@ Miele: ik ben nu ruim 10 kilo kwijt, maar heb een dieet-dip... Pak het vandaag weer op was even 2 a 3 weken de weg kwijt wat betreft bewust eten! Ik ben dus ook hard aan het dieeten, plaspillen slik ik nog wel, want anders houdt ik na 2 dagen weer vocht vast! Maar van die pillen ben ik toch 2,5 kilo kwijtgeraakt! Kickboksen doe ik ook nog idd. Krijg weer wat spieren terug! hihihi! En jij bent super bezig met het hardlopen, vandaag zelfs weer geweest! Ik vind sporten idd ook erg fijn, nooit zin om te doen, maar na afloop voel je je 10x beter! Gelukkig is je hoofdpijn gezakt!
Haha, allemaal hard aan de sport dus. Lool, super dat je al zoveel kwijt bent zeg! Miele, respect, met dit weer toch gewoon gaan hardlopen...ik voelde me net met terugfietsen van de sportschool al heel zielig dat er net een stortbui overtrok . Maar wel lekker gesport. In Berlijn idd ook hard gesport, maar ook 3 a 4 keer per weer uit eten. Heel lekker eten allemaal in Duitsland, maar ook veel te vet vaak, dus uiteindelijk maar 2 kilo afgevallen en die zaten er na de eerste week spuiten alweer aan . Heb zelf het idee dat het zh niet zo hard durft te zeggen dat ik moet afvallen ivm verleden met eetproblemen, en ik zit nog wel onder een BMI van 30, dus laten ze het maar zo. Maar ben het zelf een beetje zat... Lool, balen, nacht weinig slaap. Nachtmerries? Drukke dag gehad gisteren? Hoop dat ze vannacht wel doorslaapt.
@ Miepie: ook lekker bezig dus! Ik voel mijzelf ook altijd heel zielig als ik fiets - op het werk - dat er een bui over mij heen komt! Grrrrr! Nou als ze het echt nodig vonden in het z'huis hadden ze dat vast wel gezegd toch? Dan hadden ze je vast door verwezen naar een dietiste zodat je niet meteen hoeft door te slaan maar met advies en onderbegeleiding kon afvallen! Ik denk idd dat N. nachtmerrie had want in eerste instantie was ze nog niet helemaal wakker toen ik haar pakte! Heel zielig!
mmmmmmiddag! Hier sinds gisteren weer vreselijke koppijn, dus ben geen cent waard vandaag. K heeft goed doorgeslapen gelukkig, maar was om 7.30 toch echt wel wakker. En ging luidruchtig spelen. Heel gezellig wakker worden hoor, maar ivm m'n barstende koppijn niet helemaal wat ik had bedacht Gelukkig waren de kids al beneden dus heb ik K op een gegeven moment maar beneden in de box gelegd en ben zelf weer naar bed gegaan. Toch nog ff lekker kunnen uitslapen dus, maar m'n koppijn heeft het helaas niks geholpen. BAH! @Wieffie: gefeliciteerd met C's allereerste medicijnvrije dag! Neem je nou voor de zekerheid nog wel wat mee op vakantie? Waar gaan jullie eigenlijk heen? @All: applaus voor de afvallers! Ik zit op het moment op m'n zwaarste (zonder beeb in buik). Ben blij dat ik m'n truien weer aan kan. Ach, gaat er vast wel weer een keer af. Nu nog niet zo'n zin om wat aan te doen. Niet te vaak in de spiegel kijken alleen, wordt je niet vrolijk van We maken hier wel eens geintjes..."ik zat te denken..."-"agossie...deed het zeer?!?" Vandaag doet het denken me gewoon ECHT zeer! Klote verkoudheid! *gaat nu een poging doen niet meer te klagen* Liefs Tezzz
@ lola wat goed van je zeg! 10 kilo kwijt! En af en toe een kleine break is niet erg, als je het daarna maar weer goed op kunt pakken Wat vervelend dat N zo aan het spoken was. Gelukkig heb je nog een paar uurtjes kunnen slapen.... @ miep ja dat eten in duitsland hakt er wel in ja mijn ouders "moeten" in de zomer minimaal 1x per week wel ergens grillen voor een verjaardag, jubileum of gewoon, zomaar. Tegen mij zeiden ze trouwens in het zkh dat ik vooral niet zwaarder mocht worden, maar het liefste toch wel een beetje afvallen. Ik draai sindsdien de hele tijd om dat gewicht heen, nu zit ik aan de goeie kant hihihi. BMI net onder de 27, moet nog wel een stukkie zakken dus oh en trouwens het was vanmorgen HEERLIJK weer om te lopen hoor! Een paar spettertjes regen, en temperatuur was prima. Dus nee, daar hoefde ik het niet voor te laten @ tezzz getver dat klinkt zeker niet grappig. rustig aan en beterschap!
