heb ff zitten tellen..sinds K's geboorte is "vaste" kracht, achtereenvolgens, 6 weken bij huis geweest met een gebroken teentje, 3 dagen ziek, 3 weken op vakantie en nu weer ziek dus. Bij elkaar heeft hij dus van de 25 weken er 10 (!) bij huis doorgebracht. En heeft manlief er dus 10 non-stop gewerkt. Vind je het gek dat manlief nou bij de fysio loopt!
@Beast: idd iets minder duidelijk die echofoto, maarreh...ik zie een koppie, een lijf, armpjes en beentjes! Wat wil een mens nog meer! Prachtig gummibeertje!
idd gummiebeertje...was wel blij om het te zien te bewegen...dat dee Jasmijn de eerste keer niet Als Jasmijn zo wakker is ga ik een andere Hema leeg kopen...nog maar ff een bh kopen..maatje groter zit zo veel lekkerder
@Beastie: dat vond ik ook zo jammer bij mijn eerste echo vorig jaar met 9 weken. Je zag een hartje kloppen en een garnaal, maar dat was het wel. Bij de echo's van de andere 2 zag je al veel meer een klein bewegend wezentje. En dat terwijl die echo's maar een paar weken later waren. Wat een verschil is dat toch he, in een paar weken tijd...
wilde idd meer voelen hihi eigen schuld! mooie echo meid ja dat artikel had mn schoonmoeder ook gelezen.. dus die belde meteen dat ik maar niet meer moest werken. dus mn vriend zei al: ze zit toch al ziek thuis haha
Jasmijns eerste echo was met 9w 3d en nu met 10w 1d en Mark zei meteen "jasmijn was veel kleiner" ...het scheelt net geen cm maar het begin gaat zooo snel...als je bedenkt hoe klein een zaadcel en ei zijn en met 10w alweer 3.6 cm samen zijn geworden... Over 2 weken zal het ook een enorm verschil zijn....en met 20w echo passen ze al niet meer in het geheel op de echo..
@ Dimple: stoere Wup! hahahaha en ik zie dimple-man al rennen! @ Beastie: nou idd niet heul mooi, maar toch wel wat te zien hoor!!! Jeuij! @ Tezzz: pffff, schandalig zo vaak ziek en zolang! @ G4B: Hopelijk een vroege echo voor jullie! Zal wel fijn zijn! Nou plekje uitgezocht, de beste plekken waren al bezet, maar het is een rustig kantoortje en niet zo koud als hier heb ik al gemerkt! Prettig!
In de praktijk zijn zoveel ideeen niet uitvoerbaar! Hoewel ik wel voor ben om tweeling mama's geen 16 verlof te laten nemen maar minsten 25 ofzo..zijn toch 2 kids! Vriendin van me heeft er 2 tegelijk gekregen en die vond, als je er eens over nadenkt wel apart..in 1x 2 kids en de gewone 16 weken verlof8)
@ Marieke: jippie, je voelt meer!!!!! hahaha! @ Echo: ik kreeg in het begin elke 2 weken een echo! (7,9,11 en 13w) en je zag idd enorm verschil elke keer! Echt geweldig om te zien! Mijn mooiste echo is met 13w5d het mooist geweest van al mijn echo's! Emotioneel gezien (want zwangerschap van 16w was kindje met ruim 13 weken gestopt), maar ook de plaatjes waren super mooi! Daarna nog een tiental echo's! Maar niets haalde het bij de 13w5d echo!!!
Helemaal mee eens! Overigens vind ik dat het verlof uberhaupt wel wat langer zou mogen duren nog lang niet klaar met de schoonmaak, maar we kunnen weer wat van de tafels en wc enzo "zien" Nou eerst K knuffen, dan naar de stad voor boodschappen en ff langs manlief zodat hij kan eten. Zal wel weer laat worden dus vandaag... Laterrr!
