dagen duren een beetje lang zo maar het gaat...geen idee hoe lang ze me laten lopen, nog niet over gehad eigenlijk... wil het liefst gewoon natuurlijk bevallen, dus gaan gewoon zien hoelang t gaat! voorlopig hoop ik de kleine nog fe binnen te houden
Zwangerschapsdementie!! Vreselijk. Gaat pas over als je baby een maand of 4 is. Wil je niet bang maken hoor. hahaha Lief dat je de site in de gaten houdt. Nieuwe baan begint pas 1 januari. Nog niks over gehoord helaas. Oppas is even van de baan. We redden het met oma/tante/overgrootmoeder van Esmee ook prima.
Veel boeken lezen, films kijken en forummen. Misschien ook vast een site maken voor je spruit? Heel leuk werk, en de tijd vliegt! Ik hoop ook voor je dat je natuurlijk kan bevallen. Met een beetje geluk kondigd de baby zichzelf al op tijd aan.
@Steef: lukt het wel zo zonder oppas? Of draai je nu voornamelijk avonddiensten? Wel fijn dat je zo veel familie hebt die kan oppassen. Heb je best mazzel mee! (Hier zeer gewillige opa's en oma's maar ze moeten er wel voor uit een andere stad komen, dus niet zo handig meestal ... ) Enneh...'t is heus niet 'uit het oog, uit het hart' hoor. Ik vond het al zo knap dat je er zo veel was! Als je er dan even een paar dagen niet bent, ga ik er vanuit dat je even te druk bent (wat logisch is met gezin, huishouden en net weer aan het werk). Ik heb (helaas) de laatste tijd ook niet veel tijd om te reageren op alles en iedereen. En ik schrijf ook veel waar niet op wordt gereageerd. Weet je wat ik meestal doe? Het gewoon nog een keer schrijven (Ik klets bijna net zo veel als ik schrijf geloof ik...*oepsipoepsiesmiley*) kids zijn weer naar school. Dochterlief voelde zich wel okee vanmorgen en ik heb haar gezegd dat ze altijd naar huis kan laten bellen als ze zich niet lekker voelt. Nog niks gehoord, dus zal wel goed zijn gegaan vraagje: vanaf wanneer gingen jullie bewust 'babytv' e.d. kijken met de kleine? Hier staat de tv eigenlijk de hele dag wel aan, maar K neem ik er nog niet speciaal voor op schoot. Gisteren keek L een dvdtje van Bert en Ernie en dat vond ie wel prachtig! (Nou al goeie smaak ) Hoe staan jullie tegenover tv kijken? Ben ik heel benieuwd naar!
@Tijgertje: ik sluit me bij Mielenl aan 2 kids vlak op elkaar is een hele bult werk! Tussen onze oudste 2 zit 2jr3mnd en eigenlijk was dat zelfs nog erg kort op mekaar. Tenminste, voor jezelf dan... lichamelijk gezien. En dan kon onze oudste al met een jaar lopen en tijdens m'n zwangerschap zelf trappen opkomen, wat nog mazzel was! btw...hier ook die kriebels hoor! Alleen helaas absoluut geen geld voor nog een spruit. En van de liefde alleen kunnen ze helaas nog steeds niet eten! (Anders werden ze zeker weten reusachtig groot!....OPENBARING...daaaaaaaaarom zijn mijn kids zo uit de kluiten gewassen! )
bosch KAN wel trap op en af, maar heeft gewoon niet altijd zin, gevolg: mamma draagt loeizwaar kind diverse malen op en neer (scheelt natuurlijk wel als je verschonen gewoon beneden doet ) ik geloof dat ongi nu echt begint door te zetten.....blergh vind het helemaal niet erg om een ronde verder te zijn maar laat die klote-ongi dan gewoon op tijd komen en niet 3 dagen later dan normaal :x
@Mielenl: hihihi ...heb ik voor K een nieuw aankleedkussen gekocht omdat de oude lek was...en wat denk je? Die oude ligt nu beneden en gebruik ik meer dan de nieuwe
ff opgezocht...L woog met een jaar 10,5 kilo, met 1,5 jaar 14 kilo en met 2 jaar (dus 3 maand voor ik uitgerekend was van Y) 17 (!!!) kilo!
