ja. hoektandjes zijn meestal een stuk later. (hier bij de kids in elk geval wel) K heeft volgens mij veel last van z'n bovenste snijtanden...het 'gat' waar z'n ene doorheen moet komen wordt steeds groter...en dat terwijl ie van z'n ondertandjes niet zo veel last had... (behalve stinkpoep en 2 onrustige nachten) ...en boos dat ie dan wordt als je 'm de speen wil geven! nou doe ik er dentanox op, dus nou wil ie 'm wel kga naar bed! Hopelijk slaapt K door. heeft vandaag bij elkaar 45 min geslapen op de hele dag, dus zou je toch wel denken dan he? voor de laatste keer vandaag: Trustuh y'all!
manlief de deur uit, duik de bank nog fe op met dekentje, komen vandaag twee pakketjes dus moet de deurbel wel horen... of zal ik nog fe programma gemist zien... denk t laatste, slapen kan de hele dag nog
@ beast (niet tegen dimple zeggen hoor maar de kaartjes zijn gratis, gespaard van de supermarkt zegeltjes....nog maar 10 dan heb ik 4 gratis kaartjes hihihi) @ tom ja * snif * Onze Bosch heeft (of moet ik zeggen HAD) een zilvervloot bij DSB. maar gelukkig nog (lang) geen 100.000 erop dus is allemaal gegarandeerd @ miep wat leuk om je schoonzusje te verrassen met tickets. en voor jullie ook leuk natuurlijk....babietje knuffelen krijg je nooit genoeg van!
@ steef prachtige spam!!!! meer meer meer! @ lool kijk dat zijn nog eens mooie berichten! zorgverlof 100% uitbetaald! fijn, lekker zonder zorgen voor je liefje zorgen @ kipp jaaaa lekker dagje vrij! geniet ervan (niet teveel op het forum hangen hoor, 't is zulk mooi weer buiten! ) (doe even per pagina reageren.....)
@ dimple ik hoop dat je lekker hebt geslapen @ steef ohhhh ik vraag om meer en ik krijg gelijk meer op de volgende pagina al wat een kleine spetter is dat grietje! (die helpt je toch wel een beetje uit je dippie nietwaar?)
@ diaan * knuffie * ik weet verder ook niet wat ik kan zeggen. lijkt me verschrikkelijk als je kind zo aan het spoken is. vermoeiend voor jou, maar ook vervelend voor kleine M. @ bapsie lekker relaxen vandaag @ tezzz beetje licht therapie nodig meis ?
owja...vanmorgen dus gebeld met CB (had direct iemand aan de lijn, had verwacht eerst een paar minuten in de wacht te staan, viel me 100% mee). Eerstvolgende mogelijkheid was in november op een dinsdag om half 11. Dus ik zei, óf maandag of vrijdag, of anders om 8 uur 's ochtends. Dat kon volgens haar niet (ik zei nog het mag ook over een jaar hoor hahaha). Maar goed nu gaan ze mij als het goed is terugbellen van mijn eigen CB om een afspraak te maken. Zal mij benieuwen. Anders beginnen ze maar een keer 10 minuten eerder gna gna gna (ik ben vandaag weer met mijn koppige been uit bed gestapt geloof ik) hoog tijd om wat werk te verzetten fijne dag allemaal!!!
pffff duurt best lang voor zo'n pagina vol is..... 7 seconden wachten..... EDIT: jaaaaaaaa het is me gelukt! en ook 3700 berichten!!!! * applaus * (en nu wil ik een mooi plaatje van het onzichtbare lid!....meelezen en niets posten....tssss! )
@Mielenl: Bekijk bijlage 21297 Met je 3700ste bericht! @All: mmmmmmmmmmorgen! Ouders staan zo op de stoep, dus ben weer weg! Laterrrr
Mogge! @ Steph: leuke foto's zeg!! Die op bed is echt mooi! @ G4B: hmmmm, misschen dan toch een snijtand, als die hoektanden nog op zich laten wachten! Hij lijkt niet echt naast die voortanden te zitten, vandaar dat ik dacht hoektand, maar wist niet dat het nog even duurt voordat die zich aandienen! Nou ja, dan is er een snijtand onderweg! @ Dimple: beter geslapen? @ Miele: whoeiii, je 3700ste bericht! Gefeliciteerd! En CB vind het moeilijk om flexibel te zijn he? Ik vraag ook steeds, kunnen jullie niet op woensdga open! (nee hoor...) @ Tezzz: have fun met je ouders! @ Bapsie: leuk, pakketjes! Leuke dingen besteld? Zo vrije dag genomen. Is van het calamiteiten verlof! Ofzo, nou ja G4B, daar had jij het idd ook al over, 3 dagen heb je dan. Maar ik schijn ooit dit jaar als es zo'n opgenomen te hebben... Nou ja zal wel! Dus vandaag thuis, maar N. is eigenlijk wel wat opgeknapt, maar goed lekker even thuis knuffelen, morgen sowieso vrij en dan donderdag maar weer aan de bak! Vanmiddag komt vriendin op de thee en vanavond ga ik niet sporten want kickboksen met snothoofd en overal spierpijn is niet fijn!
ja geboorte raam stickers maar jah die kan ik niet showen want de namen staan erop en pakketjes voor de zaak van manlief lekker rustig aan vandaag lola, dan kun je donderdag er weer fris tegenaan!
@ Lool: heeee gekkie! Volgens mij ben je zelf ziek... kun je je beter ziek melden hihihihi maar ja wel herkenbaar om dat dan weer niet te doen! Gekkie! Ja, snijtand... ik kon niet op dat woord komen. Maar kan best dat er wat ruimte zit tussen de tandjes hoor! Komt wel goed! Maar zijn haar boventandjes dan ook helemaal door? Wat gaat dat snel opeens! NU effe pagina teruglezen! Kaa is weer naar KDV en keek wat beteuterd rond in eerste instantie (ze was gister middag al effe geweest toen wij de echo hadden) maar kwam gelukkig allemaal goed! Zometeen weer effe lekker voeden
Whahahahaha, nou wat flauw zeg!!! Oooooh zoooo spannend, nog 'maar' 9 weken! Hoe gaat het met je harde buiken? Ja ik ga zeker rustig aan doen vandaag, ik ga zo wel even wandelen met N. ze is nu toch koortsvrij! Even lekker rondje in het park! Daarna komt vriendin op de thee! En vanavond komt schoonzus op de thee, dus wel gezellig dagje!