@ Julita: was na 4 maanden BV al ongi helaas... Ach, heeft ook weer zo zn leuke kanten. En nee, we zijn er niet bewust mee aan de slag geweest. in de hele maand toevallig alleen zin gehad rond ei (dag voor en na... hormonen... ) Hoe gat het met jullie? A alweer 7 maanden... wat vliegt de tijd he! effe verder lezen
Tot straks, ga effe in bad met Kaa! Ze heeft net van papa geleerd haar bord rond te tollen op tafel.... Altijd gezellig hier! Later!
hihi dus nu rolt ze steeds met dr bord rond? ook als er eten op zit? lekkere bende wat kunnen papa's toch leuke dingen leren he
@go4b, toch wel fijn dat de natuur het zo goed in elkaar heeft gestoken ( soms dan). Ik zit met smacht op de mijne te wachten maar dat kan morgen komen of over 6 maanden... Wel weer spannend natuurlijk.
Jasmijn voor het eerst in de hoek gezet! Ze had een zilver papiertje, dat papa had laten slingeren, en ze begon er op te kauwen (ze stopt nog heel veel dingen in haar mond) 3x gezegd dat dat niet mocht de 4de x afgepakt en boos dat ze was...heel bewust pakte ze me hand en beet er in. Dus ik aangegeven dat dat niet lief was..dat het zeer doet en hup in de hoek!.....ze snapte er niets van..maar dat komt vast wel een keer Mark is eten met z'n werk en ik mocht niet mee...stom...ben dol op uit eten!
Geef je nog alle melk voedingen bv? Ik werd 4w na de eerste dag dat ik afbouwde ongesteld..1ste keer viel mee...2de keer was heftig (1ste x zonder ei 2de met?)
Ik ben de afgelopen maand alleen nog maar bezig geweest met haar dingen laten proeven, banaan, appel en dat soort dingen. Er ging meer op de grond dan in de mond.. Maar vanmorgen voor het eerst een rijste papje! En het ging er zonder probleem in. Ik denk dat ik vanaf nu elke ochtend pap doe en dan in de middag fruit of groente. Maar ik wil in principe doorgaan met bv tot ze 1 jaar is. EDIT, alle andere voedingen zijn dus bv. EN 's nachts komt ze nog wel zo'n 2 keer. Ga jij nu oo nog door?
Hapjes kunnen in het begin erg wennen zijn...maar dan ineens hebben ze het door dat happen en slikken en de smaak is dan ook ineens goed..... 2x snachts...och meis da's nog best heftig ja...langer slapen is idd dan geen luxe meer maar een must! Nee joh ik ben gestopt...ik bouwde af vlak nadat me moeder was overleden...en door de verdriet en stress is me bv vrij snel terug gelopen en was ik 1½ maand later helemaal klaar...als ik wist dat het zo snel terug liep had ik het anders aangepakt..maar zo liep het nou eenmaal.
haha echt niet! al is de drang wel minder, omdat ik al zo'n lief ventje heb rondlopen. die brengt me wel over elke teleurstelling heen hoor (en die grote trouwens ook)