hey...we mogen weer !!! @ Tijgertje....super mooie kaart hoor...ben heel benieuwd !! Tussen Ken en Marv zit 1,5 jaar tussen...is snel...maar zou het zo weer doen...ze hebben zoveel aan elkaar gehad..en nog... @ Steeph...ja wedstrijd was nat en koud...en verloren met 4-1...heeft de 2e helft niet gespeeld omdat er iemand zijn noppen had gedrukt in z'n knie...ach hoort erbij zullen we maar zeggen ...volgende week naar Zutphen.. Ga zo even je foto's bekijken hoor!... @ Tezz..Hier staat ie eigenlijk alleen s'ochtends aan tussen 9 en half 11 Maar meagan gaat alleen voor de teletubbies echt zitten...voor de rest vind ze alleen de begin tunes erg leuk (huisje boompje beestje, koekeloeren, zandkasteel en die zingt ze dan ook allemaal met hartelust mee..zooo lief) ..maar daarna gaat ze gewoon lekker spelen.. Smiddags kijkt ze ook nog een keer teletubbies en mickey mouse clubhuis ..verder eigenlijk niet. Jeetje..Meagan gilt haar longen eruit..dus even knuffelen.. Kom straks wel terug...
@ Steef: ik had ook wel eens naar je gevraagd hoor, maar geeft niet. Maar iedereen is druk en wat al gezegd werd, ik hou het ook neit altijd allemaal bij. Gaat ook met vlagen en ik lees meestal terug vanaf de laatste pagina tot zover ik zin heb. Als ik dan ga reageren ben ik de helft al vergeten... @ Mielenl: grrrrrr neeeeeee geen ongi aub!!!! Ik gun je zo graag dat het raak is! @ Tijgertje: ik vind het ook wel snel hoor, maar als jullie kan heel klein is snap ik het wel. Wij deden ook erg lang over nummer 1 (en aangezien onze gemiddelde leeftijd over de 40 is..) vonden we het na een aantal maanden met condoom wel genoeg. We dachten het kan ook nog weer 2 jaar duren.. Toen was het snel raak. Ik heb eigenlijk geen zwangerschapsklachten gehad en geen last van hormoonschommelingen en rare stemmingen enzo. Dus wat mn lijf betreft was ik snel weer ontzwangerd. Maar gezien jullie leeftijd denk ik: relax! Geniet van jullie ventje nu! Die 2e komt wel. Is het niet nu dan over 2 of 3 jaar... @ Tezzz: over TV kijken... Ik zet Kaa niet voor de TV. Vind ik niet nodig op deze leeftijd. Maar als wij tv kijken (of haar broer in het weekend 'sochtends vroeg) dan kijkt ze soms heel geboeid mee. Ze moet er soms ook hard om lachen als er iets geks gebeurt ofzo of een rare animatie (als is het maar de intro van een programma met draaiende cirkels oid). Maar verder vindt ik tv over het algemeen waardeloos. Voor babies is het trouwens niet goed om altijd tv aan te hebben als ze nog heel klein zijn (eerste paar maanden). Ze kunnen nog geen onderscheid maken waar alle geluiden vandaan komen en krijgen echt een brei aan geluid binnen. En als ze ook nog al die flitsende beelden zien kunnen ze er helemaal horendol van worden! En babyTV zoals Teletubbies vind ik zo stom... daar ga ik Kaa gewoon uit principe niet voorzetten. Ze kan zich heel goed vermaken zelf en ik zet liever muziek op ofzo. Daar reageert ze heel leuk op. Tot zover weer! Zwaait af naar werk!
