@ Steef: oeioei, niet leuk als het stroef is. Hopelijk kun je het ombuigen is een klein feestdagje ivm je positieve test van vorig jaar! Nu met jullie schatje erbij effe lekker ergens lunchen ofzo! @ Lool: mn eigen ha is er niet, die is meestal wel seccuur maar vorige week en nu zat er een stagiaire... Maar krijg nu dus een vervanger... ben benieuwd! Ik zou je nog wat PB'en over mn VK... komt ie dan zo! @ Tezzz: voor haar is het idd het beste. Ik had ook gehoopt dat als ze het nu niet zou krijgen, dan maar volgend jaar want dan is ze iig immuun. Besmettelijk zijn de waterpokken: 5 dagen voor de blaasjes opkomen tot 6 dagen na of tot ze allemaal zijn opgedroogd (dat vocht is dus niet zo fijn). Arm schaapie is met papa naar de apotheek, effe wat spullen halen om de jeuk die straks gaat komen direct voor te zijn! (nee, niet krabben werkt niet zo denk ik...) Was effe bij de HA langsgelopen. De spreekkamer zat bomvol. De assstent zei dat het allemaal uitliep... jajajaja kennen we. Maar telefonisch spreekuur is altijd van 10-11... Nu hard werken!
even snel...teen is *hoe kan het ook anders..* ontstoken en krijgt nu zalf..ze was wel verbaasd dat ze geen krimp geeft..want het zou toch echt zeer moeten doen.. Echte bikkel dus die Meagan... @ G4B..knuffie voor kleine krentenbolletje Kaa..zo sneu..en die jeuk die je er van krijgt..hele dikke knuffel !! @ Tezz...hij is niet zo heel wijd volgens mij...meer voor een ledikant. @ de rest..moet er weer vandoor..Meagan wil hangen bij mama... reageer later op de rest......liefs en zwaai !!
@Diaantje: misschien daarom toch wel hangerig al de hele week enneh...dan moet ik denk ik op zoek naar een andere klamboe. Ik heb weinig hoogte nodig, maar het moet wel breed vallen. @G4b: misschien valt het mee met de jeuk. L en Y hadden er helemaal geen last van. Alleen een beetje hangerig. @Beastie: ik zou zeggen...kots away! als het oplucht dan he... nog ff goed nieuws..remember Klingel? Heeft hier ooit een poosje geschreven toen ze net begon. Na een hele boel zh bezoekjes ed mocht ze vandaag bellen voor de uitslag na aanleiding van tp 2 embryootjes ...en ze is zwanger! Altijd leuk om te horen he?
@Steeph: balen dat de boel ff een beetje stroef loopt. Misschien vriend ff aan herinneren dat het vandaag een jaar geleden is en hoe blij jullie toen waren? Feestje bouwen om het te vieren Enneh...wat beastie al zei: als ze goed kunnen zitten mogen ze in de fietsstoel. Y kon dat nog maar net met 9 maand. L zat met 7 maand al bij me op de fiets. Ik ga maar eens een fles ed bij mekaar rapen. Kunnen we zo lekker gaan eten in de stad!
us fe nadenken met mn dementie! tezz: worden de nachten al wat beter? beastie: als dat oplucht gewoon eruit gooien... hele dag weeig gevoel is ook niets... en al aan de shop geweest? go4baby wat vervelend van die waterpokken, hopelijk ben je immuum en heeft t verder geen consequenties steph: balen dat t wat stroef loopt, mss fe een avond voor jullie tweeen plannen, bios/uit eten? blurr: mooie spam! melmel: gelukkig groeid je meissie goed, wel balen van die speen zeg! hopelijk vind je gauw een vervanger... tijgertje: alles goed? mamariek: hoe is t met jou ben je een beetje stil... duimen draaien hier! dimple: je maakt t wel erg spannend hoor! mielenl: al weer aan de smep? en een rustige nacht gehad of blijft je kleine bosch spoken? miepie: mis je hier, hoe is t? en hoe staat t met de onderzoeken? julita: hoe is t aan de andere kant van de wereld, beetje goed weer? diaan: je hebt pb! eeeeeuuuuuhhhhh... iedereen die ik vergeten ben sorry... ga een middag tukkie doen!
