou geen verzakking, maar het is wel helemaal ge-irriteerd bij mij binnen! Nou ja nu eerst maar een schimmelkuurtje en als dat niet helpt even terug komen! Vraag me af hoe ik dat dan zo verkeerd voel, maar goed... Zal wel! Ohja en eindelijk een verwijzing voor mijn spatader gehaald! hahahahahaha!
lola gelukkig geen verzekking, wel gek dat t zo voelt... en goed dat je een verwijzing voor je spatader hebt gekregen, zijn vaak hele simpele behandelingen!
Goedemorgen meiden, Ik heb nog niet teruggelezen, doe ik zo ff... Gisteren een leuke dag met kip gehad. Wat is het toch speciaal zo'n 3D echo. De foto's staan trouwens in kippy's album ook een nieuwe buikfoto. We hebben appeltaarten gebakken, was hartstikke gezellie. Gisteren ook met Kip naar de tandarts geweest. Had een abces en dacht dat dat simpel ff te verwijderen was maar niets bleek minder waar. Waarschijnlijk zit er (door de cu) een dikke ontsteking onder en is de kies heel misschien nog te redden door een microscopische wortelkanaalbehandeling. Anders moet ie er waarschijnlijk uit . Het rare is dat ik totaal geen pijn heb dus heb ik besloten dat er voorlopig niets gaat gebeuren. Wel heeft ze gister het abces weggehaald en er een drain ingehecht. Nu mag ik vanmiddag terug om die eruit te laten halen. Pffff.... tandartsen bah.... ff aan het werk... brb!
zo wieffie das knap balen van dat abses, brrrrr tandartsen, heb er niks mee... mooi dat kippy's echo goed/leuk was!
middag.... Jasmijn had volgens mij vannacht jeuk aan haar arm...jah daar was ik al voor gewaarschuwd door de leidster van kdv die zelf ook een verbranding heeft gehad....resultaat...1½ uur wakker geweest...maar vanmorgen 1½ langer gelegen @wieffie..AI en AU! Lekker hoor...warme appeltaart..stuur je wat deze kant op? @lool..gelukkig geen verzakking! Ik vind het normaal al moeilijk voelen...laat staan zelf een diagnose er van maken
@ Wieffie: oooh wat vervelend zeg van dat abces! Grrrrr! @ Beastie: tsja, ik heb ook niet echt een diagnose gesteld hoor, was gewoon een beetje geschrokken van wat voor klachten ik heb en dat het naar mijn idee niet goed voelde, maar dat kan ook omdat ik bang was voor zeg maar! Oooh wat sneu voor J. zeg!!! SPANNEND!!! Morgen!!!!!!! Jippie!!!
ik moest er net aan denken of t nou vandaag of morgen was, morgen dus... duimen draaien net brief van arbo arts gekregen dat ik niet meer mag werken tot mn verlof op uitdrukkelijk advies van mijn verloskundige...
KIJK! daar hebben we wat aan ..een vk die spijkers met koppen slaat! Nou Baps...geen zorgen dus ...nu goed voor jezelf zorgen en goed broeden op die smep beeb Ik ga ff een begin maken voor een grote pan Goulash...want zulk weer wordt het wel van het weekend!
yes! Goed zo! En nou kalm aan doen en lekker veel hier kleppen mmmmmmmmiddag! K helaas gisteravond al vanaf 23.00 uur aan het spoken geweest tot 4.00 uur vannacht. steeds wel slapen, maar tussendoor weer wakker, huilen enzo. (.), speen, diksap, speen, speen en uiteindelijk maar vast een flesje weer gemaakt. En toen sliep ie waarachtig door tot 7.15! Toen pappa wakker gespeeld maar nu is ie wel weer goed te pas hoor! Ik heb 'm gister voor het eerst kennis laten maken met het loopstoeltje. Wat een pret! Er gaat een wereld voor hem open! Gaat steeds heel hard gillen van plezier. Zo grappig! nou heb ik 'm op schoot...vandaar weinig leestekens kleine druktemaker ...gisteren werd ie op een gegeven moment trouwens heel boos in de loopstoel...omdat ie nou overal net niet bij kan Maar daarnet heeft ie ontdekt dat ie nou ook bij dingen kan waar ie eerder niet bij kon... ..heheheh...nou ligt ie te mopperen in de box, omdat ik 'm daar even heb neergelegd... Wat een hoop pret kan je toch hebben met zo'n frumpie! Zoooo jammer dat ik nu ff heeeeeeel hard aan de slag moet met schoonmaken! En cakejes bakken... Maar eerst eens zien of K nog een (.) wil. De laatste week is ie zo druk met alles ontdekken dat ie dat nog nauwelijks wil helaas. Wat dat betrefd ben ik juist weer blij dat ie 's nacht nog komt. Dan doet die (.) namelijk nog wonderen! Maar overdag is het wel zo'n beetje bekeken nu. Erg jammer... @Lola: gelukkig maar dat het geen verzakking is. Maar mooi k*t natuurlijk dat alles zo heftig geïrriteerd is! Hopelijk helpt de kuur snel. Wel raar trouwens dat je dan nog steeds niet ongi bent (toch?). Nog naar gevraagd? @Beast: nog 1 dagje! Ik tel met je mee hoor! Makkelijk te onthouden omdat het vlak voor L's verjaardag is. En al direct om 9.00 uur? MOOI! @Wieffie: balen van dat abces...maar voelde je ook niks toen ze er mee bezig ging? Ik heb een tijd terug een wortelkanaalbehandeling gehad zonder verdoving! Zenuw was blijkbaar al afgestorven door eerdere abseccen ofzo, want ik voelde niks. Was wel makkelijk ...geen centje pijn! gaat ik zo nog stel ff kiekjes kiek'n en dan aan 't werk! Laterrrrr!