denk dat het verlangen naar een 2e/3e/4e net zo groot kan zijn als naar een 1e. denk dan ook dat het wachten daarop net zoveel teleurstelling met zich mee kan brengen als t keer op keer niet lukken wil. Tuurlijk heb je dan al 1 of meer gezonde kindjes lopen waar je je gelukkig mee mag prijzen. maar je hoort soms mensen die dan zeggen: ach je hebt er toch al 1 dus maak je niet zo druk.. dat vind ik zoooo dom! t verlangen word daar dan echt niet minder om denk ik.. Hoop ook echt dat t raak is dit keer mielenl
heb je wel gelijk in hoor mamariek maar mocht het niet lukken dan vind ik het zo ook prima. (maar vraag me dat over een jaar nog maar een keer hahaha) En toch maakt dat het niet minder spannend elke maand!
smakelijk julita mielenl mja zo denk ik erover duimpjes draaien beast, mja hahaha tis denk ik geen griep.. voel me wel belabberd maar als ik wat eet dan zakt de misselijkheid af.. ben zo benieuwd naar dinsdagavond wil ook zo mooie echo als jij
hihihi het was hier weer effe gezellig! @ Julita: ik geef nog wel alle melk BV en 's nachts ook nog zeker 2 keer hoor. Maar ik heb haar bed tegen het mijne met de zijkant eruit zodat ik haar zo in en uit kan rollen (of eigenlijk in mijn bed kan rollen, meestal val ik in slaap en wordt ik na een paar uur wakker met een klein schatje tegen me aan *heerlijk*) @ Beest: ohhh daar ook al een bijt beest! Ik wou het laatst al vragen... Kaa heeft er ook een handje van... als het niet gaat zoals ze wil kan ze zooooo boos worden en uit frustratie gaat ze bijten... in wat dan ook (soms heel hard op haar eigen duim ofzo... en ze geeft geen kick dan hoor da's het gekke... IK zit ook al te denken hoe ik dat nu het beste kan afleren. Ik las ergens om het gewoon heel slecht gedrag vooral te negeren. Bij het boos worden gaat ze zich ook altijd heel hard naar achtergooien en weer terug (als ik haar vast heb, of in de kinderstoel) daar heb ik nu ook bij bedacht dat als we thuis zijn en ze doet dat dat ik haar direct op het kleed op de grond leg en dat ze daar verder mag kronkelen (dus dat ik haar niet tegen hoef te houden) Nu stopt ze dan onmiddellijk. Maar goed, het is wat met die opgewonde standjes van ons... @ Mielenl: ja hoop het ook zo! (en Dimpel ook natuurlijk!)
als je wat eet en het is weg? da's geen griep! Belabberd hé....was ook zo verbaasd datje zo beroert kan zijn vam een stelletje hormonen...dat terwijl ik gerust met volle buik (niet mega vol) 8 rondje in een achtbaan kan hebben
Het is hier altijd gezellig, je weet toch!? Jah was alleen thuis...offe ben alleen thuis wist niet zo goed wat te doen...maar negeren was voor mij geen optie! Heb nog steeds 2 rode streepjes op me hand. Maar moet ff bedenken wat het beste is om te doen...en de hoek die ik had gekozen was ook niet zo'n goeie....wordt vervolgd. Ze zit trouwens in de bijna 15 manden sprong...vind haar soms echt niet te genieten....maar voel me nog steeds ook wel schuldig en soms is het net alsof ze misbruik er van maakt. @mamarieke...je heb vast een schiterende echo..hou er wel rekening mee dat je niet zo ver bent en het dus een stuk kleiner zal zijn...niet schrikken als je niet meteen iets ziet hoor!
Bekijk bijlage 19391 mamariek dit is mijn echo van 8w+3d ik had er ook eentje met 6 weken (kan ik zo gauw niet meer vinden) en dat was gewoon een vlekje.