middag g4b jeetje dat is wel heel sneu voor kleine k. hopelijk valt t mee voor jou! dikke beterschap knuffel stephanie, niet leuk dat t wat stroef gaat. enig idee waar t door komt of gewoon een dippie? ken t gevoel meid dikke knuffel dimple pupo trutje knuffel voor je pijn. bapsie truste! verder geen idee, sorry niet zo lekker in mn velletje. gister belde de vk me nog even terug aan de hand van mn mail de zwangerschapsverklaring kon ze me nog niet geven omdat ze dan een uitgerekende datum moest geven, en die hebben we dus nog niet precies. en ik had gevraagd hoe zij nu over die echo dacht, ze zei dat ze er geen gevoel bij had. het kan idd zijn dat t vanaf de bevruchting geteld moet worden dat ik dus morgen pas 6 weken ben, dat het dus even een groeistop heeft gehad, maar dit komt niet zo heel erg vaak voor zei ze. het is dus gewoon afwachten. niet echt t antwoord dat ik natuurlijk had gehoopt, word er niet zekerder van iig. gister en vandaag wel weer wat mentruatie krampjes en steekjes gehad, dus hopelijk is dat een teken dat t toch weer groeit. al met al ben ik dus niet happy en niet te genieten. op mn werk vonden ze me ook al zo stilletjes.. sorry.. ik weet dat ik moed moet houden, en dat t nu gewoon 50/50 is dus net zon grote kans dat t wel goed is als niet, zolang ik geen bloed verlies blijf ik natuurlijk goede hoop hebben. al is dat toch best moeilijk.. sorry voor mn echo weer..
Lieve Marieke, het zit je ook niet mee he. Maar ze zei dat het niet vaak voor komt.... Nou, dikke kans dat dat bij jullie dus wel het geval is! Altijd even iets anders dan anderen. Hele dikke knuff meis. Iedereen bedankt voor de reacties. Ach, we hebben gewoon even een klein dipje. Allebei weer aan het werk. lopen daardoor veel langs elkaar heen. En dan krijg je dat. Hij zegt weinig, ik ben moe, geen zin in s*x, hij daarom boos, ik nog minder zin. Gezellig!! Nu geopperd om morgen wat leuks te gaan doen. Wil ie wel, maar moet ie zich eerst beter voelen. Hij is verkouden. Wij sjouwen keihard door maar een kerel he.... zooooo zielig! Dimple, wanneer ga je nou testen??? Roze zaterdag? Beast, misselijk? Duurde vorige keer toch tot de 12 weken of niet? Nog 6 daagjes!! @ rest, dikke knuff!!! Ik ga E uit bed toveren. R is al werken en ik moet ook zo. M'n moeder past op. Fijne dag nog allemaal!
Ah, zo gaat het met je... en? Opgelucht? Ik moet maandagochtend naar de mondhygiëniste... ben benieuwd of ik haar droog achter laat Was vanochtend wel wat misselijk en vorige keer met 7 weken mn eerste kotsje gedaan... En maandag... 7 weken (en 1 dag ofzo) Kaa kan maandag effe naar KDV dus kunnen we rustig naar de echo! Effe verder lezen!
mamariek snap je heel goed, hele dikke knuff, woorden schieten toch te kort in dit geval...tis helemaal niks die onzekerheid...
