Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Beastie, Leuk dat je het geboorte kaartje mooi vond ! :D !
    Hadden ze dat doorzichtige hoesje eromheen gelaten of niet ? (anders ziet ie er zo kaal uit... )

Mooie echo foto nog trouwens !

Marieke alweer 7 weken joeeehoeee ;)

Tezz gefeliciteerd met L. !!!!

Lola , fijn dat je een nachtje goed geslapen heb !

tijgertje , zwem ze

Nu ga ik even een naar melkzuur ruikende schat in bad doen ! :)
    Oja en ik ga me niet zo druk maken en laat het maar op z,n beloop.... Zal vast niet gelijk zo zijn.

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Middag!

@ Tezzzz: gefelictiteerd met L! Hopelijk hebben jullie een heerlijk daggie met de hele familie!

@ MelMel: oeps... ehhhmmm ik duim dat er niets geks gaat gebeuren... Maar ik ken een dergelijk verhaal... Mn nichtje en mn neefje schelen 13 maanden... ook een geknapt gevalletje ;)
    Als je het echt niet vertrouwt kun je ook altijd naar de HA voor een morning after... Tja....

@ Lool: heerlijk zeg zo'n lange nacht! Ik ben benieuwd over hoeveel jaar me dat gaat lukken... pffff
    Maar morgen mag ik uitslapen... dan stuur ik vriend meteen het bed uit zodra Kaa een wakkere move maakt! (hij mocht vandaag tot 11 uur!)

@ Julita: Pff dus jij ook zo'n lichte slaapster... hier ook hoor. Maar ehh elk uur wakker rond 7 maanden waren hier de eerste tandjes. Zijn die al gearriveerd anders grote kans! (kan dan best nog twee weken duren ofzo... sterkte!)

@ Tijgertje: Hoe was het zwemmen, vond ie het leuk? In een extra warm bad of een gewoon zwembad?

@ Beest: Jeetje, lekker dan op M. zn werk... handig typ die dat gedaan heeft... Zo nu dan: Hoe was de goulash ;)

@ Mamariek: joehoe lekker misselijk aan het worden is een goed teken! En idd snel effe wat eten helpt goed.

@ MIsselijk: hier vanochtend na het eten, dat dan wel weer, ook een misselijk gevoel... vooral toen Kaa effe een dikke Pee gedaan had... pfff dat gaat nog wat worden... Man wat kan dat stinken zeg! Zo klein, zo goor!

Ze zit nu heerlijk te spelen met van die plastic stapelbakjes... Zo leuk om te zien en ze is fanatiek aan het oefen welke in elkaar passen hihii! En daarvoor kwam ze haar karretje bij me uitladen. Kreeg ik 2 auto's, een kikker en een koe! Zo schattig! Is ze nu echt bezig met die kar in en uit laden...

Ga nog effe de planning voor de rest van het jaar afmaken (ben me te pletter geschrokken...

Doei!

3. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Jeetje wat is et rustig hier geweest vanmiddag zeg.

@Miele, maar hoe zit het nou met dat filmpje, dat lop bijna aan het eind vast, alleen het geluid loopt wel door. Misschien inmiddels weer opgelost, heb nog niet gegeken.

Even met wup de stad in geweest om de rotzooi hier te ontvluchten. Jas voor mezelf gekocht (zag dat het jassen-tijd was hier op het forum) en verder weer wat winterspul voor wup, ook weer een paar mooi olifanten-schoenen (hij heeft trouwens maatje 24 nu, Miele)

Dimpleman heeft 2 wandjes in de wc nu gestuct, ziet er goed uit voor iemand die dat nog nooit gedaan had. Komt schot in de zaak.

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple ik weet ook niet wat er mis is met het filmpje. ik zal wel een dvdtje voor jullie branden. ben benieuwd naar de wc, wanneer is-ie klaar? owja over plees gesproken, siemens heeft een stortbak besteld!!!! (wel handig, voor mijn nachtelijke wc bezoekjes :D )

@ go4b schattig hoor, dat kaa zo lekker aan het spelen is. kun jij lekker plannen ;)

morgen weer een wedstrijdje lopen. ns kijken of ik mijn PR nóg scherper kan zetten :D :D

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

Pfoe, wat een rust vandaag zeg!

@ Beastie: ik zie nog zoveel leuke jasjes, maar ja helaas... :D
    M. lang nog bezig geweest op het werk? Trotse pa, lekker meisje mee naar werk!

