check..check... Nog geen roze koeken... @ steeph..babydoos....idd niet veel bijzonders..maar net wat je zegt..als het gratis is ..is het altijd leuk hahah Lekker zwemmen met E..ik neem me altijd voor om tegaan zwemmen met tuttebel...maar het komt er nooit van ..zucht.. Heel veel plezier !! @ Baps..veel plezier bij je ouders.. Ga even een wasje draaien...laterrrrrrrrr
Sorry meiden voor de late reactie. Maar eerste test zoals Miele zegt Maagdelijk wit, dus ik meteen naar de winkel voor een andere (ik had natuurlijk niks in huis meer), een predictor. Ook meteen getest: ook wit Ik begrijp er helemaal niks van en ook geen ongi nog op komst. Dan maandag nog maar een testje, maar dat horen jullie ook laat. Hoor net dat ik schoonmoeder naar de bus moet brengen om 7.15 uur en daarna zwemmen. Nogmaals sorry voor de late reactie. Nu ff lezen.
hey dimple nogmaals balen meis. had echt gehoopt (en ook een beetje verwacht) dat je positief zou testen! hadden we misschien toch niet tegelijk ons ei..... maar zolang je niet ongi bent, heb je nog alle kans (sorry dat ik zo laat was......ging gisteren naar bed met koppijn, en werd er vanmorgen ook weer mee wakker dus ik dacht nog even een uurtje te blijven liggen.....werden er 3 niet dat het geholpen heeft tegen de pijn, zo maar even een molletje nemen...... fijn weekend allemaal!
Miele, doe maar lekker rustig aan dan. Lekker gelijk met Bosch weer je bedje in duiken ofzo. Je maandag de 2e die zal horen over de test
He jammer Dimple..maar blijf hier nog steeds in de PUPO stand hoor...geen bloed geeft moed! Knuffie!!! *ook voor Mielen..koppijn is niet grappig...!*
Wel trouwens ander goed nieuws, toen ik even bij de winkel was dacht dimpleman gemauw te horen en ja hoor, poes voor de deur. Begon meteen super te knorren en toen ik thuis kwam is hij naar zolder gegaan, waar zijn spulletjes staan en ligt nu uit te rusten van zijn avontuur. Ws veel lekkere katertjes ontmoet ofzo
mmmmmmmorgen! @Dimple: balen van de test maar jippiejajeeeee voor de poes! Met die andere poes komt het vast ook wel goed @Blurry: geniet nog wel ff van je verlof hoor! Ben blij dat je alweer zo lekker kan meedraaien met je oude/nieuwe werk, maar geniet van je kleintje thuis. Ze worden zoooooo snel groot! Hier ook weer een spooknacht gehad. Ja, K sliep wel...naast mij in bed...Ikke dus niet. Denk dat ie last heeft van tandjes, want zn bovenste tandjes doen nu ook een dappere poging door te komen en een speen wou meneer absoluut niet! Om 5.45 vond ie dat slapen wel mooi geweest, dus ging lekker luidruchtig spelen. Affijn, uiteindelijk wel weer in slaap gevallen (en wij ook) en om 9.15 heerlijk wakker geworden met kleine handjes die op m'n rug friemelden, maar toch. Echt lekker geslapen heb ik niet. Zo ff boodschapje doen en langs de zeeman. Heb weer wat bedacht, dus dat MOET dan meteen gebeuren natuurlijk Moet een aantal kussens omhoezen en het voetenbankje is ook helemaal afgesleten. Ff een goedkoop dekbedhoes of tafelkleed scoren dus (bij gebrek aan stoffenzaak hier in de stad ). Laterrrrrr!
