Er zit ook 4 dagen entree erbij...schoonouders zijn dan 40 jaar getrouwd en ter gelegenheid daarvan hadden ze ons mee genomen naar de Azoren ... en wij vonden wel leuk om wat te doen op de dag zelf. Tis het weekend na de voorjaarsvakantie in NL..vraag me af was de fransen dan uitvreten...maar ach...ik kan bijna nergens in dan (geeft nix hoor...ik doe de shopping wel) ga naar de kapper en misschien (ligt aan de prijs) de spa! Mijn billen waren niet lekker genoeg! duimerdeduimduim
Dat was de voorwaarde van me schoonzus..meer ruimte...en me schoonmoeder houd niet van uiteten "dat is toch altijd het zelfde" dus die kan dan zelf koken (ik ga minstens 2x uiteten heb ik besloten! met of zonder haar! ) Ik vind het een nadeel dat je met eigen vervoer naar het park moet rijden, 15 min, en dat moet toch voor Jasmijns tukkie denk ik. Dat is ligt irritant. Maar als een van ons minstens 5,5 mil. wint voor die tijd dan gaan we in het grote hotel boven de ingang! Vind het zo grappig dat Jasmijn dieren leuk vind..onze poezen, ja 2 ...die van de buren is hier komen wonen. Noemt ze "pipie" een hond heet "oeff" en alle andere beesten "die!" Ze moet er gewoon vreselijk hard om lachen/gillen. Was ook een jochie dat bij de aapjes (zo groot als een...cavia, jah solly) meteen z'n moeder aan keer....hooofd schuin...lief stemmetje zei: "Ik wil ook een aapje, mam!?" Waarom moeder zei dat ze er al 2 had Dit dierentuintje is niet duur..5 euro voor volwassenen t/m 3 jaar gratis en 3 t/m 12 jaar 2.50 ...maar Mark en ik hebben een jaarkaart van 15 euro...en die is er al vet uit!
ben gek op aapjes kijken...gelukkig heb ik er ook 2 thuis Wij zijn vorige maand nog naar de apenheul geweest, maar L is de vorige keer dat we er waren een beetje 'overlopen' door een chimpansee, dus ze heeft de hele dag schichtig om zich heen zitten kijken Is zo jammer. Ze begon eindelijk een beetje aan onze liefde voor dieren te wennen, toen dat gebeurde. Maar honden gaat ze eindelijk niet meer helemaal uit de weg, dus we kunnen weer fatsoenlijk (in een rechte lijn) over straat fietsen btw...hadden we vanmiddag goed aan dierendag gedacht en L speciaal lekkere vleesjes in de bakjes van de katten gedaan...eten ze ze niet op!!! Ze gingen pas weer eten toen we er weer brokjes neerlegden! Rare katten...altijd proberen je vlees van je bord te pikken en dan krijgen ze eindelijk weer eens wat....eten ze het niet! Ik ben weg!
avond even snel heb niet terug gelezen. hier toch echt met vlagen kotsmisselijk tot kokken en soms idd kotsen aan toe.. maar ik wilde zwanger worden en ik wilde wat voelen dus eigen schuld vandaag zijn we naar emmen dierentuin geweest.. vanmorgen nog erg misselijk maar na mn broodje erin gepropt te hebben ging t wel goed. als ik maar tijdig wat eet dan lukt t goed. leuke maar vermoeiende dag gehad.. nu lekker naar bed..
Hey meiden Nou we zijn vandaag naar het zwembad geweest Het was zooooooo leuk Alleen in het begin moest T. wel errug wennen hoor Was eerst een beetje aan het huilen maar raaktte snel gewend Lag zelfs te slapen in het zwembad Maar was na die tijd ook echt bekaf We hebben foto's gemaakt dus die zal ik morgen wel ff op zetten Maar we hebben idd een leuke dag gehad We zijn ong 2 uurtjes geweest maar dat was ook zat Sorry dat ik zo laat reageer maar we zijn net thuis Omdat we vanaaf in het ziekenhuis waren me stiefpa ligt in het ziekenhuis heeft Wondroos en zijn been is slecht in staat
goedemorgen, ga zo weer slapen... tijgertje mooi dat t zo leuk was! beterschap voor je stiefpa!!! diaan wat een prachtig mooie letters! mamariek je misselijkheid neemt toe, rustig aan meid!heb je morgen niet je eerste echo. spannend! rest knuff!!!
slaapt iedereen nou nog steeds??? diaantje is er zie ik, of ben je eerst aan de thee? of ben je een andere diaantje?
mogguh... eerst thee ..merk dat Meagans prik begint tewerken..wil alleen maar hangen..knuffelen...bij me zitten...*best lekker voor mama...alleen zo jammer dat zij zich niet lekker voelt..* @ tijgertje...sterkte met je stiefpa...klinkt niet best... @ Baps..hoe voel je je meis? pffffff met 2 vingers typen is ook geen doen...ga even alle aandacht geven aan ons meisje....
Ikke benne er ook Lig nog lekker op bed met koffie Oja diaantje ik heb over jou gedroomd dat jullie nog een laatste kindje wouden hebben en dat werd ook een meisje Zeg dat dromen niet bedrog zijn ik had ook over iemand anders gedroomd dat ze op 15 a 16 dpo positief testte en dat zei ik tegen haar maar ze geloofde me totaal niet maar was wel waar nou is ze bijna uitgerekend van temp-kaartjes Sorry dat ik zo raar droom maar kan er niks aan doen hoor heb het wel vaker gehad ik denk dat ik meer kan dan ik wil als je begrijpt wat ik bedoel
diaantje het gaat goed zolang ik niks doe zo gauw als ik ook maar iets doe is mn buik knoepert hard en das gewoon heel vervelend... vermoeidheid begint wel beter te worden dus losferron begint z'n werk te doen knuff voor kleine meagen!!!
ja die willen we ook..maar w.s niet in dit leven hahahhaah ..of Gaston/Henny moet voor de deur staan met een hele vette cheque ! Nouja..wie weet ...was er ook een tijd in genoemd ??haha8)
goeiemorgen! aaah diaantje knuffel voor de kleine meid.. niet leuk die prikjes! baps knuffel voor jou.. nog even doorzetten meid stephanie hoe is het werken weer bevallen? en de oppas van esmee? ook alles leuk en goed?
Vanmiddag/Vanavond heeft Marv weer een wedstrijd..maar dan in Rheden..moet ie de laatste 3 uur vrij nemen..anders redden we het niet..*belachelijke tijden eigenlijk..ben benieuwd of de school gaat bellen....* oh en ik zie volgende week in Zutphen....dit gaat de school niet leuk vinden...