Avond! Hier is idd een fijne sprong gaande. Weer moeite om mevrouw in slaap te krijgen... Maar had Oei... Erbij en het klopt weer precies! Grappig hoor. @ beest: was de goulash lekker? Heb ik niet meer gegeten sinds ik het huis uit ben geloof ik... Ik zou niet weten hoe ik dat moet maken... Maar heb wel een bh gekocht net. Alleen toch nog te groot... Tja beetje grootheidswaanzin wat betreft m'n (.)(.) hihi @ leen: hihi babydance dus! Klinkt wel goed, nu nog effe flink jullie best doen! @ tezzz: heb je niet een leuke rietenmand ofzo? Leuke theedoek erin en dan voorzichtig volbouwen! Super stoer dat het je allemaal gelukt is tussen de bedrijven door. @ diaan: gewoon stof vastzetten met nietje of punaise aan de achterzijde? Lekker fröbelen?! @ lool: lekker hoor alles opruimen! En lekker dat je kunt kiezen waar je wilt werken naar gelang je het druk hebt of niet enne super toch, geen lift... Zit je zo weer op je streefgewicht! Of skinny-binny @ mariek: hoe gaat het met je werkrooster? Nog een beetje te doen? Hoe'st met Steef? Working mam lekker druk zeker? @ trutje: alles lekker daar? Is opeens zo stil zonder jou! Hoop dat je intens geniet! @ de rest: dikke kussen!
@Mielenl: koop een mininaaimachine bij de kijkshop (op het moment een euro of 15 geloof ik ) en koop een patroonblad voor het maken van knuffels. (dat is mijn plan voor de komende sinterklaas voor L. ...maar dan wel een iets duurdere naaimachine... ). Veel plezier!
@ mielen: hihi ja en ik ben het afkortingen minkukel... Maar over wat je ermee kunt behalve naaien als Siemens geen zin heeft (foei sorry) - gordijnen - kussenslopen - bedsprei - knutselschortjes voor als de vingerverf in het rond vliegt - frutsels voor de geklutste baby - knuffels - speelkleed- boxkleed ach, van alles! Beest postte een hele tijd terug een link van iemand die van de babyklerrtjes van haar kond een hele mooie quilt had gemaakt. Zoiets lijkt me gaaf, wil ik ook gaan doen, eventueel aangevuld met stof van kleding die ik niet meer aan kan of draag! Hou je toch de good oldememories in stand. Nu ga ik echt afhaken! Liefs
@leentje...hup aan de pre-BD! @Mielen...10w!? aaaah een kwart zit er al op...nog "maar"30 weken..en misschien wel korter...nee echt wil nog veel doen, opruimen, behangen etc...eerst maar een een echo dan weten we een beetje waar we aan toe zijn8) Zeg een naai cursusje..eentje die niet te lang loopt en dat je kan proeven...kan je ergens een naaimachien lenen? @go4...nee niet voor vanavond...dat was zuurkool. De goulash is voor van het weekend...maar het moet ff staan daar wordt het lekkerder van. Je mikt gewoon een hoop paprika in een pan met wat andere dingen erbij...that's it...bedacht me vanmiddag dat je het best vega kan maken...vlees voegt niet veel toe...de smaak komt echt van de kruiden (niet uit een kant en klaar zakje...nee ECHT koken) Ben dol op grootheidswaanzin
als het maar vanuit de relax stand is! ik ga ook snurken....volgens Mark snurk ik weer...zal best...mag ik ook eens @g04...die link he...ff gezocht maar volgens mij heeft de site dat idee gewist denk ik morgen pas online na de echoooooooo! doei
Morning! BabyDance, daar was ik nog niet op gekomen, bedankt Tezz. Maar bij beginnen aan de PBD, de PreBabyDance, je niet voreg genoeg beginnen haha. Beastie, heeeeuuuuul veel plezier en succes met de echo vandaag, Hoe laat ook al weer? Mamarek, jij hebt de 6de toch de eerste echo? Lola, veel plezier met het verhuizen vandaag. Toen ik tweeeneenhalf jaar geleden stopte met de anticonceptie duurde het langer dan 2 maanden voordat ik ongi werd, die hormonen zorgden ervoor dat mij lichaam van de wap was. Misschien is jouw lichaam op de een of andere manier ook van slag. Je maakt ook het een en ander mee en stress zorgt er ook voor dat je lichaam anders reageert. Ik ben toen naar een accupuncturist geweest. Heel apart, een paar dagen nadat ik er voor de eerste keer was geweest werd ik ongi. Het wordt meestal ook vergoed, dus misschien een ideetje? Ik ga mijn mupske even vermaken. Hoe zou het met Miepie zijn?