MOgguh! @ Wief: GEFELICTEERD! Wat super dat C. van de med's is! En nu hopelijk zijn leven lang! Zal vast nog even spannend zijn de komende tijd maar heerlijk om niet steeds zo op een schema te zitten van eten, med's enzo want dat lijkt me wel heel vermoeiend! @ MIelenl: Supervrouw! Zo stoer dat je zo lekker aan het hardlopen bent! Ik had ook weer willen beginnen, maar met dat ukje binnen komt mn hartslag al te hoog zodra ik praat tijdens het lopen... Mijn hemel waar is mijn conditie... Maar goed, over een jaar dan maar weer. En dit is wel heerlijk hardloop weer zo lekker fris met af en toe een druppie! @ Lool: jij ook al zo lekker bezig met afvallen! Goed hoor! En ik denk dat dat met Kickboxen ook wel snel gaat. Lekker fanatiek doen en voro je het weet zweet je je de rimbam ofniet? Balen dat jij afgelopen nacht het nachtbrakers stokje hebt overgenomen... Hopelijk heb je rustig dagje vandaag en kun je lekker wat bijtukken ofzo! @ Miep: En ook jij weer aan de sportbilly! Super! Volgens mij moeten jullie gewoon met die Wii een competitie opzetten! En dan zul je zien dat dat heel verslavend werkt! Het is dat we geen wii hebben (en ik durf er ook geen aan te schaffen, want ik vind het onzin dat de mannen zoveel op de playstation zitten (en helemala onzin dat vriend een nieuwe wil...) Maar misschien moet ik dan zeggen dat ze een wii moeten kopen. Dan kunnen we straks met zn allen tegelijk ons lekker in het zweet trainen! @ Tezzz: dikke kus op je zere bolletje! NIet lekker zeg! Hoop dat het snel over is. Hier was de nacht wat beter, maar ik ging meteen met Kaa slapen. Ze werd wel vaak wakker en tijgerde het hele bed door (ze lag meer in ons bed dan haar eigen, maar ik was allang blij als ze sliep of tenminste niet hoefde te huilen... En ik had oordopjes ingedaan zodat de herrie wat meer te doen was... hiihi Zo de hele familie zit weer op kantoor... Ga de laatste facturen afmaken die steeds blijven liggen omdat ik er niet uitkom met allerlei mutaties enzo... Morgen 1e echo... heb de cavia onder handen genomen, maar niet echt goed gegaan... beetje wild kapsel nu Iemand een tip om zeg maar gelijke haar lengte te houden waar je wilt? (of heb je ook cavia tondeuses ) met een scheermes wordt het zo happerig...
kreeg net een berichtje doorgestuurd van m'n broer via H. Ik vind 'm errug grappig! YouTube - Torn by Johann Lippowitz with Natalie Imbruglia
@g4b: helaas geen tips...misschien volgende keer met een schaartje doen? ...het is zwart, heeft hoofdpijn en zit onder de grond... ...een paracetamolletje! (Jaha..leve de molletjes! Kan ik tenminste weer even een beetje nadenken )
@ Tezzz: met een schaar lukt het ook niet hihihihi Ach, waar maak ik me eigenlijk weer druk om... Fijn dat die Molletjes zo goed smaken
@ Miep: hihihi ja zoiets inderdaad! Heb je er ervaring mee? Leuk cadeautje straks voor Sinterklaas hahahaha ik zie die grote klein al opkijken als ik die uitpak...hahahaha
Haha, weet vast niet wat het is... Hier wordt de bikinilijn + een beetje geëpileerd, en de rest werk ik bij met een klein schaartje (niet aan te raden als je haast hebt! ) Tezzz, fijn dat de molletjes helpen. Tegen mijn rugpijn niet helaas . Heb al sinds de curettage weer enorme last van mijn rug, vraag me af wat ze met me gedaan hebben toen ik onder narcose was.
