beastie super dat jasmijn verband vrij is! lekker zwemmen morgen!!! hopelijk word t geen/heel klein litteken! lieve spam zeg!
@ Beest: *schaam-me-rot 'smiley* had het wel gelezen... maar dan toch niet gereageerd... Sorry! Het is natuurlijk wel super fijn dat het zo goed gaat en nu gewoon lekker smeren! JOEHOE Jasmijn is verband vrij! En papa nu lekker met haar zwemmen morgen! *biedt thee met moorkoppen aan... veeeeeeeeel moorkoppen want idd 1 moorkop is geen moorkop... etc. Moet je idd wel 3 van eten En wat een lekkere foto's.. Hihi die KUS is super! Wij gaan zo naar huis! IK HEB VANDAAG NIETS NADA NJIENTE NOPPES GEWERKT (o ja, 1 telefoontje beantwoord... maar goed, was wel bijzonder dagje...)
wel gelezen, maar nog niet aan toegekomen te reageren. vroeg me namelijk af waarom er nou toch misschien sprake is van een litteken....omdat je bij elk bezoek toch te horen kreeg dat het waarschijnlijk niks zou achterlaten.. of heeft J er toch te veel aan gekrabd door de jeuk? En heb je nog een speciale bodylotion ervoor (die bijv. verkoelend werkt). Ik zou er denk ik aftersun op doen ofzo... Of mag dat niet? Wat ontzettend 8) dat er zoiets als een littekenpleister bestaat! Techniek staat voor niets! Wow. En nog een vraagje: valt me op dat M steeds met J wel/ niet mag gaan zwemmen. Ik dacht dat jij dat altijd op vrijdag deed. Doen jullie gewoon om-en-om? Of werk je tegenwoordig op vrijdag? Heb ik weeeeeeer eens wat gemist?!? edit: zie net dat M morgen weer mag...tegenwoordig zwemmen op dinsdag? sorry hoor, dat ik niet eerder heb gereageerd! Wou het wel! Maar voor uitgebreide vragen moet ik wel ff de tijd hebben..en dat gaat soms lastig met een K die de hele dag al uit z'n hum is en 3 kids die aandacht vragen en eten willen enzo Ik hoop dat J gauw van de jeuk af is! Enneh...weer hele leuke spam natuurlijk! *zucht* mijn eten is bijna op...en ik heb geen moorkop!
GOED ZO! Prachtdag vandaag! Dimple officieel roze, G4b een knippertje in haar buikie en Jasmijn eindelijk van het verband af!
Alles wat geneest binnen 10 dagen laat geen litteken achter ...er was een plekje dat toen nog niet dicht was...dat kan genezen zonder litteken...maar dat kan ook een ltteken achter laten. Brandwonden werken lang door maar kunnen ook snel genezen daarom wordt er over 5 weken pas verder gekeken...dat heeft niets met het krabbben te maken maar alles met dat het nog niet dicht was met 1o dagen. Koelen heeft geen enkel zin nu meer, Het mag gewoon een normale body lotion van mij...maar eentje die geschikt is voor de baby huid des te beter. Heb nog een volle uit het kraampakket een een kleintje en die is mooi voor op het kdv. Jasmijn zwemt normaal gesproken 2x in de week..met Mark op dinsdag *papadag* en met mij op vrijdag....ik heb een abonement op de sportschool...en mijn kind mag met andere ook zwemmen op mijn pas zeg maar....we kunnen elke dag als we willen....maar 2x is heel mooi. als je meer vragen heb...stel ze maar hoor
Gelijk heb je Go4...zulke dagjes maar je niet zo vaak mee dat idd gebak waard! **ter compisatie heb ik snel brownies gebakken tijdens het koken. komt helemaal goed zo!**
ondanks alle feestelijkheden sla ik over wat betreft de moorkoppen, brownies en andere calorie-bommen @ go4b gefeliciteerd met het prachtige knipperlichtje, en wat een opluchting dat je antistoffen hebt! @ beast jaaaaa J verband- en waarschijnlijk littekenvrij!!!! hieperdepiep hoera! Verder iedereen knuffiez. heb niet veel tijd, zo eten en daarna saxles (en nee de A is geen tiepvoud ) vanmiddag op kraamvisite eventjes babietje vastgehouden * smelt * ik wil ook!!!!
p.s. snieklaas grappig idee van trutje count me in! @ bapsie poll 21 december om 3 uur een (bijna) kerstjochie
@Go, gefliflapsteerd met je knipperend wumpje, fijn dat het zo goed was. @Beast en Jasmijn, idem voor het super goed genezen van de bandwonden. Wat is het toch een mooi dag vandaag. ps. wie zei nou dat kruidvat-test 2 voor 6 euro waren, ik moest er 12 euro voor betalen. Maar maakt mij op dit moment lekker niks uit, wil zoveel morgelijk steerpjes!!!!!
Even snel: Dimple, van harte gefeliciteerd. Ik vind die laatste het allerleukste, met dat gele eendje! Lekker genieten nu. Go4b, gefeliciteerd met je knipperlichtje, dat is zeker een moorkop waard. Beastie, gefeliciteerd met de eerste verband-vrije dag van jasmijn. En wat een leuk jasje (heeft Ninthe ook haha). Wieffie, ik was je gisteren helemaal vergeten te feliciteren met de eerste medicijnvrije dag, hoe is het vandaag gegaan? Hoe gaat het met kippy? Bapsie, ik ga nog even een mooie datum bedenken. Zoeffff.....ik ben er weer vandoor! Oh ja Tezz, wat is hij toch snel zeg, ben stiekem toch wel benieuwd naar een filmpje. Lola, beterschap met je mupske. Nu ben ik echt weg!
@Dimple: ik had voor Y toen een T-shirt met in grote dikke letters STOER op de voorkant en op de achterkant een voetbal met in de witte vlakken geschreven: ik word GROTE broer! iedereen las het...niemand snapte het... @Leentje: al wel filmpjes, nou nog op de lappie zien te krijgen...wil nog niet lukken dus @Poll: straks! Eerst kids in bed zien te krijgen
@Wieffie, sorry heb het ook gelezen, maar weer even vergeten. Dus bij deze alsnog gefeliciteerd met het medicijnvrij zijn van colin. Is het goed gegaan? @All, dank jullie voor alle felicitaties, ben ook helemaal in mijn nopjes
@Beastie: ik dacht misschien nog koelen ivm de jeuk ...moet dus met 10 dagen dicht zijn? Aha! Weer wat geleerd Wel apart trouwens...ik had me gebrand met het afgieten van de boerenkool op dezelfde dag als J zich had gebrand. Dat korstje is er ook pas eergisteren afgegaan. De blaar van de dag erna (ja, ik had weer eens een stuntelweekend) is er nu bijijijna af. nou echt ff weg!