*breekt terug in als was zij tezzzzz* ja haai lieve smepperella's, tis ongelooflijk inderdaad, maar ik schijn zwanger te zijn na 21 maanden bloed, zweet en tranen! zonder smep, maar wel met een hoogstromantische ICSI in duitsland! ik wil iedereen (die mij nog kent de rest ook trouwens, hier een dikke knufff geven, en alle goeds wensen *breekt voorzichtig uit in haar toestand *
ik heb het droog gehouden...het wilde niet ..nou blijf dan maar zitten...wel ff een tukje gedaan. Erg lekker maar heb het nu koud Jasmijn is ook wakker dus haal haar er maar uit. @mariek...het is ook moeilijk om positief te blijven. Maar wel het beste voor je eigen vel. Zw-verklaring krijg ik ook pas bij 14 weken, snap dat je dat graag wil hebben als bewijs dat je je niet aansteld...maar dat doe je ook niet...dat doen de gene die vinden dat jij je aansteld. @doorstuurmailtjes op h...ik heb er nou al 4 gehad over de kinderbijslag...bij deze..verspil je tijd niet aan MIJ. **zo DAT lucht op** @all zwaaai!...zeker naar klingel
klingel gefeliciteerd meid! tis je zo gegund beast mja ik weet t, mn leidinggevende vroeg erom.. vk zei mij dat ze m had kunnen geven als er een datum vast stond.. en wat betreft die doorstuurmailtjes op H haha ik lees die dingen niet eens meer.. gooi alles meteen weg.. hihi
Hier nog één..word niet goed van die doorstuur mailtjes...verwijder ze standaard..zonder te lezen...solly...vind het een nobel streven..maar denk nu met de recessie ..dat JP zich een bult lacht met zo'n petitie hahah *heb m wel getekend...niet geschoten is altijd mis..maar nu is het klaar!!!* knuffie voor jou meis...straks vroeg onder de wol als J slaapt.. *hmmmpffff...neem ik mezelf ook altijd voor na een gebroken nacht...maar op ene of andere manier komt het er nooit van en ga ik uiteindelijk weer telaat naar bed ..met gevolg dat ik de volgende ochtend weer beveel dat ik vroeg naar bed ga/moet...*
je leiding gevende kan door die verklaring jou ziek zijn gooien op de zwangerschap en zo geld voor terug krijgen..jaha uitgekookt he...elke keer als je dan ziek bent ookal heeft het niets met je zw-shap te maken gooien ze dan daarop...of ze zeggen ineens ...blijf jij maar lekker thuis....zo gaat dat..je baas moet ff z'n gemak houden!...of haar gemak,...whatever!
@Mamarieke, jeetje, kan me helemaal voorstellen dat je uit je hummetje bent. al die onzekerheid. ik blijf voor je duimen en dat de komende 1,5 week toch wel snel voorbij gaan en dat je dan een super mooi rikketikkie hoort. @Klingel, gefeliciteerd zeg, ik ken je niet maar na zo'n lange tijd wachten is het je zeker gegund neem ik aan. @Doorstuurmailtjes op H: elk mailtje dat ik in mijn mailbox krijg waar ik RE: (of nog veel erger RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE) voorstaat die negeer ik allemaal en 1 keer in de week ofzo gooi ik ze allemaal weg. @ziek zijn tijdens zwangerschap: mijn vorige baas moest ik aan het eind van mijn zwangerschap erop wijzen dat hij de halve dagen dat ik ziek was gewoon kon terugvragen bij het uwv, of hij het uiteindelijk gedaan heeft? Volgens mij niet eens. Die was echt laks. Zo hier ook even een uur op de bank gelegenen tv gekeken, waarvan een klein stukkie gemist. Kweet niet of het de spanning is of toch goede voortekenen. Zeggen jullie het maar. @Miele ben jij morgen ochtend vroeg thuis?
@ klingel.. Van harte gefeliciteerd meis met jullie zwangerschap !! Geniet ervan ..enne..kom je wel spammen tegen die tijd ?!
@ Klingel: whoeiii, gefeliciteerd! @ Marieke: logisch dat je uit je hummetje bent, mijn duimen draaien in ieder geval op volle toeren! @ Steph: Ik ging met 9 maanden fietsen (ok, paar daagjes eerder). Ze zeggen wanneer een kleine zelfstandig gaat zitten - dus niet wanneer je kleine zelf in zit zet - je kan gaan fietsen. Ik doe het nog wel wat minimaal, want zo'n nekje maakt toch wel wat klappen! N. vind het trouwens helemaal fantastisch het fietsen! Ze 'zingt', 'roept' naar mensen en dieren en kraait van plezier! @ Dimple: PUPO, zo spannend, klinkt veelbelovend! Bijna weekend!!!!