Klopt helemaal dat ze er 1 grote brei van maken in het begin. Maar wij maakten er wel de gewoonte van om iets aan te hebben. (Tv, was of muziek), omdat het verschil nogal groot werd van complete stilte naar 2 enthousiaste kids als ze uit school komen (K schrok zich elke keer het apelazarus als er opeens zo veel kabaal was )Wij hebben de tv overigens altijd wel heel zacht staan. Dat van dat flitsen, zijn wij zelf idd ook achtergekomen. 'vroegah' stond de box voor de tv....totdat L dus heel erg ging huilen in haar slaap (In de box). Toen kwamen we er dus achter dat het door de tv kwam Gelukkig maar dat we daar redelijk snel zijn achtergekomen K kan vanuit de box de tv niet zien en staat hier overdag meestal uit (meestal kabaal van wasmachine en/ of droger ) en als de kids er zijn zachtjes aan. Ik vind de teletubbies ook verschrikkelijk. Helaas voor ons is het echter wel behoorlijk pedagogisch verantwoord....en de kids vinden het harstikke leuk! Hier kijken de kids bijna altijd naar ketnet of zappelin. Af en toe een keer Jetix, maar die agressieve tekenfilms zap ik weg. Y keek eerder vaak naar jetix play trouwens. Da's speciaal voor peuters en best schattig! hihi..K is aan het nephoesten..uhhuh uhhuh uhhuh...deed ik hem net na...ging ie heeeeel hard lachen! aandachttrekker
Ik ga eten koken. @Mamarieke: veel plezier bij je echo strakkies! ...waar is het beest eigenlijk vandaag?... Laterrrrrrr!
Hoihoi Allereerst allemaal bedankt voor de lieve reacties! Ik hoop dat het en het echie ook een mooi kuikentje is.. Marieke: Hoe was je echo???????? Dimple: En en en??? Zeg dat het zo is...! Lekker trouwens dat je schoonmoeder nu zo dichtbij woont! Minder voor je schoonzus, maar zij heeft al langer de voordelen gehad zeg ik! Tezzz: Wat een rare gewaarwording lijkt me.. Ineens is het een echt ventje geworden en het baby-achtige eraf.. Maar ik vind het dan ook weer super als je straks zo'n mienie-mensje ziet kruipen en lopen! Zo klein en alles doet het gewoon, heel bijzonder!! Looltje: Ik meen wat ik zeg! En daar hoef je me absoluut niet voor te bedanken, want het is gewoon een feit! *Enorm trots op Lola en N. smiley* Enne.. lekker mopperen mag, ben ik ook gek op om dat af en toe te doen hihi Diaantje: Zwaai! Beastie: Leuke collega.. Net of je altijd zwanger bent.. Pure jaloezie Go: !e echo al volgende week maandag, spannend!! Tijgertje: Leuk! Hoop voor jullie dat het snel raak is! Ziet er mooi uit btw.. Stephanie: Ben zelf ook een dikke honderd pagina's weggeweest.. Heb dat écht niet allemaal bijgelezen, maar de draad een pagina of tien terug weer opgepikt. Vind het juist super dat jij altijd zo uitgebreid op iedereen reageert!! Het grappige is dat iedereen volgens mij het idee heeft dat ze niet gemist wordt, maar als ze dan terug is, is iedereen nét zo enthousiast en blij dat ze er weer is.. Leuk vind ik dat Mielenl: Mén ik ben zo benieuwd! Hoop dat het dikke vette roze donderdag wordt!! Wieffie: Hoe gaat het nu met C? Nog steeds alles goed onder controle ondanks het afbouwen van de medicijnen? Was gezellig zondag hé? En nu binnekort écht een keer zwemmen! (Lees: drijven in het zoute water en moeite hebben om weer gewoon rechtop te komen hihi) Dikke kus Wil de laatste twee pagina's lezen, maar volgens mij weer eens een storing.. Zal hier dus maar eerst een kopietje van maken, voor ik probeer te posten en wéér alles kwijt ben.. Wordt er steeds slimmer in haha