@ Tijgertje: hoe was het zwemmen?

@ MelMel: oh ik lees dat er iets fout was gegaan met regenjas? Oeps! :$ Wel leuk 2 vlak op elkaar!
    Toen ik na mijn bevalling in het z'huis lang, lag er een vrouwtje die haar 5de kind had gekregen. Ze hebben heel lang gedubt over nr.4 die was januari 2008 geboren en december 2008 werd nr. 5 geboren. Ongelukje! :$ Zo dwars door de pil heen!

@ G4B: heerlijk dat Kaa zo lekker alleen kan spelen!

@ Dimple: wat voor jas?! Showen!!!! :D
    Ik heb laatst ook een winterjas voor mezelf gescoord idd!

@ Miele: Fanatiekeling! Succes alvast! Hopelijk heb je mee wind!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    SPAM!!!

Ik ben dol op mutsen voor N., maar N. is niet zo dol op mutsen op d'r bolletje! Toch even poseren voor de foto, voor ze hem er af grist!

Bekijk bijlage 19546

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

waar vandaan dan....bedenk net dat je dat ooit verteld heb maar da's zolang geleden:D

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goulash was heerlijk met een groot stuk vers uienbrood erbij;)

Marks werk...wordt een duur grapje...maandag ff uitvogelen wie dat gedaan heeft....vandaag zijn er wel wat mensen druk geweest om dingen te redden met de föhn.

Joeeoeoehoeoe misselijk...het is kut maar zo'n goed teken;)
    NOTE 2 go4: Maandag vk bellen!:p:D

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

idd wat een rust! en wat een SPAM! haha gek bekkie:p

Mark heeft op z'n werk gebak zitten eten mat Jasmijn8)

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Oh volgens mij weet ik het nog id! Is het niet beginnend met een A en eindigend op een K, maar dan niet mijn woonplaats!
    Of wat het Bovenk. Of A'dijk (iig richting het sprookjesbos)

Toch?

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Hihihi, ze kijkt wat beduusd door die muts! :$

Hmmmm, heeft ie goed voor elkaar! En J. ook! hihihi!

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

begint in de verte wat te dagen....maar om nou "oh jaaa" te roepen;)

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

begin ook wel wat te twijfelen eerlijk gezegd! :(

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jasmijn was vanavond weer in bad geweest met arm...ff weken en dan eraf knippen. Ging weer super!
    Schoonmaken...ze gaf geen kick!:p En het verbinden...wat voorheen het enige verdrietige moment was...nix. Super toch...en het stuk met de diepe verbranding is snel aan het genezen...maandag mieechien wel zo goed als weg. Gaat dat snel zeg. (vanmiddag naar A geweest...klein beetje shopping...2 dames gezien die aardig verbrand zijn geweest in gezicht en hals...ai ai ai..wat kut voor ze...en wat komt Jasmijn goed weg met alleen maar haar onderarm..zet je goed aan het denken)

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: oh wat fijn dat het zo snel geneest!
    Wat erg he, voor mensen die in hun hals of gezicht verbrand zijn! Je moet er toch niet aan denken.. Pffffff!
    Mijn moeder heeft vroeger haar beide benen verbrand met kokend hete soep! Die trok ze van het fornuis, maar ze heef een klein inie-mini littekentje overgehouden van dat drama! En ze had ook echt zware 2e graads brandwonden! Ze heeft ook erge mazzel gehad dat er niets meer zichtbaar is!

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Lola, wat een schatting mutsje, heb voor wup een mickey muts gekocht (met een hele michey bovenop) zooo schatting.

@Miele, die is voorlopig nog niet klaar, mannetje moet maandag weer werken en komt het aan op de avonden, volgende week ook nog finale races. Dus die stortbak moet nog even wachten hoor, als jullie het niet erg vinden.

@Beastie, wat erg he om verbrandde mensen te zien, je wilt ze niet aanstaren, maar doet het onbewust toch. Zoooo fijn dat jasmijn er helemaal bovenop komt .....en wat een supergavestoere meid is het hoor.

@Jas, foto probeer ik morgen wel even, misschien, is een simpele zwarte hoor

17. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ow Tezzzz, solly, zit net K2-K3 te kijken en bedacht me dat ik jou en je kleine meisje nog niet had gefeliciteerd. Dus bij deze...

