Mogge! @ Tezzz, lief dat je daarnaar vraagt. Het gaat erg goed met mij op t moment. Met het vooruitzicht niet meer terug te moeten naar die nare situatie in die oude apotheek en natuurlijk de medicijnen helpen een hoop. Hoe is t met jou dan?
@baps... OMG jullie zijn dus goed weg gekomen...pfff niet zo gek dat je weer moe bent hoor...zo iets heeft lichamelijk ook z'n inpact...en dan nog een kleintje bij je dragen. Lekker rustig aan doen...tijd dat Albert aan je deur komt! en jij lekker slaapjes doen en badderen !
Goeiemorgen ! Bapsie schrikken zeg ! Doe maar rustig aan ! Doet me denken aan mijn auto-ongeluk pas geleden (5mnd terug), zou het toch iets met het zwanger zijn te maken hebben? Liefs
Oeps , middag zo even aar C.bureau , M drinkt weer zeeeer weinig , ze zit nu in 24 uur op 480 ml. (shocking) Ze drinkt ongeveer 6/7 voedingen niet meer als 80ml..... Erin proppen gaat ook niet want ze laat het gewoon uit de mond lopen (met een glimlach) haha dat is dan wel weer grappig ! Even peilen hoeveel ze weegt en of ik wat aan dat drinken kan doen. Vaker kleine beetjes aanbieden lukt niet want ze WIL gewoon niet meer drinken. Het gaan forceren werkt ook averrechts want ze word er gestrest van en het komt er dan in een boog weer uit. Dus dat was eenmalig. Liefs !
middagggggg... Vanmorgen geen tijd gehad want was leuten bij de buuf.. @ Baps..jeetje meis..dat is zeker even schrikken..gelukkig alles goed gegaan...maar net wat Beast zegt..lekker de Appie laten komen..en rustig aan doen *herstel..rustiger aan doen * @ Blurry..fijn dat alles goed gegaan is bij je "proef " draaien bij je nieuwe oude werkgever..wanneer ga je nou helemaal voor het echie? Word wel weer tijd voor heerlijke S pam hoor ! @Melmel..dat is niet veel wat ze drinkt...maar wellicht heeft ze ook niet meer behoefte dan dat... Meagan liet ook standaard 20 ml over..en groeien dat ze doet..ze loopt nu al voor op de jongens rond die tijd toen.. @Dimple...test test breakie breakie test test breakie breakie test test..roze donderdag!!!????!!!??? @ tezz..ook je wallen op je knieen??..hier was het ook weer feest vannacht..4 keer..nouja..3 minder dan de nacht ervoor...en vrolijk dat het kleine ding is...snap er niets van.... @ beast..hoe is het met J haar arm? ga even broodje happen..
Heb jullie beloofd om een filmpje te laten zien maar eindelijk via imageshack pffff filmpje hier uploaden duurt zooooo lang zeg........ Imageshack - thijmensgevechtmetduimp
bapsie gelukkig is het met een sisser afgelopen! sjonge wat zul jij geschrokken zijn...knuffie! verder niet terug gelezen (nog steeds niet) beetje brak (bosch om half 5 wakker.......ik had gisteren natuurlijk even moeten afkloppen na mijn betoog over spooknachten)
Mag ik ook op de lijst me nod is 21 okt We hebben toch besloten om in het nieuwe jaar te gaan proberen in dec/jan want wil geen risico lopen dat me wond open gaat omdat het nog vers is Geef jullie groot gelijk Alleen dan weten jullie in iedergeval dat we voor een 2de gaan eind dit jaar begin volgend jaar Kunnen we weer mee smeppen
denk dat het idd slim is om de wond even wat meer tijd te geven om te genezen wat was de reden van jullie ivf ook alweer? is er een kans dat t nu wel spontaan lukt? je hebt wel een heel bijzonder temp kaartje trouwens
Ik had pco bapsie We hebben eerst o.i gedaan Ovulati-Inductie zeg maar eerst met clomid de eisprong opwekken en op commando een nummer maken zo gezegd................ Dit hebben wij 6 x gehad zonder resultaat Halfjaar pauze gehad Zijn we toen met de iui begonnen ook met clomid, dacapeptyl 75 IE ook dit 6 x gehad ook zonder resultaat En in aug/sept zijn we van start gegaan met ivf in nijmegen Nu hebben we een mooie kanjer in het bedje liggen En ik nu meer dan 50% kans om spontaan zwanger te worden omdat je geen eigen cyclus heb gehad dus eigenlijk gereset
Een pagina terug staat er bij mij imageshack filmpje van thijmen Had ik jullie nog beloofd Wat vinden jullie van m
kan hem hier niet bekijken...en op me werk kan ik zw-pagina niet op....helaas pindakaas...maar ongetwijfeld schattig!