MOGGE! @ Tezzz: ja vreemde HA idd, gelukt met de cakejes op school brengen? Jammie.... Zat gister na jouw post meteen al wat ideetjes op te doen voor N. d'r traktatie als ze straks 1 wordt! Je kan niet vroeg genoeg beginnen denk ik dan met orienteren! @ G4B: Heb ik ook wel eens als ik dat boek erbij pak, dan denk ik: verrek, klopt ook nog! Mag eigenlijk he?! Dat van die trappen is waar idd! Maar dat is zo'n 'lekker' pand (waar ik nu dus nog zit, nu ik nog moet 'verhuizen'.) Maar goed in die andere ben ik 2x geweest ofzo?! hahahahaha... Ga een lekker bureautje kapen op een mooie plek achterin de hoek zodat niemand ziet dat ik aan het forum-men ben! Heb deze plek (mijn oude) vergeven aan een nieuwe collega! Nou ja het is toch de bedoeling dat ik nu heul veul op straat ben! @ Leentje: oh dat ga ik dan ook eens proberen! Ik heb ook het gevoel dat mijn buik mega is opgeblazen door die niet doorbrekende ongi! En dat terwijl er wel 10,5 kilo af is! Misschien als ik ongi wordt dat er nog een kilo of 2 weggaat! hahahahahaha..... Zo'n zwaar gevoel heb ik dus in mijn buik! @ Miele: ik kreeg van mijn vaders overbuurvrouw ook wel zelfgemaakte kleding! Vreselijk! En mijn moeder vond het vreselijk om te strijken aangezien er 10tallen roucesjes (???) opzaten! hahahaha! @ Baps: hoe voel je je nu? @ Beastie: Veel plezier bij de echo!!!!! Hier alles ok! Lekkere nacht. N. voor de verandering gelukkig niet om kwart over 5 wakker voor haar fles! Pfjieuw... Dat breekt op hoor! Elke dag zo vroeg opstaan!
mmmmmmmmmmmmmmmmmmorgen! Vandaag met z'n allen onze bijna-jarige mop naar school gebracht. Ze was helemaal blij met haar traktatie-creatie En daarna natuurlijk vlug Y nog naar de klas gebracht. Y doet altijd 'raar' als hij z'n klas in komt. Wil ie ff stoer doen en de clown uit hangen. Zo ook vandaag. Maar we waren al laat, dus moest ie toch echt op z'n stoel gaan zitten. Buig ik voorover om 'm een kus te geven...springt ie tóch weer omhoog! En dat vond mijn neus dus niet zo leuk... affijn, zit hier nou dus met een stuk keukenrol in/aan m'n neus met 1 hand te schrijven en ff op m'n thee te wachten. Het bloeden wordt nou wel minder, maar het begint nou wel zeer te doen (Ik hoorde ook duidelijk *krak* toen Y's hoofd tegen mijn neus aan ging). Volgens manlief staat ie gelukkig nog wel recht Y moest heel hard huilen trouwens 't Was echt een ongelukje (gebeurt ons wel vaker...zonder bloedneus dan ), maar hij vond het helemaal niet leuk! De lieverd. Wel zielig, maar ook wel eens goed dat ie ziet dat dat drukke gedoe niet altijd kan natuurlijk. Hopelijk trekt het snel weer weg, want heb nog heeeeeel veeeeeeel te doen vanmorgen! @Beast: spannie! Je zit NU bij je echo! Hoop dat ie prachtig is!
@Lola: meestal begon ik ongeveer een maand voor L's verjaardag al met de daadwerkelijke voorbereidingen, dus ik denk dat je mooi op tijd bent En de voorbereidingen voor de Sint beginnen zo gauw L's verjaardag is geweest. (Ookal heb ik ook al wel eens sintcadeautjes gehaald in de zomeruitverkoop ) K hier ook al zo goed geslapen! Gister om 8.00 uur in bed, vannacht *ergens* werd ie wakker en heb ik 'm een beetje water gegeven en toen heeft ie weer doorgeslapen tot 7.00 uur! En nou ligt ie weer te slapen in de box
mogge! Sarah 'praat' tegen haar diertjes! En de 6e week stap is zo goed als gemaakt. Hoera! Ze lacht ook al een grote glimlach. Echt lief! Ik zal kijken of ik er binnenkort een leuke foto van kan maken. Oja en ze heeft een kuiltje in haar wang ontwikkeld.. Gister is ons buurjongetje geboren, ik hoop daar ook snel ff te mogen kijken. Nu wil S ff aandacht. Later!
Mag ik ff schelden? :x g*dv*rd*g*dv*r! Onze "vaste"kracht is weeeeeeeeeeeeeeeeeer ziek! En dat met L's verjaardag! ^%$^&$%^%*$^%$*%^$*%^$*%$*%^$%$*%$%^$^%$^%$%-de g*tv*r!:x Nog ff en ik ga namens hem sollicitaties schrijven! AAAAAAAAAAAAAAAAAARG!:x