Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguhhhhhhhhhh..

Nog geen roze nieuws...hoe laat komt dimpleman thuis???? beseft ie wel hoe slopend het voor ons allemaal is !!:D
    Wel minder dat de andere poes nog niet thuis is...wellicht een mooie kater tegen gekomen?
    @ beast...beter hoor..shoppen i.p.v zwemmen..wil je echt niet weten wat er in drijft in dat water..

Hier ook naar de HA..Meagan heeft vorige week haar nageltje ingescheurd tijdens een val over de convectorput ..heb toen dat stukje zelf verwijderd..niets aan het handje..maar nu werd het eergisteren toch een beetje rood en nu is het zelfs rood paars en de vellen rondom de nagel laten los..ze heeft er totaal geen pijn aan..kan er gewoon aanzitten..indrukken...ze springt en danst ermee...maar lekker ziet het er echt niet uit..dus maar even naar de HA ..even kijken wat zij zegt...

Zo ben weg...even pakketje op de bus doen voor we naar de HA gaan...
    Iemand nog interesse in een mooie lime groene klamboe..lime kleurige dekentjes voor de ledikant en lakentje en hoeslaken voor de wieg ? tevens een mooie lime kleurige lieveheestbeestje wandlamp in de aanbieding...8)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @diaan: foto klamboe? (L. wil een nieuwe ;) )
    ..klinkt niet helemaal lekker van die nagel..

Y is trouwens (inmiddels een maand geleden) op de linkerkant van z'n gezicht gevallen en had helemaal een paarse maanvormige vlek rond z'n kin. Da's nog steeds rood. Misschien moeten wij binnenkort ook maar weer eens naar de ha...;)

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
  4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ooooo Diaan, heb zo'n medelijden met jullie:D, geen van alleen meer een nagel over (incl meagan)
    Nee niet leuk dat nageltje.

En wat betreft andere poes: andere kater?? Dacht het niet, dat beest moet niks van andere katten hebben, gaat constant knokken.
    We zijn bang voor het ergste, ik ga vanmiddag nog wel een rondje door de buurt lopen.

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    ga nu eerst boodschappies doen, ben ik daar vanaf

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

Dimple: wat een spanning zeg! PUPO!!!!!

Beastie: shopse!

Diaantje: auch, klinkt niet fijn M. d'r nageltje/vingertje!

Ik ga snel op de fiets richting kliniek... Dahaaag!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Diaan: hoe lang/ wijd is ie? (zou denk ik wel cool staan in haar roze glitterkamer ;) )...moest nog steeds foto's maken van haar kamer...maar ze maakt er altijd zo'n zootje van...

@Dimple: hopelijk vind je 'm!

@Lool: werkze!

Ik ga K uit bed vissen. Zo te horen is ie nou wel wakker ;)

Laterrrrrr

8. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    goeiemorgen allemaal !

Ben druk druk druk dus even snel jullie laten weten hoe het gisteren ging op het consultatieB.

Ze is gewogen en gemeten en ze is in 3 weken maar 300 gram aangekomen.
    Ik maakte me ernstig zorgen maar volgens wijkverpleegk. was het gewoon prima omdat ze dus nog wel groeit en niet afvalt.
    Ze weegt nu : 4695 gram
    en is 57 1/2 cm groot.(klein)

Net weer gebelt omdat ze even moest overlegen en heb nu het advies gekregen om over te stappen van de nutrilon op friso comfort.(ook ivb met heel veel mondjes)
    Alleen kan ze daar wel ultra dunne ontlasting van krijgen dus als dat gebeurd moet ik weer voeding gaan mixen.

Gisteren bonje hier , vriend had de speen die ze als enige goed pakt ''even'' groter gemaakt...(terwijl ik vorige keer nadrukkelijk had gezegt NEE , doe dat maar niet, want ze krijgt er met gemak melk uit)
    Heeft het ook niet tegen me gezegt ik kwam er pas achter toen ik haar als een gek hoorde klokken.... :x
    Nou je kon er net zo goed uit een rietje laten drinken omg , nu loop ik weer te kutten met andere spenen die voor geen meter gaan.
    Ga nu maar even een nieuwe bestellen via de prenetal ... (alleen daar zit dat model bij de standaard flessen).

Liefs en iedereen dikke knuffels
    Kom binnenkort weer uitgebreid reageren

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    '''''''''''''''' , ,mvbv ,mb cvl v, kc l xlk vl/klxf';xl; .\

**vertaling**

Goeiemorgen meiden,

Tja Colin zit op schoot en wil zooooooo graag typen:p

Nou nog geen roze nieuws... ach dat komt wel... maar ben wel erg benieuwd... klinkt allemaal iig heel spannend...

Ga zo eerst ff een kado scoren, mijn nichtje is vandaag 3 jaar geworden en daar hebben we straks een mega mindy feest van 8).