Gefeliciteerd!!!!!

Is ze blij met de uitslag?

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    JOEHOE!

@ Lool: Ohh wat een moppie met droppig mutsie! Ik ben ook dol op leuke mutsjes, maar ook Kaa is het daar niet mee eens. Die trekt ze ook meteen weer van haar koppie...

@ Beest: ohh heerlijk zeg, dat de arm van J. zo goed geneest! Ik hoop zo dat er helemaal niets meer te zien is uiteindelijk!
    Brandwonden zijn idd vreselijk! Vooral omdat de littekens zo groot kunnen zijn en het nooit meer weggaat. Brrrrr

Thanx voor de memo ;) voor de VK! Hoop dat ik die echo bij 7 weken geregeld krijg... maar ja, blegh moet weer inwendig.. pfff moet ik de wilde cavia weer trimmen eerst... toestand altijd!

@ Dimple: wow, stoer dat ie zelf aan het stuccen geslagen is! Ach, de WC is ook niet erg als het mislukt toch... daar heb je niet echt zin om eindeloos de muren te bestuderen.. tenminste...
    En een Mickey mutsje, echt met van die oortjes? Schattig! Laat me raden waar je die gekocht hebt!

@ MIelenl: hihiis dat die stortbak van dat geniale verhaal van dat automatisch doorspoelende toilet... Dus die 'twee emmertjes water halen' hoef je niet meer te zingen binnenkort ;)

En ALWEER een wedstrijd! WAUW jij bent echt een held! Dat PR komt er vast! Lekker helemaal los gaan, kan de laatste keer zijn namelijk ;) Als je zwanger bent is het wel zo'n beetje afgelopen denk ik met het hardlopen of niet?
    Enne wat een leuke foto's op je H. van het DL feestje!

@ Diaan: alles lekker eigenlijk, heb je even gemist...

Ken je dat verhaal van die vrouw die het bad ging aanzetten... zonder de stop erin te doen... mijn hemel zeg wat een stomme actie. Maar goed, uiteindelijk lekker geweekt!

ENNE IEMAND DIE DE THEO EN THEA MARATHON INTEGRAAL GAAT OPNEMEN.... Ik heb helaas nog een videorecorder (waarvan ik niet meer weet hoe die werkt en die ergens in een hoek van de kast staat weg te stoffen...)

Nou, ik ga me maar eens bed klaar maken! Truste allemaal!

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nnnnnnacht!

Iedereen bedankt voor de felicitaties! Dochterlief heeft een heerlijke dag gehad met superveel en leuke cadeautjes. Toen ze vanmorgen haar cadeautjes van ons had open gemaakt noemde ze het al 'de beste verjaardag ooit!' :D :D :D En pappa heeft er zo goed als de hele dag bij kunnen zijn gelukkig! (moest alleen vanmorgen en vanaaf een uurtje weg).
    Nou ligt ze helemaal voor pampus in haar bed en dat gaan wij zo ook doen ;)
    Morgenmiddag nog een tante en oom op bezoek en dan is het feestweekend helaas weer voorbij. ;) Kunnen we weer ff bijkomen voor het sintspektakel weer van start gaat ;)

@Dimple: we hebben de uitslag niet gezien, maar ik heb net ff op nu.nl gespiekt en gelukkig is het wel diegene geworden die we hadden gehoopt ;) Heb ik weer leuk nieuws voor d'r morgen ;)

@jassen: L heeft vanaaf haar nieuwe jas in een heuse 'modeshow' geshowd en hij staat haar echt prachtig! Foto volgt vast later ;)

En als allerlaatste: K kruipt met z'n knietjes en hij komt waarachtig van z'n plek! Denk dat ie het met een paar daagjes wel helemaal onder de knie heeft. Hij was ook al de hele week aan het oefenen. En m'n vader heeft het op video staan, dus hopelijk kan ik het ooit nog laten zien ook! ;)

*snik* wat worden ze toch snel groot!

Trustuh!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goedemorgen!:D

Mevr. heeft lekker doorgeslapen tot 07.15...heerlijk...laatste tijd was het snachts ff feest. Sprong bijna genomen denk ik dus lekker doorslapen!

Ik had ook inwendig...en idd smorgens ff lekker schoon gedouched/getrimd;) al is het maar voor je eigen idee denk ik dan.

Strakke actie van dat bad, zwanger?

Deel Deze Pagina