Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Blurry: lieffff! (je berichtje beurt me een klein beetje op gelukkig)

2. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Beastie , haha ik moest ook lachen om je grapje !
    (natuurlijk + domblondje smiley whaha) snapte ik m de 1ste 10 sec niet maar daarna begon er wat te rinkelen ! :p

Gelukkig is heelt alles mooi bij J. en zie je later niets meer van de 2e graads verbrandingen!

Oooooooh en jij hebt nu al je echo gehad !!! (ik zit nu nog op bldz.3875)

Is de goulash nog gelukt ? Vind dat altijd zo lekker ! Hachee ook Mmmmm ! Alleen goulash vlekker krijg ik er never nooit meer uit... Grgggg

Blurry , hopelijk is S. haar sprongentje nu voorbij.
    Gefeliciteerd met je buurjongentje ! (beebjes kijken is altijd leuk!:))
    Geweldig dat S. nu ook kan glimlachen en dat ze praat tegen haar diertjes !
    Zo mooi om naar te kijken!

Lola, Je hebt helemaal gelijk dat je N. wilt beschermen voor je gekke ex ! :$
    Ik hoop dat het schimmelkuurtje goed z,n werk doet en alles binnenkort goed voelt down there !

Wieffie , Leuk dat je mee was naar de echo van kippie !
    Zal zometeen even koekeloere in haar album !
    Heeft de appeltaart gesmaakt ? :D

Succes bij de tandarts vandaag !

Bapsie , Jaaaaa gelukkig maar ! (verlof)
    Het enigste wat telt is jou welzijn en dat van je kleintje !

Tezz , Wat leuk dat K. het helemaal te gek vind in het loopstoeltje !!
    En wat lief dat hij loopt te gillen van blijheid !
    Zie het al helemaal voor me : Een racende K door de woonkamer gillend van het lachen hahaha ! :D :D :D

Oja is het nog gelukt om de cakejes heelhuids naar school te krijgen ? (edit , jupz gelezen !)

Auw , dat klinkt heel pijnlijk met je neus !
    Geen bult erop of wel ?

Baalen dat je vast (weer ! )kracht ziek is :(
    Kick hiss Ass !! 8)

Diaantje , Succes met het klussen !!! :D
    (Gaat helemaal goed komen zo te horen , wat een creativiteit zeg ! )
    Ben nieuwsgierig naar de spam !
    De kamer van je zoontje was in ieder geval heeel erg mooi ! (en super gaaf met die letters !)

Go4B , Succes met de sprong van Kaa ! :)

Mamariek , Oook jij hebt al snel je echo !!! :D
    Spannend !!!

Is Beastie al geweest? :D !!!!

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: Jezus wat een hufter zeg!!! GRRRRRRR! Die kerel zou je toch wat aan doen! Pfffff.....
    Smep-squad?

@ Baps: ben benieuwd naar haar lach!!!

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: ook nog een dikke knuffel voor je pijnlijke neus!

@ MelMel: alles goed met jou en je mooie meisje?

5. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ja super ! :D
    Sinds gisteren geef ik haar dr 2e ochtendflesje gewoon nog boven(in het donker) en dan slaapt ze nog 3 uur verder !
    De eerste meestal rond 5uur en de 2e dan ongeveer 8 uur.
    Voorheen nam ik dr vaak mee naar beneden(voor de 2e) maar dan zit ze zo om zich heen te kijken en gelijk te banjeren dat ze niet meer wilt slapen + dat het natuurlijk al behoorlijk licht is beneden..
    Dit vind ik wel heel handig ! Ook omdat ze soiezo al heel weinig slaapt overdag omdat ze alles wilt ondekken.

Zo kan ik nog een paar uurtjes keutelen (forum haha) !

Oja over anderhalve maand mag M dr eerste fruithapje !!
    Kijk er echt naar uit , hopelijk is ze er dan al aan toe en anders maar even wachten...

Hier alles goed , gisteren naar de Nagyn geweest en veel gekletst met alle meiden/vrouwen van de cursus die ook bevallen zijn !

