Ik ben saggerijnig. Veul werken, leuk hoor, maar ook erg vermoeiend. Ongi wil niet doorzetten. Dus even niet zo in m'n hummetje
@ steef knuffie! @ tezzz ohjee is het je neus niet dan is het je arm wel......nu niet meer zo onvoorzichtig he! @ dimple circus is om 14:30 en 16:30, ik ga het liefste de laatste voorstelling want dan hoef ik de kapper niet te verzetten (ohja en ik hou zelf niet zo erg van circus maar ik denk dat Bosch het wel errug leuk zal vinden, tenminste als er veel dieren zijn hahaha)
2de graads dan he...als het wit is met puntjes er in ...dat is open...een gewone blaar met erna een rood glimmend huidje is al dicht. Dat zijn de richtlijnen met vlammizine en volgens het brandwonden ziekenhuis Beverwijk dan hé. Denk ook wel dat het huidje van zo'n kleintje helemaal snel geneest... Als Jasmijn een wondje had..van een scherpe nagel en ik dee er een druppie borst voeding er in en volgende dag was er niets te zien...geneest als een gek!
@ mariek hoe gaatie bij jou? nog maar een weekkie * knuffie * @ bapsie ik vind het een pracht foto bij je poll! (en IK wil m winnen dit keer, ookal moet je daarvoor wel een week over tijd lopen gna gna gna)
belly wien? Die heeft een beesten...tijgers, apen, giraf, olifanten, kamelen en hondjes....je hoeft niet eens kaarten te kopen ...gewoon tussen de wagens door kan je gratis beesten kijken en je komt dichter bij dan ooit in een dierentuin.
Big Baby Bapsie Poll Bekijk bijlage 21242 Blurry: 3 dec om 14.00 een vrouwtje net als ik 30 jaar geleden Dimple: 5 december (klein babyklaasje) om 14.45 uur Tezz: 5 december om 17.05 een hulppietje voor pakjesavond Tom: 10 december om 23.33 een kerel Go4baby: 13 december een lekker eigenwijs wijffie Beastie: 15 dec om 15.12 en een ventje Lola: 18 december om 00.04 uur een prinsesje marieke: 19 december 15.23 uur een... Mielenl: 21 december om 3 uur een (bijna) kerstjochie Bapsie: 23 december om... uur een jochie
G4, gefeliciteerd met je knipperlichtje! Gelukkig dit keer wel gezellig... Beast, super dat J weer verbandvrij is. Jeuk is een goed teken, dan is de huid hard aan het genezen (maar wel naar, jeuk). Mariek, hoe is het? Hou je het nog een beetje uit met wachten? Lool, balen dat N weer ziek is. Dikke knuffel voor jullie allebei! Dimple, nogmaals GEFELICITEERD!!! Helft weer vergeten, sorry... . Hier druk dagje gehad met mijn nichtje, nog maar 3 dagen en dan zitten ze weer in het vliegtuig naar Afrika . Zijn dan pas in juni weer in NL (al wil mijn zwager mijn schoonzusje eigenlijk nog verrassen met nog een ticket naar NL van het voorjaar... maar dat weet zij nog niet).
Avond! @ Beastie: gefeliciteerd met verbandvrijedag van J. enne, alweer verkouden? Heb ik iets gemist? Ik heb sinds ik een kind heb geen al te beste weerstand moet ik zeggen en stress helpt ook niet mee aan weerstand, maar volgens mij is het nog niet zo kort terug toch???!?!?! @ Dimple: ik zou die zonder het plaatje kiezen. Alleen de tekst zeg maar... Kan je het al bevatten? @ Tezzz: ik had laatst ook idd 1e graads verbrand op werk aan uitlaat, was een beetje traag... Maar ook alleen korst idd, die paar weekjes erna er pas af ging! Maar bij J. is het een ander verhaal, al veel meer verbrand! @ blurry: gekeken, maar geen grijs broekje! Wel trouwens in haar maatje van nu. Een onwijs gave skinnybroek - spijkerbroek model - in het donkergrijs! Zo cute! Maar nee, niet dus een kleiner maatje! @ Sinterklaas: lijkt me wel een leuk idee! Misschien even op H.? Zo, N. was wel wat beter dan gister, maar nog niet helemaal lekker. Komt erbij dat ze een onder hoektandje krijgt! Helpt niet echt mee voor d'r hummetje! Morgen neem ik een vrije dag. volgens mij is er ook iets van bijzonder verlof als je kind ziek is toch? Nou ja bel ik morgenochtend maar even met teamleidster! Geen zin om thuis behandelplannen te maken! Heb nog ruim een maand voor ik er 6 moet afhebben en eind december nog eens 10.. Dus komt hopelijk goed!