Zit het in de lucht...Jasmijn heeft om 12 uur ffies gespookt..hield pas op met een slappe fles met melk...maar maar ik die al snel dan hoor..moet nog een hele nacht @go4...OMG Spooky is het! Hoop dat het nog een beetje ging vannacht...da's ook nix..spook in huis en druk met werk en pokke etc. @brurry..steeph heeft helemaal gelijk ...deze periode ga je nooit meer mee maken...volgende keer heb je er al een rondlopen dat is toch anders...probeer veel te genieten van S...voor je het weet ren je alle kanten op @steph...nee hou het droog vandaag...misselijk heid is stukken minder...voel me weer zoals gewoonlijk maar dan met een wat dikkere buik @wendy,.thanks! @dimple...Moooi kut dan....ik duim lekker verder, koop je voor van de week de kruitvat test..2 voor nog geen 6 euro..die zijn super gevoelig! @miele..kusje op je koppie! Hier is de speeltent uitgeklapt...altijd een suc6..wordt nog wat als ze zo moet slapen
Hoi lieve allemaal, Afgelopen weken wel af en toe meegelezen en meegeleefd, maar blijf even op de achtergrond . Heb vast over van alles heen gelezen en ben ook de helft weer vergeten, maar... Beast, wat zullen jullie enorm geschrokken zijn van het ongelukje van Jasmijn. Hopelijk kan ze vrijdag weer gewoon gaan zwemmen. Mijn zusje heeft haar benen op ongeveer dezelfde leeftijd flink verbrand gehad, zie je niks meer van, komt bij J vast ook goed. G4, de rest van de nacht wel mogen slapen van Kaa? Haha, moest stiekem wel een beetje lachen lekker spelen midden in de nacht terwijl ze waterpokken heeft. Heb jij inmiddels al bloed kunnen laten prikken op antistoffen? (vast overheen gelezen). Heb je zelf als kind de waterpokken gehad, of niet? Hoest verder? Al misselijk aan het worden? Komende maandag de eerste echo, toch? Heel veel succes! Lieve lieve Mariek heb je eigenlijk alles al gesmst . Ik hoop zo enorm hard dat het bij jullie wel goed gaat komen en er gewoon iets even on hold heeft gestaan in de eerste 2 weken, zou zo oneerlijk zijn als het ook bij jullie fout gaat. Hele dikke knuffel, en je hebt mn nummer . Trutje, wat een enorm mooi mannetje hebben jullie gesmept! Ik hoop dat jij je ook snel wat beter / mobieler voelt. Hoe vindt B het allemaal? Tezzz, nog gefeliciteerd met L! Haha, moet zo lachen als ik je verhalen over de avonturen van/met K lees. Klinkt helemaal als mijn nichtje J. Zij zat afgelopen weken weer even bij ons met haar moeder eerste 2 tandjes zijn door, druk aan het kruipen en af en toe lukt het haar per ongeluk om te gaan zitten na flink wat omvalpartijen in pogingen tot gaan zitten. Diaan, dikke kus voor op Ms teen! Hoe is het krantenavontuur afgelopen voor de jongens? Toch maar weer op de fiets? Bapsie, hoe is het met jou? Schiet al op zeg je bent de volgende! Lool, hoe bevalt je nieuwe werkplek? En het werk wat daarbij hoort . Wat een superschattige foto van N met haar mutsje, haha! Steef, leuk hoe je alles bij houdt op je site (spiek zo af en toe even hoe het met Esmee gaat). Hoop dat jij en R het snel weer een beetje gezelliger hebben Hoe bevalt het verder om weer te werken? Tom, hoe gaat het met L en de andere twee? Dikke knuffel voor mijn kleine vriendinnetje! Dimple, poes nog niet terecht? Balen van de witte test maar later ei zou ook kunnen toch? Hoe lang overtijd was je vorige keer toen je zwanger testte? Miele, wat ontzettend balen dat deze ronde weer geen streep heeft opgeleverd L. Ik hoop dat het volgende ronde wel raak zal zijn, en jullie niet weer bijna 2 jaar moeten wachten Dikke knuf! MelMel, fijn dat alles goed was met M. Als ze zelf niet meer wil zal het wel goed zijn zolang ze maar groeit (mijn nichtje kom ik weer dronk de eerste weken ook max 80 ml, tot een week of 6, daarna in heel kleine stapjes iets meer. En is inmiddels met 6 maanden 70 cm en bijna 8 kilo ) Wieffie, hoe is het daar? Alles goed met C? Klingel, GEFELICITEERD!!!! Blur, geniet