Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    komt er nog wat boeiends op tv?

2. poepstars!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jah ...hmmm ik ben nog niet stoer genoeg om Jasmijn dingen met een sausje te geven...ff moed verzamelen.

Dus M zit aan de cola :p...TIK! :D

TV?...we hebben radio aan staan ...en gan nu ff gezellig doen bij Mark..ijs bijna klaar;)

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    poepstars..niet mijn ding..

Ga jij lekker aan het ijs..ga ik de rest van het gevulde speculaas soldaat maken..*ruilen??? smiley*

En wat die sausjes betreft..komt vanzelf..doe je eerst zelf af en toe een hapje geven toch?..als ze gaat tijgeren over de tafel om bij jouw bord te komen snoepen..weet jij genoeg hahahah

fijne avond verderrrrrrrrrrr!!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    zelf eten?!?! haha dat durf ik met Bosch echt nog niet aan.....nouja een boterham krijgt-ie vlot zelf weg, maar het avondeten doe ik hem gewoon voeren......we eten ook zelden met z'n allen tegelijk, anders is mijn eten altijd koud

* vraagt zich af of ze niet gewoon een keer Bosch in een regenjas moet hijsen en zelf die lepel moet geven *

dimple rustig aan meis! mijn telefoon is opgeladen ;)

(ik moet NU de laptop afgeven dusssssss fijne avond nog!!)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    L at al met een jaar met een vork (Maar die was ook wel errug snel met die dingen ;) ), maar Y toch ook niet veel later met een lepel hoor.. (in elk geval eerder dan dat ie kon lopen). Ze waren allebij wel wat later met zelfstandig uit een beker drinken. (Y wel heeeeeeel erg laat...jah, hij kón het wel...als je het niet erg vond om alles om hem heen nat te hebben ;) )
    K krijgt nu gewoon een stuk van een kapje brood in z'n hand en hij ziet maar of ie het op krijgt ;)
    Ik heb zoiets van: als het zelfstandig kán, laten doen.

Vanavond was ik boven het bad aan het vol laten lopen om gezellie met kleine frumpie in bad te gaan. Hoor ik opeens een harde bons en heel hard huilen. Nou was iedereen dus verder beneden en K in de box. Wat bleek: K was omgerolt op z'n buik, was (uit zichzelf) rechtop gaan zitten (voor het eerst), vervolgens op z'n knietjes (ook voor het eerst) en probeerde vervolgens ook nog op te trekken tot staan. Dat laatste was dus nét een stapje te ver ;) Gelukkig viel de schade erg mee en heb ik 'm maar snel meegenomen het bad in.
    Hij gaat me veel te snel...

@Dimple: hoop dat poes morgen weer terug is en dat je er (over een maand of 8 ) nog een bewoner bij hebt! :D

@Diaantje: aaaw bolderkar is toch leuk! Goed cadeautje voor sinterklaas (als surprise voor de jongens ;) ) :D kan je meteen de vrachtlading cadeautjes voor M in doen... ;)

@Doorstuurmail: ehm..heb 'm niet...gelukkig! :D

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond!

@ Beest: hoezo durf je sausje niet? Vanwege teveel zout en toegevoegde sjit? Dat kan ik me wel indenken, of vanwege de knoeiboel ;)
    Kaa eet heel veel zelf, behalve dingen die niet echt te hanteren zijn zoals rijst of puree... dat komt voor 80% op een ongewenste plek... Dan voer ik haar met een lepel en moet ik het er nog met mn vinger afschuiven omdat ze haar mond niet echt wijd open doet... Maar als het teveel happen worden gaat ze weigeren. Ze wil toch het liefste zelf eten. En een lepel hanteren... ben benieuwd over hoeveel jaar dat gaat lukken... Die eet voorlopig met haar handjes. Ach, krijgt ze goede fijne motoriek van ;)

Hee trut! Hoe'st met jullie kleine en grote rockers? Grote broer trots op de kleine? Hoop dat de last van de hechtingen en bekken snel afnemen!