naavond..even snel..ga mijn meisje even in bad doen.. Las iets over cavia's..hier een volledig..maar dan ook volledig getrimde....maakt het niet uit of je scheef gaat tijdens de zwangerschap een ontplofte uit de kluiten gewassen cavia..die later met een zeis nog een hele uitdaging was om een leuk modelletje in te krijgen.. verder niet veel terug gelezen..vanavond weer een poging..kleine meid trekt aan me..badjuh..badjuh...!!! tot straks..enne..suc6 G4B...
G'avond! Mijn cavia....ik epileer het aan de zijkant en de rest knip ik bij meteen oud nagelschaartje haha. Soms dus niet even kort overal, maar ja wild is ook hip. Miepie, wat moet je toch allemaal ondergaan zeg, een dikke kus voor jou. Het is allemaal niet niks, krijg je het allemaal wel een beetje verwerkt? Hier verder alles goed. Vrijdagavond een uitje van de opdrachtgever waar ik nu zit gehad. Iets te veel rose die dus helemaal verkeerd viel. Ten minste, dat bleek zaterdagochtend rond 10 uur. Ik heb nog nooit zoveel overgegeven. Toen weer wat gegeten en toen kwam het er weer uit. En ik heb echt wel vaker meer gedronken. Heel apart. Ik had ook geen hoofdpijn ofzo. Pfff...ik kan nergens meer tegen. Ik was trouwens bezig in de keuken en toen ging Ninthe mijn overgeefgeluiden nadoen in de woonkamer, dat was dan toch wel een beetje grappig. Ik had ook weinig geslapen dus dat zal ook wel schelen. ook ons mupske heeft van kwart over 2 tot ongeveer half 4 liggen spoken, afgelopen nacht hetzelfde. Heel apart.... Vandaag lekker met haar wezen zwemmen, vindt ze zo leuk. Was wel superdruk zeg. Ik ga vandaag maar weer eens vroeg naar bed want de kans is groot dat ons mupske vannacht weer even van zich laat horen. Go4b, succes morgen! Dimple, alvast een kleine proficiat en morgen een heeeeeele grote na een superpositieve test (met die andere twee zou ik al heeeeeel blij zijn). Ik ben er heel misschien morgenavond weer (moet trainen). Toedeloe!
Avond! @ G4B: oh ik haal alles er dan af als het helemaal uit 'model' is. Net zo makkelijk! @ Leentje: hahahahahaha, zo grappig dat N. je na deed! Ook al van de waardeloze nachten dus! Niet grappig! Hier de hele dag met ziek meisje op schoot gezeten! Koorts, denk keelpijn (had ik namelijk ook gister, want als ze geluidjes maakte ging ze huilen) en volgens mij helemaal lamlendig, maar zo voel ik mij ook dus heb haar aangestoken of zij mij! Maar voor mij niet zielig, maar voor N. wel heel zielig... Arm moppie! Ze ligt nu in bed, hopelijk wordt het een beetje een goede nacht!
...oh we zijn niet blij de zomer is echt voorbij de herfst is weer in het land en wij hebben de zakdoeken weer bij de hand... nou eerst weer kou, regen, sneeuw en snert op je bord.. *zucht* kan niet wachten tot het weer lente wordt! *tezzz in winterdip*
Haha, Leentje, idd erg grappig. Enne... out of bed look dus ? Lool, sielug . Geef 'r maar een dikke knuf van mij! Iedereen met spokende kindjes; succes vannacht, hoop dat jullie een nachtje mogen doorslapen. Gisteren ook al een vriendin in tranen aan de lijn; man paar dagen weg, met 2 peuters en baby alleen thuis en de oudste had besloten 2 nachten achter elkaar elk uur wakker te worden met nachtmerries . Tezzz, nog maar een paar maandjes...