Echo's... Hihi brings back the good old memories! Ik vond de 14 weken echo ook het mooist! (weet niet meer precies de dag, wel de dag... 14 mei, ik kwam 's ochtends terug uit NY, maar niet hoeveel weken en dagen...) Maar toen heb ik nog heel lang liggen na-smilen! Ben weer vergeten te bellen met de VK. Assistent is er tot 14 uur... grrrr maandag maar... (maar ben er deze keer ook niet zo mee bezig eigenlijk, te druk en Kaa vergt nu extra energie met deze sprong...) @ Tezzz: zou lekker zijn verlof die eerste maanden, maar wat elke keer met dat verlof zo jammer is... als zelfstandige is het niet zo makkelijk. Daar weet je ook alles van. Het kost handen vol geld om iemand te vinden die het werk maar half zo goed doet (stomme vaste kracht van jullie... werkt nog niet op halve kracht ) en dat geld hebben we niet. We kunnen er net samen van leven als we ongeveer dag en nacht werken... Nou, geen puf verder te lezen. Moet nog facturen maken... Later!
@ G4B: Leuk he, die herinneringen! Mijne was op 18 juni, op de dag dat mijn oma 5 jaar daarvoor overleed! En toen ik daarna de hema in stapte draaide ze daar promt het liedje wat ik heb gekozen voor mijn oma's begravenis! Zo mooi en voor mij het gevoel dat het nu echt goed zat! Super!!!! Kan me voorstellen dat je er met de tweede minder mee bezig bent om dat je je handel al vol aan hebt!
@ beast gefeliciteerd met je goeie echo! Ik vind de foto prachtig! @ mamariek balen dat de kwalen toeslaan......ennuh jij ook zo'n mooie foto volgende week! @ tezzz balen van die vaste kracht. hopelijk vindt hij snel iets anders @ dimple wat een stoere wup, achter op de scoot! @ lool bevalt je nieuwe plekkie? @ go4b thanks ik zal zometeen eens op mp kijken! Maar voorlopig heb ik nog 2 paar goeie schoenen, dus ik denk dat ik een paar goeiekopen haal, dan maar met een harde zool. moeten ze ze maar alleen aandoen als ze naar buiten gaan. Zo, nu even bosch een toetje geven en badderen enzo.....hij is net van de hoge glijbaan geweest (en er ook zelf op geklommen!) kleine daredevil..... fijne avond! (ohja ik probeer dus al 2 dagen mijn disney-video te uploaden/ comprimeren. is nog steeds niet gelukt. vanavond nog een poging doen)
Dag meiden, Ik dacht dat ik ook maar weer eens langs zou komen om mijn favoriete girlies gedag te zeggen. Go4b, GEFELICITEERD! Te gek! Allemaal saampjes zwanger! EN ik wist niet eens dat je het aan het proberen was, was je geloof ik ook niet echt he? Wanneer was je dan ongi geworden? En bv? Ga je daarmee door? ( ja, ik ben er ook al flink mee bezig!) @Marieke, hoe ga jij? Ik voelde me in het begin ook niet zwanger en dat vond ik jammer, maar geloof me , die laatste maanden kan je niet anders dan je zwanger voelen! @Beastie, jij ook alles goed met je nieuwe worm?
hey julita, hoe is het daar dan? hier gaat t wel.. beter iig als vanmorgen ben benieuwd hoe t de komende dagen gaat, of t toch een griepje is of toch de zwangerschap verder iedereen knuff en zwaai sorry voor mn ego
alles prima hier, kleintje is zoals je ziet al 7 maanden oud! Gaat hard joh! Ik zou blij zijn als ik iets meer kon slapen, maar verder erg blij!
Heeey! Hoe ist met jou..en A? En alles Hier vandaag worm voor het eerst gezien...en dan ineens is het zo echt, ik ben zwanger! Ga ff avond ritueel doen met Jasmijn...later!