@ Steph: dikke knuffel! @ Miepie: oh jammer dat ze weer gaan en voorjaar duurt ook nog wel even! Wel lief dat zwager haar wil verrassen!
joehoejoehoeh!! Ik ben voor! @Tezz Je kunt vrijdag niet? Dan word t dinsdag. Ik heb best zin in maar we moeten wel wat voor die kinderen verzinnen hihihi. @DIMPLE HOERA HOERA HOERA ZWANGER! GEFELICIFLAPSTEERT.. SMAK SMAK SMAK @bapsiepoll 10 december om 23.33 een kerel eeehmmm verder hmmm o ja Go4 had een knipperlichtje En looltje hoe is het nou met n? \Ik ben mezelf nie in al die jaren nooit geweest ik ben de gangmaker op het verkeerde feest... tututoe toe teo nah jah.. Ik ga slapen want ik ben niet fit en Lenn had bijna de gehele dag koorts.. Hij was echt heel wit je zag alleen maar die dikke bruine ogen.. Wel schattig... O jah lool we hebben een tafelstoel van marktplaats ene geuther of zoiets mooi ding iig. Beterschap in het stadje! Staat dick scheringa al op de brandstapel?
@ Tom: ik dacht al, wat zie ik nou voor rook! Maar hij ligt op de brandstapel! (ooooooooooh, wat slecht....) N. had ook gister zoveel koorts, ook de hele dag. 2 grote blauwe kijkers die heel sip keken... Agosh... N. heeft jullie aangestoken! En ik nog vorige x afzeggen ivm besmettingsgevaar, gebeurd het alsnog! Beterschap!
Zorgverlof...70% van je loon...dat heb ik net een weekje gehad..ik heb niet heul veel vrije dagen en de middagjes naar beverwijk neem ik al vrij dus....hoop zo nog iets over te houden voor met de kerst
Hahahahah en C was ook al echt ziek!! Maareh hoe moet ik mij het ziekteverloop voorstellen? Want jij hebt n toch ook opgehaald vandaag?
Hoooooooooooiiiiiiiiiiiiiii! Kwam ff Dimple check doen en wat blijkt: Hartstikke zwanger! Super, van harte gefeliciteerd!!! En Go een knipperlichtje, ben zó blij voor jullie!! En dan wil ik nog even mijn voorspelling doen voor Bapsie's poll en dan ga ik naar bed.. Ben weer behoorlijk moe de laatste tijd, zal wel de omschakeling naar alleen maar dagdiensten zijn.. Maarre... Bapsie krijgt een mooi poppetje, en wel op 17 december Morgen heb ik lekker een dagje vrij gekregen van mijn lieve teamleider en dan ga ik eens ff proberen te lezen wat jullie allemaal bebept hebben haha. Fijne avond en tot morgen, ciao!
@ Beastie: ok, dank je voor de info. Even overleggen hoe het met onze CAO zit. Oh wacht dat kan ik natuurlijk googlen. Ik heb wel geteld 1 vrije dag nog! hahahahaha... Nou ja na morgen niet meer! @ Tom: nou zaterdag was N. niet zo lekker, maar niet echt koorts ofzo. Zondag was N. echt niet lekker alleen maar hangen, hangen en hangen... En jengelen. Koorts de hele dag. Vanmorgen leek het te gaan. Op het kdv hangen. Ik haalde haar op en ze had praatjes voor 10. Leek vrolijk, geen koorts. Dus kortom: als ik niet beter wist dacht ik dat er neits aan het handje was. Vanmiddag 3 uur geslapen en ze was wel wat pieperig, maar verder niets. Dat pieperige kan door dat tandje komen. Maar goed ik laat haar even goed nog even bijkomen morgen! Arm ding... Dus hopelijk voor jullie morgen ook een beter vooruitzich!