nog even van je verlof!!! Iedereen die ik vergeten ben - sorry en een heel dikke knuffel! Even update van hier; week na de curettage een dag bloedverlies, dacht dus ongesteld te zijn (wat raar is een week na een curettage, maar wel weer klopt met het ei wat ik dacht te hebben 2 weken na de miskraam). Bleef bij 1 dag, maar nu ook net weer mijn ei gevonden, netjes op dag 14 vanaf die rare bloeding. Arts zei woensdag in het ziekenhuis dat het dan ws toch een menstruatie is geweest, maar heel weinig omdat bij de curettage de hele baarmoeder leeg is gehaald (al zat daar bijna niks in). Woensdag dus afspraak gehad op het herhaalde miskramen spreekuur, en gelijk bloed mogen prikken op schildklier, vitaminen, bloedstolling en chromosomen. Van de eerste 3 over 2,5 week telefonisch de uitslag, en begin dec weer naar het ziekenhuis voor de uitslag van de chromosomen en het inplannen van de volgende cryopoging. Verder inmiddels 4 van de 6 adoptie-bijeenkomsten gehad. Heel fijn daar nu meer info over te krijgen en ipv een optie waar we eigenlijk nog niet aan wilden denken, is dat nu ook wel een reeële optie B geworden. Liefs, Miepie
Jasmijn vanmorgen in bad geweest....ziet er goed uit! Arm is echt bijna dicht...en wat velletjes weggepoetst..dat scheelt weer in de jeuk...maandag middag laatste controle **zo blij dat het lange mouwen tijd is...scheelt echt een hoop**
Wel een goed idee eigenlijk..al ben je met een beetje geduld minder kwijt als je online gaat neuzen hahahahah Ben benieuwd hoe het geworden is, dus ter inspiratie graag wat foto's...iemand een idee hoe je van een stoffen hart het laatste stukkie mooi dicht krijgt zonder de naad tezien?..word hand werk zeker?....
ohhhhh geweldig dat het zo goed gaat!!!!...zie je straks hopelijk niets meer van..* op wat andere kleine littekens na dan die ze in de loop der jaren nog gaan oplopen door vallen etc..maar dat terzijde..* Maar het scheelt vast ja nu het lange mouwen weer is ...
Ja fijn en nauwkeurig handwerk...was me ma altijd goed in. @miepster...was idd schrikken..Bij Mark was de schrik er meteen...bij mij pas in het ziekenhuis toen ze het hadden over morfine en blijven slapen...gelukkig allemaal niet nodig geweest! Ik denk veel aan je en hoe oneerlijk het leven vaak is. Heb ook een goed gesprek gehad met een tante van me..ongewenst kinderloos...met jou in me koppie. Ik hoop dat je het ooit een plekje kan geven...dat je ooit stront beroerd bent van een goede zwangerschap...Hoop dat je alles kan voelen wat ik voel...dikke kus van ons (mark denk ook vaak aan je en vraagt veel naar je...)
lieve lieve Miep...net als de rest veel aan je gedacht..maar wel fijn te horen dat jullie "niet bij de pakken neer zijn gaan zitten" en rekening houden met ee eventuele optie B..die hoe je het went of keert toch ook prachtig is! Hoe dan ook..of het optie A word of toch B word..ik hoop zo dat jullie wensen gauw werkelijkheid mogen worden... smakkerd vanuit deze kant... Kranten uiteindelijk geleverd per fiets....en dat zal het ook wel zo blijven denk ik hahahahha @ beast..fijn en nauwkeurig handwerk dus.......nee..dat word m dus niet ...... Ga er maar schilderijtjes van maken denk ik dan...8)
@Miepie, ik heb even geen woorden voor je, ik vind het alleen ontzettend knap dat je het maar volhoudt. Even een vraagje: de 2 testen die ik vanmorgen heb gedaan staat nu (eigenlijk al na ca 20 minuten ongeveer) wel een streep, zegt dat iets of is dat normaal? Ik wordt hier helemaal gek van mezelf. Gelukkig vanmiddag naar een vriendin om lekker bij te kletsen. Dimpleman loopt alleen maar de vloeken hier (met zijn wc-klus), niet op mij hoor), krijg ik gewoon bijna hartkloppingen van, is nu weer even naar karwei gelukkig, even rust.
heb je een foto? je meot de test binnen 30 min aflezen dus als t streepje er na 20 min stond lijkt t mij dat... maar wat voor kleur heeft t streepje?