Tot later!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Mega Mindy is 8) (cool dus ;) )

@Melmel: vriendlief dacht vast dat ze dan wel meer zou drinken ;)

wel apart..ik ben juist van de friso overgestapt op de nutrilon omneo ivm het spugen...;)
    (hier overigens altijd friso gebruikt in het verleden, was er altijd erg tevreden over )

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: dank je!

@ Wieffie: veel plezier!

@ MelMel: oeps, niet zo handig van vriendlief!

Zo weer terug van kliniek, het is langer fietsen dan dat ik daar was, maar goed... Wel lekker even uurtje gefietst!
    Straks nog een heel end... (en weer terug uiteraard) weer een uurtje fietsen in totaal!
    Heerlijk...

Nou nu even aan de slag ofzo! Geen zin, gaaaaap!
    Geloof trouwens dat ik weer in het verkeerde gebouw zit, zit weer op mijn 'oude' plek!

Ohja, had ik al verteld dat N. zich nu wel kan optrekken tot staan! Ze vind het helemaal leuk! hihihi!

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ G4B: had ik je nou trouwens al geantwoord wat het streekproduct was! Sperciboontjes! van het land nog wel! OMG verser dan vers geloof ik! (al eet ik ze norm aal ook wel vers, maar uit de super en nu gewoon bij zo'n boer(in) vandaan! GEWELDIG!)

@ Tom: ging gister onverwachts bij vriendin eten, dus vanavond de boontjes op het programma hoor! Ik laat je weten!

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Mogguh!

Kon gister toch de slaap niet vatten dus had een mega lange reactie op bijna iedereen... was de verbinding weggevallen... kaa uu thee zeg maar!

Maar DIMP is PUPO! Joehoe!

@ Diaan: jeetsie, klinkt niet lekker van dat nageltje!

Verder... pfffff ik zou worden gebeld door de HA maar da's natuurlijk weer niet goed gegaan... zo zelf maar effe langslopen (is om de hoek namelijk)
    En Kaa is al bijna 1 grote pok! Arm schaapie! Vooral op haar hoofdhuid zit het heel erg. Paar op haar gezichtje en in haar nek. En op haar lijfje, maar dat kan ik natuurlijk niet zo vaak zien.

Ze kan volgende week weer gewoon nar het KDV, het is in de groep inmiddels uitgebarsten dus ze mag lekker met de pokkekindjes spelen hihihi
    Zit alleen met de echo. Daar wil ik haar neit mee naartoe nemen. Te gevaarlijk voor andere dames. Had KDV gevraagd of ze effe uurtje kon komen maar zouden me terug bellen... volgens mij ook vergeten... Lekker dan!

Nou, verder rete druk. Vriend komt zo, gaat met haar wandelen kan ik nog wat op het werk doen!

Later zwaai!

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ G4B: agos, arme Kaa, maar wel nog spannend voor jou zeg!
    Hopelijk ben je er toch imuun voor en loopt het met een 'sisser' af!
    Pfffff, zenuwslopend...
    HA'en zijn niet 1 van de snelste... Ik heb zo vaak contact met ze, maar terug bellen enzo, nee dat gaat niet vlot... Alhoewel, eentje in jouw buurt was razendsnel... Maar dat is misschien alleen maar omdat ze dan van de 'lastpak' af is! hahahahaA!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @G4B: vanaf wanneer is het niet besmettelijk meer? Wat rot voor jou dat ze ze toch heeft gekregen. Maar voor haar is het wel beter denk ik. Zal zij in elk geval niet meer in de situatie komen waar jij nu in zit als ze groot is!
    kzou de ha gewoon terug bellen...

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat is ze mooi!!!
    En leuke jurk! :D
    Heeft Esmee ook. ;)

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Fijn dat je er weer bent!
    Kalm aan doen jij he!
    Fijn dat alles verder goed gaat.

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Balen van die cursus, maar zo'n lekkere lunch maakt dat dan wel weer goed. :)

Hoe vind N het fietsen dan?
    vanaf welke leeftijd kunnen ze ongeveer op de fiets eigenlijk? Half jaartje of zo?

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lees straks de rest bij.
    Vriendje kijkt me heel boos aan dat ik álweer achter de computer zit.
    Gaat een beetje stroef tussen ons op het moment. :(

Vandaag trouwens precies een jaar geleden dat ik een postieve test had!!!!!!!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Als ze stevig zelfstandig kunnen zitten....meestal rond de 9 maanden. (zie ook wel eens wat voorbij schieten van een maand of 7 hangend in dat stoeltje...zo triest...waarom moeten sommige zo nodig?!)

@shoppen...wat niet echt shoppen hoor...meer kadotje scoren, boodschapje doen en dingen kopen voor pecan/maple sirup ijs;)
    En voor Jasmijn een soep stengel;)

Ga haar ff in bed gooien!

Deel Deze Pagina