Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    aangepast!

zo ongeveer ;)

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

toppiie8)

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    #39483 Beastie, 12 okt 2009
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
    middag,

@dimple...Joeoeoehoeoeoe, GEFELICITEERD! Dimple fam. krijgt uitbreiding!:D:D:D:D:D:D...helemaal geweldig.

@go4...jij ook dubbel goed nieuws. :D Gefeliciteerd met je tikkietik in het scherm en je pokke-anti stoffen:p...Wat een opluchting...nu kan je teminste op alle gemak misselijk zijn (koop bij de action een hdmi kabel...kan de laptoppie op grootscherm) :p

Gaat er meer om dat hij liever naar Slagharen wil dan naar disney...maarja..op 6 maart zijn alle pretparken dicht in nl vanwegen het weer...en er moet een keer onderhoud gepleegd worden. Hij vind pretparken met z'n klein kids helemaal geweldig...maar misschien weet ie inmiddels ook dat ie niet zo'n goede chauffeur is en dat ie niet wil rijden...ofzo. Maar daarom vond ik het zo flauw om dat meteen uit te kraaien waar de kids bij waren.

Ik ben dan 32 weken...vorige keer bij 32 weken ging alles lekker en prima dus verwacht dat ik misschien iets groter ben en wat moeier maar niet heel anders. En het liefst gaat Jasmijn ook s'middags slapen...hou het ritme er zo goed n kwaad als het gaat er in...da's belangrijk en dan kan ik zelf ook plat in het hotel. Vorig jaar was ik in disney met 24 a 25 weken....en mocht ook nit overal in...maar dat geeft niets..de sfeer die er hangt is al zo gezellig...het idee alleen al maakt me super blij.

@lool het is idd eerlijk maar ook lomp en onbehouden omdat te roepen voor de neus van kids van 10 en 6. Net zo lomp als te beginnen over sint-suprises waar een gelovige van 6 bij is8)

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: dat mocht idd wel op een andere manier dan, dat had ik even gemist of niet opgeslagen in mijn met snot aangetaste hersenpan! ;)
    Deed ie dat van de Sint? Mijn broer vroeger wel bij mij, toen was ik 5! Lekker hoor....

Nou ik ga even mijn spullen opruimen, geloof dat ik N. net hoorde... Alhoewel, nu hoor ik niets meer!
    Nou ja... Genoeg gewerkt vind ik zelf!

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jasmijn is verband vrij...maar niet jeuk vrij;) Alles is dicht maar over 5 weken terug komen (op het litteken spreekuur)...ivm misschien een klein litteken dat ze dan kunnen laten verhelpen met een litteken-pleister. Ze mag weer zwemmen dus aan vaders morgen de eer! en we moeten 3x per dag insmeren met bodylotion;) Lekker hoor!

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    #39486 Beastie, 12 okt 2009
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
    :$ Alweer verkouden...dat doe je knap! **wil het recept NIET hebben;)**

Hij vroeg aan Mark die me nicht op schoot had.."ben je al begonnen met je sint suprises?" Praat dat maar weer eens recht....die meid is zo slim (leest al en maakt de sommen van haar broer al..) die vraagt vandaag of morgen aan haar moeder verder...beetje jammer is het wel.

Maar me schoonvader is een aparte hoor...die hoort niet echt in het rijtje mensen waar je een fatsoenlijk gesprek mee valt te voeren.....hij dreigt ook met het feit dat als we echt gaan emigreren dat we hem nooit meer zullen zien...terwijl hun zelf ruim 30 jaar geleden het plan hadden om te emigreren naar nieuw zeeland;) ik bedoel maar.

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @tezzz....Bapsie poll: 15 dec om 15.12 en een ventje;)

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ;) rare man die schoonvader van je, Beast...*een hmm-smiley is hier van toepassing, maar die staat er natuurlijk weer niet bij, wat vraagt om wederom een hmm-smiley..-smiley*

Doet me denken aan 1 van m'n opa's...was ook een moeilijke...

kon 'm nog net aanpassen ;) (de poll dus)

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    huh bericht kwijt...

@ Beest: Rare man dan idd dat ie wel Slagharen oid wil maar niet Disney.. En dan lekker waar de kids bij zijn. Sommige vaders zijn niet leuk, heb er helaas ook zo een...

@ Speaking of Sinterklaas: gaan we nog dat leuke idee van Trut doen? Gewoon lootjes trekken en per post ;) En dan live uitpakken hier op de site :D hihihi

@ Moorkop: die was afgeprijsd dus die moeten we nu genieten!

Later!

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    **Jasmijn zit in de poppenwagen de pop de fles te geven...en af en toe de fles goed schudden (doet mama ook als ik zelf fles krijg denkt Jasmijn)**

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Beest: ahhhhhh wat super zoet! Gaat helemaal goed komen straks met die kleine broer of zus ;) (Nee, Jasmijn, mama wil nu BV geven... geen flesjes meer voor de baby :D)

Papa is aan het bellen... moorkoppen staan bij hem op de kamer dus moet nog effe geduld...

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja, hihi je hebt ook een speciale BV pop... hilarisch.. leuk voor d'r 2e verjaardag hahahaha

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :D

...blijft leuk....

@Moorkop: waarom ben jij niet hier?!?

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    kga maar eens wat te eten maken...heb wel ERRUG veel zin in die moorkop!

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    .......maar iedereen leest over het feit heen dat Jasmijn verband vrij is?:( ** een thee en 3 moorkoppen alstublieft-smiley**

16. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Lool, maatje 62 zou t fijnste zijn, 68 mag ook...
    Heb wat gevonden op marktplaats.

go4, gefeliciteerd met je knipperlichtje!

Baps, 3 dec om 14.00 een vrouwtje net als ik 30 jaar geleden (bijna 31 alweer?!?)

17. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    gefeliciteerd!:D

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Coole Chick!

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Kuzzie!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Op het strand...en nu boontjes schoonmaken en koken;)

Deel Deze Pagina