@ Beest: was het ijs lekker>? Of is dat voor morgen? Hoe laat ;) :D

@ Tezzz: Ja, die K is een snelle! Zit in de begin letter ;) Kaa trok zich op tot staan vlak voor haar 7 maanden. Maar vervolgens duurde het heel lang tot ze leerde hoe weer te gaan zitten....Ze vond het staan zo leuk dat ze niet anders deed! Dus je bent gewaarschuwd!

Nou, koppie thee en dan ga ik ook eens tukken. Kaa lag er laat in en ik hoop dat ze dan ook lang doorslaapt morgen ochtend!

Fijn weekend enne Dimpel, morgen Roze weer op ;)

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Hey...meer ivm de smeerboel...de sausje maak ik (over het algemeen) zelf dus te veel zout en troep in me eigen schuld.
    Ze vind veel lekker maar ze wil en MOET zelf eten ...anders kan ze ook heel boos worden...misschien moet iek gewoon iets geven met saus..voeren met lepel en is ze het zat mag ze zelf eten met wat grover spul....Jasmijn gebruikt ook geen bestek hoor...handen werk:p En rijst en puree...wil ik niet eens aan denken..vaak vervang ik tegenwoordig de rijst door mie;)

Ijs is voor zondag...rond de klok van 7 bij me schoonzus:)

Stort nu in dus ...tot morgen8)

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!! Daar ben ik weer eens. Wat een mooie baby foto's heb ik voorbij zien komen!

Ik wilde ook BEASTY EN GO4BABY FELICITEREN met hun zwangerschap!!! Leuk meiden

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ook Marieke GEFELICITEERd met je zwangerschap!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik deed veel met pasta (gek op die strikjes..hoe heten ze) en dan als saus gewoon gepureerde tomaten. Tja...smeerboel hou je toch ;)

Tip voor opruimen rijst: wacht tot de volgende morgen...veeg/zuig je het zo op ipv dat geklaai ;)

Puree doen wij hier niet aan...tenminste...pas herontdekt, dus nou wel ;)

@Wendy: haaaaaaai! Leuke bannerfoto's!

Pfffffffffff...hele poos met m'n broer zitten hyven...ook wel ff heftig...broer behoorlijk in de knoop met zichzelf, wat weer erg in de weg zit met het feit dat ie zo graag pappa wil worden... :(

Ik ga manlief en K maar eens opzoeken. Liggen er al een poosje in ;)

Trustuh y'all!

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedenacht!

@ Beest: oh gek! Knoeiboel wordt het toch... Ik heb van die slabben met mouwen... Van de Wibra ;) Wordt alleen haar broek soms vies en altijd de onderkant van de sloffen of sokken... (van het plateautje) verder is het elke avond weer natte doek over stoel en vloer (en tafel) en dan op naar de volgende maaltijd :D

Maar de laatste tijd maar ik bij rijst linzen of kidneybonen ofzo en dat prak ik dan en die schuif ik naar binnen (de losse kidneybonen gingen ook wel, maar die kon ik bijna herbruiken ;)
    En puree vind ze heerlijk (ik nu ook, dus dat gaat ook goed met een lepel) De rest gaat idd allemaal handmatig. Ik vind het prima. Vind het belangrijker dat ze structuren en afzonderlijke smaken leert van verschillend eten. Alhoewel er tegenwoordig wel veel in gaat zonder enige opmerkzaamheid.

@ Tezzz: ohhh wat sneu voor je broer! Kan me zo goed voorstellen dat ook mannen met een kinderwens best moeite hebben om een goede partner te vinden. Normaal zie ik altijd die wanhopige singel vriendinnen, maar dit is net zo moeilijk!
    Wel super lief dat je zo met hem hebt kunnen praten!

@ Wendy: Dank voor je feli! Wat is die knul van jullie al een lekker ding geworden zeg!