Gisteren was het trouwens weer drama , de katten (alle 4!!)hadden alles onder geplast en gepoept !!!
    Ik kwam s,ochtends beneden en toen zag ik er 1 net een drol draaien in de box !!!:$:$:$ (de bank lag al helemaal finaal onder en ze hadden het begraven met kussentjes en dekentjes..... grgg:x)
    Ben de hele dag bezig geweest met boenen , wassen en die vieze geur weg te krijgen !
    (was wel een beetje m,n eigen schuld .... ik was de kattenbak vergeten binnen te zetten.....:))
    Maar kattenpis krijg je zo moeilijk weg..... Grggg:(

Hoe gaat het met jou en N ? :D

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Was ik weer!

Ik ben harstikke zwanger....en precies op schema 10w 1d:D
    De foto vind ik onduidelijker dan de vorige keer..maar ik heb de kleine frummel zien bewegen, handje bij de mond, zwaaien en het hartje gezien. Volgende keer 16 okt voor de nekplooimeting zijn de plaatjes veel mooier volgens Gemma, de echo mevr. Bloed laten afnemen...en Jasmijn een dikke poep luier...doorkomende kiezen;):$ dus we moesten maar snel weer gaan zei ze:D:D:D:D:D Maar we hebben de luier als souvenir gegeven:p

7. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Jaaaa beastie geweldig zeg !!!! :D :D :D !!!
    Jammer dat de foto wat onduidelijk was maar wel fijn dat je alles goed hebt kunnen zien ! :)
    (spam , spam , spam ! ;) )

Haha wel een leuk souvenirtje zeg !
    (Om 3 uur s,middags ruikt alles naar een poopy , lekker broeien met de kachel aan haha)

8. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Kippy , Mooie echo,s ! en een hele mooie buik !

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Beastie: filsteerd met je prima echo! :D ikke wille foto sien!

@Melmel en Lola: bedank en ...bedankt ;)

We hebben zooo de balen van die kracht! Als ie er wel is doet ie maar de helft van wat manlief in dezelfde tijd doet en om de haverklap is ie weer ziek (en belt z'n moeder! Hij is 30!!!! ). Hij heeft laatst wel (uit zichzelf) gezegd dat ie zo langzaam aan eens op zoek gaat naar iets anders...nou, kan ons niet snel genoeg zijn!
    En dan ook nog uitgerekend als L jarig is en we vanalles hebben gepland morgen. Komt er dus op neer dat manlief vandaag de rest van de dag de zaak moet draaien(daar gaat ons pre-verjaardagsetentje!) en we morgenochtend dus al heel vroeg cadeautjes zullen moeten open maken omdat manlief om 9.00 uur in de zaak moet zijn. Om 12.00 uur komen de feestgangertjes en rijdt manlief ons naar de feestlocatie (45 minuten rijden) en daarna zal hij weer terug moeten karren, omdat onze nieuwe zaterdaghulp nog niet alles alleen kan (zeker op zaterdagmiddag). Gelukkig wou hij wel een uurtje eerder beginnen, dus kunnen we tenminste op tijd weg. En dan kan manlief 2 uur later weer terug om ons weer op te halen. Hopelijk kan de zaterdaghulp het 's avonds wél alleen af, want om 7.30 staat de eerste visite alweer voor de deur. Kl*te voor dochterlief, kl*te voor manlief, kl*te voor mij én kl*te voor schoonvader die dus niet lekker achterover kan leunen morgenmiddag omdat ik z'n hulp nodig zal hebben met de feestgangertjes.
    En dat omdat meneertje "vaste" kracht zich niet zo lekker voelt. BAH! :( :x :(

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Melmel: wat rottig dat de katten er zo'n spektakel van maken! Enig idee waarom? Toch te maken met de verandering in de gezinssamensteling misschien?
    Hier zien we tegenwoordig de oudste van de 2 katten nog maar nauwelijks. Als we buiten zijn komt ie wel gewoon naar ons toe om te knuffen, maar hij komt alleen maar binnen om te eten. Nou is ie in de zomer altijd wel veel buiten, maar zo extreem is het anders nooit. En de jongste van de 2 is helemaal blij met de extra aandacht, niet in het minst van K ;)

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ MelMel: jemig zeg, wat naar van die katten! Maar wat Tezzz zegt, misschien wel door nieuwe gezinssamenstelling. Het is immers ook echt wennen voor de katjes!

