Oja, mielenl, je hebt me aardig geïnspireerd... Ben ook aan het Wii-fitten geslagen... gister al een dik half uur gedaan... mmm nog geen spierpijn hier maar dat kan nog komen Vind dat boxen zo leuk....
Effe heel erg ego Kaa lijkt toch de waterpokken te hebben... Afgelopen nacht voelde ik een raar bultje op haar hoofd wat verdween toen ik er overheen streek... Net zat er zo'n bultje op haar rug.. een vochtblaasje... DAMN Het stomme is dat ik zo slaperig was dat ik er niet op gelet heb en het vocht dus aan mn handen heb gekregen... Morgen direct naar de HA om te kijken of ze mn bloed kunnen onderzoeken om te kijken of ik toch immuun ben (80% van de mensen die het niet gehad hebben blijkt toch immuun te zijn Ze had gister zo'n rode wang en vanavond weer en toen ik haar net ging omkleden voor bed zag ik wat rode puntjes op haar buik en op haar rug dus een vlekje... Einde bericht want ik ga nu samen met haar slapen want ik ben bekaf! Liefs en morgen doe ik weer sociaal. Moest het effe kwijt!
Naavonnnnnnnnd... Blurry...Heerlijk spam weer van S en haar papa.. Wieffie..geeweldig he dat boxen..ziet er alleen vanaf buiten totaal niet uit hahahha..maar vermoeiend is het wel. Was zelf meer een baseball type...kan je gewoon vanaf de bank doen..... Trutje..wat nou lame excuse...sshhhoeeeee shhhhoooeeee terug naar je bedje/bankje..en heerlijk genieten van je mannen en goed voor jezelf zorgen door rust tenemen.. *en ondertussen in alle rust de foto's selecteren die je aan ons wil/moet showen * G4b..oehhhhhhhh..blaasjes...wat zielig voor kleine Kaa..en zo minder voor jou en kleine frummel...hoop zo dat je inmuum bent voor dat vocht...en wat nou als dat niet zo is..wat is er dan tegen tedoen? Steeph...lekker aan het shoppen...ben benieuwd wat je allemaal gescoord hebt Dimple...ach gossie ..kat op avontuur...hoop dat hij alsnog gauw terug komt..die van mijn zus heeft me soms ook slapeloze nachten bezorgt toen zij op vakantie waren en ik m moest verzorgen..gelukkig kwam hij altijd na een paar dagen weer thuis..alsof er niets gebeurd was..maar fijn is het niet hoor als je niet weet hoe of wat .. en ik kan maar 1 ding zeggen..PUPO !!!! Tezz..heel kapje..lekker bekkie.. voor de rest die ik vergeten ben..sorry...dikke kus en zwaai vanaf deze kant van de monitor!! zo ga even de rekeningen van de tandarts opzoeken en versturen naar Unive..in crisis moeten we allemaal op de centen letten..*vergeet zo vaak de rekeningen na betaling door testuren, en aangezien we het niet meer van de belasting kunnen terug vragen is het wel snugger als ik het wel doe natuurlijk* laterrrrrrr
Wow....da's ff heftig8) Hoop zo dat je immun ben..kan kaaa straks weer naar kdv, geen zorgen en jullie weer doorwerken @blurr..leuke spam! @dinple...je weet het niet...die van ons kwam na ruim een week weer aanlopen waarschijnlijk opgesloten @wieff...lekker dat je ventje goed gaat met minder meds...wel kut van de allergie..het zou hem bespaart moeten blijven. @miep...zeg het toch maar...denk elke dag wel aan je... @miele..goeie planning voor vanavond daar hou ik van! @baps...lekker slapen @ tezz...bravo! @steph...suc6 vanavond....hopenlijk vergeten ze niet iets voor je mee te nemen van het shoppen @mariek...weer een dag minder...ben voor je aan het aftellen! zwaaaai!
..ben ik tóch nog iemand vergeten in m'n update!*sorrydeknorrie-smiley* Melmel! Die zou vandaag naar het cb omdat Mia zo weinig drinkt! Hoe is het gegaan melmel? @G4b: best kans dat het waterpokken zijn. Dan zouden de blaasjes steeds ergens anders moeten komen en echt in een kwestie van een paar uur opeens verschijnen. Maar heb je zelf nog geen klachten dan? Kan best dat je er nu gewoon immuun voor bent... (hoop het voor je! )
@ go4b he gatver da's balen. hopelijk heb je gauw uitsluitsel over jezelf. en een knuffie voor kaa natuurlijk! @ wieffie (ofwel wii-fi hahaha) ook lekker aan het wii-fitten! jah ik was er ook een tijd niet op geweest maar het begint er wel weer voor te worden had ik jou nou al ooit een keer toegevoegd op mijn wii?? beast ging je nou morgen weer zwemmen of toch maar niet? lag net de kleine bosch dus weer op de grond pal achter de deur te slapen. gelukkig wel met zijn hoofd aan de goeie kand, kon de deur voorzichtig op een kiertje duwen en hem zachtjes wakker maken....hij voelde wel heel warm dus zal mij benieuwen hoe hij morgen is......
ah gossie...Bosch aan de slaapwandel..is ie niet overstuur dan als je m wakker maakt?..of kan je m gewoon rustig naar bed lozen..? Griepje ? *Hier Mar ook aan de wandel..als ie heel druk is geweest..heb m wel eens met z'n broek op z'n knieen bij de voordeur gevangen..*
@ diaan volgens mij slaapwandelt (of slaapkruipt haha) hij niet maar gaat hij gewoon daar liggen slapen in plaats van in zijn bed. hij was nog een beetje aan het spoken nadat ik hem in bed had gelegd. hij huilt wel altijd een beetje als ik hem wakker maak/verplaats maar dat is heel snel weer over na een knuffel en een kus van mamma
Wahahaha...ja dimple hoeist met de "poes" ....(heel triest als jullie kat weg blijft...erg verdrietig maar dit is wel een goeie zin!)
Moge....Jasmijn was vroeg hoor...05.35 ofzo, maar na haar fles viel ze weer ff ruim een uurtje in slaap...heerlijk! Door die vroege fles zit ze nu aan de thee en broodje pasta en halve rijstewafel. @miele..nee we gaan niet zwemmen....wil het risico niet lopen dat ze in dat lekker warme zwemwater wat oploopt aan haar arm.....ter compisatie gaan ze zo shoppen
Hallo allemaal!!!!!!!!!!!! Ene poes is nog steeds weg, andere is nog steeds wit Wacht vandaag nog rustig af. Mag toch niet testen als dimpleman er niet bij is. Hij wil erbij zijn.
@Beastie: enneh...leuke compensatie! Hier K mij eerst wakker gespeeld en nu ligt ie zelf weer te slapen. Vannacht gelukkig weer goeie nacht gehad. Hij schreeuwde om 4.45 de boel weer bij mekaar, maar met een flesje was dat weer opgelosd.
G4B, ben ff zo met mezelf bezig dat ik jou pokke-bericht heb gemist. Wat balen zeg dat Kaa toch pokken heeft, hopelijk kan ha snel bloedonderzoek bij jou doen, en merk je dat er niks aan de hand is.