Heb hier een spook... zit nu blij te spelen want slapen... vrouwe hysteria is er niets bij! Ik geloof dat ik een deja vu heb van de situatie die Beest met J. had zo rond de 11 maanden...
    Ze werd zo rond half 12 wakker, ik dacht voeden en doorslapen, maar elke keer in horizontale positie ging de scheur weer open... En steeds als een van ons haar een tijdje heen en weer gewiegd en gewandeld had in huis en we dachten dat ze sliep... brullen! Eerst dachten we krampen want er kwamen een paar knalscheten.. maar toen ze zo bleef huilen en ik haar even op het aankleedkussen legde was ze wel meteen stil... Toen heb ik haar in bed gebonjoerd maar toen werd het dus hysterisch huilen 15 minuten lang en toen trok ik het niet meer (het was al half 2 en de buren gun ik ook een nachtrust) Dus heb ik maar een fles gemaakt omdat ik dacht dat ze misschien honger had. Na 1 zuig aan de fles was het BAH (had nog een pak Friso opvolgmelk uit een blije doos ofzo) en wierp ze het ding met groots gebaar weg...

Misschien moet ik haar maar in de box zetten en zelf gaan slapen ;) Mijn hemel... ze zit speelgoed in en uit haar loopkar te laden... heel schattig MAAR NIET OP DIT UUR...
    Ga effe een banaan prakken, misschien gaat die lekker...

Nou, dat waren drie happen... en ik had geen zin om weeeeeeer in bad te gaan... Pffffff
    Ik ga eens kijken of ze de sirene weer aanzet als we in bed gaan liggen...

Good night, sleep tight, don't let the bed bugs bite!

13. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Mogge!

Al een Dimple op??

Gister belde collega ziek en heb ik weer een dagje gewerkt.. pfff was kapot, maar was wel weer lekker..

Nu ff bijkomen..

Later!

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Check check.....

Goeiemorgen!

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Geniet je wel een beetje van je verlof?? Zo vaak heb je niet zo lang vakantie met je pasgeboren wondertje he!

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguhhhh..

hoopte op roze nieuws...maar we moeten nog even wachten zie ik...

@G4B...lekker actief die Kaa dus...herkenbaar...ik ging op het laatst gewoon in het donker in de woonkamer zitten...in het begin had ze nog vol op praatjes..maar later had ze zoiets van saaiiiiiiiiii..zei ook zo min mogelijk dan....en toen wilde ze wel gaan slapen....wellicht kan je er wat mee...leef met je mee hoor...;)
    @Blurry...heerlijk meis dat het zo goed voelt dat je weer op je oude vertrouwde stekkie zit!!! *duimpjes omhoog smiley *
    @ Marieke en Miep...denk aan jullie ...knuffie!!!

pfff typ met 1 hand want Meagan zit op schoot....niet handig eigenlijk..

voor de rest liefs en zwaaiiiiiiiii...kom zo weer buurten...ff thee leuten ..iedereen is naar het voetbalveld ..dus maken M en ik er maar een meiden ochtend van...:D

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier ook een check! joehoe dimple en mielenl, zijnj jullie stiekum al aan de roze koeken?

go4baby hoe is t verder gegaan vannacht?

blurry rustig aan meid, wel mooi dat t werk weer goed bevalt!

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    F5 F5 F5

Kind onder de poep, die ga ik even wassen en aankleden. Hopende dat er daarna een roze koek in beeld staat.

Vanmiddag misschien even naar d'chem. Moet de babydoos ophalen. Niet veel bijzonders heb ik al gehoord, maar gratis he.... :)
    Morgen hopelijk naar center parcs zwemmen. Lijkt me wel heel leuk met Esmee.

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat gaan jullie allemaal doen met dit prutweer?

Babs, hoe gaat het met je buikje? Lool, lekker vrij weekend met je diva?
    Beast, boven de pot?
    Mielen, lekkere roze koek?
    Marieke, hoest met m'n dinnetje?

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

stephanie altijd leuk gratis dozen!

buikje is druk... zo maar fe bij ouders op de koffie denk ik...

Deel Deze Pagina