@ Tezzz: ik zou ook echt woedend zijn en wat een dikke vette domper! Gelukkig kan de zaterdaghulp een uurtje eerder beginnen! Gatsie darrie echt een onbetrouwbaar figuur zeg...

@ Beastie: Jahooooeeee, gefeliciteerd met je goed echo!
    Ben benieuwd naar je echo!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    *zucht* vanmiddag maar weer verder met de opruim...alweer tijd om de kids op te halen..

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    volgens mij gaf ze het zelf aan...de kattenbak stond nog buiten;)

14. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Olaaaa,

Ben er ook weer even.

@Mel, bah! van je katten, niet fijn, blijf je ruiken. Hebben wij in vorige huis gehad met 1 kat.

@Beast, joehoeeee fijn zo'n goede echo. Jammer dat je het niet perfect kon zien, maar dat gaat vanzelf komen.

@Tezzz, vloek met je mee: (*&^&^$##@$^&$#@!@$%)
    Hoop dat jullie er nog wel een leuke dag van kunnen maken.

Gisteren wuppie gewoon achterop de scooter gezet (met stoeltje en helm natuurlijk) en eerst wilde hij niet, maar toen dimpleman mee ging rennen (klein stukkie) vond ie het wel grappig en nu denk ik dat hij het niet meer eng vind, dus volgende week op scooter naar kdv brengen:)

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Dimple: hopelijk vindt ie het nou idd wel leuk! (Volgens mij een erg schattig gezicht :D )

...mijn neus kriebelt en doet zeer...

Ik haalde Y uit school en hij vroeg meteen of het nou wel over was, m'n neus. We hebben mekaar maar eens ff heel goed geknuffeld ;)
    En L had d'r hele tractatie op, op 1 cakeje na. Die had ze speciaal voor Y bewaard. Goed he! Op weg naar huis werd ze steeds door moeders,vaders en kinderen gefeliciteerd, dus ze heeft het verjaardagsgevoel al wel aardig te pakken. :D

@Beast: ik meende te lezen dat de katten van melmel al eerder zo'n actie hadden gemaakt.

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Tezzz: grrr kan me voorstellen dat je daar wit heet van wordt! Wij hebben eigen zaak en zijn nooit ziek, mensen in loondienst wel... wonderlijk eigenlijk *herstel, ik en vriend hebben 1 dag last gehad van het noro virus... daar konden we echt niet omheen*
    Maar super dat L. zo in haar nopjes was met de traktatie! Blijft altijd leuk voor de kids om jarig te zijn! Zo lief!
    En AU AU AU dat was niet prettig voor je neus zeg.. En denk dat Y. er ook wel wat van geleerd heeft.

@ Blur: ohhh wat lief he! Dat kleine gebrabbel in die periode is zooo schattig! Geniet maar heerlijk lekker veel! Hoe'st met je solli afgelopen?

@ Lool: lekker plekkie in derdaad in stil hoekje met je gezicht naar de deur ;)

@ Beest: duim voor ene mooi kloppend gummie-beertje!

Ik moet ook maar ns mn VK's (zijn er 4) op de hoogte stellen! We willen wel graag een vroege echo dus even kijken of dat lukt!

@ Mielenl: ik zat op MP en zag schoentjes met flex zool van Bardossa (ik zag nl super stoere laarsjes voor Kaa) misschien dat je zo iets kan vinden wat niet heel duur is (zaten nl veel nieuwe, te klein gekochte schoentjes bij!)

*EDIT*
    Inmiddels is het een paar uur later en ben ik weer op kantoor... Stond deze nog open... effe snel bijlezen...

17. middag

beast goed man van je echo :D
    nu ik nog..

verder even geen puf sorry!
    ben ziek thuis.. kotskoppie..
    of t nu de zwangerschap is of de griep..
    i don't know

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Mamarieke: jij zwanger! :D

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    door vele verzoek... (ik vind hem dus helemaal niet zo mooi als toem met Jasmijn...of die was zo mooi in me koppie...dat kan ook) oja dit plaatje is inwendig geschoten...uitwendig was wel te zien maar niet zo duidelijk..gelukkig had ik vanmorgen ff een scheersessie gedaan:D

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Deel Deze Pagina