@ Bapsie: ohhhh wil je ook wat uurtjes slaap namens mij nuttigen! Ik ben stikjaloer dat je heerlijk thuis ligt (en nog pakketjes krijgt ook ) @ Mielenl: hhihihi lonesome cowboy! Die onbekende was Tezz volgens mij... ik ben ook onzichtbaar 8) OJA, GEFELICITEERD MET JE 3701 Bleghhh k wordt weer lekker misselijk... effe glaasje water doen! En dan een uurtje keihard werken en dan lekker Kaa voeden (en knuffelen, klein pokkie (de tokkie zijn passe, de pokkies zijn hip ) ZWAAI
@ G4B: hihihi, vanmorgen dacht ik toen ik wakker werd: bah, ben ziek! Maar nu gaat het wel. Voel me niet ziek genoeg om ziek te melden, maar wel belabberd genoeg om niet te werken! Dus prima opgelost zo! Of misschien niet... Nou ja als ik mij ziek zou melden zou ik me weer schuldig voelen en als ik thuis zou werken ook, dus dit is prima oplossing! Enne, ja precies misschien gewoon wat ruimte tussen, maar bij N. is al zichtbaar vanaf dag 1 (haar geboorte dus) waar haar tandjes komen. H eel typisch, maar het leek net alsof ze ze al had! Dus vandaar dat ik niet dacht aan een 'spleetje' tussen tanden! N. heeft nog geen boventanden, daar zat ik eerlijk gezegd op te wachten! hahahaha. Ik dacht eerst onder 2, dan boven 2 en verder wist ik dan niet, maar het hoeft dus niet perse blijkbaar! Dus N. heeft inprincipe nog maar 2 tanden! Al 2 1/2 maand daarna niets gebeurd op tandengebied! Och, arme Kaa, ze denkt: moet ik hier nu opeens weer heen?! Is ook best wel wennen dan weer...
@ bapsie flauw hoor! Maar jullie weten dus wat het is?????? (nu ga ik extra goed op evt. versprekingen letten, hahaha!) @ go4 hip of niet, ik hoef de pokkies niet (en trouwens, ik ben al hip met mijn elektrische fiets hahaha!) @ lool lekker genieten (deze snotkop zou ook best een lekkere wandeling in de frisse buitenlucht willen maken ).....wandel-ze! geloof het of niet, heb het best druk hierzo. maar kan het niet laten om af en toe even te spieken hier
leuk stickertje......maareh......jammer van de tikfout? sorry dat soort dingen valt mij direct op..... en super mooie buik!!!!! wil ik ooooooooook !!! (gaat niet lukken, met mijn blubber-basis-buik)
je hebt gelijk ga ik ook doen, heb ook gebeld en als t niet lukt/mooi word krijg ik een nieuwe gelukkig! bedankt voor je allertheid!
denk t wel, in ieder geval wel die muur, want muur bij bedje heeft een motiefje dus daar kan ie niet op... maar manlief mag hem plakken dus nog fe wachten voor t eind resultaat
hahaha wat heeft Tomman er nou weer mee te maken? (grapje) fijn dat het is opgelost!!! en laat je nog even zien als hij geplakt is????
Mooie spam babs!! Mielen, jij kan flink kletsen in je uppie! hahaha Mariekje, hoest meis? Hier lekker gewerkt. Zit met kind op schoot. Gaan zo weer 10 keer het nijntje liedje kijken. Ongi is nog niet door. Paar druppels oud bloed. Balen!
@ Miele: ooooh balen zo'n snotkop he?! Ben toch wel blij dat ik niet 'hoef' te werken met die snottebellen! En spierpijn! Werkse! Ik merk het dat je het druk hebt! hahahaha! @ Baps: zag ook dat die S teveel was idd! Maar zag toen ook dat Miele er al opgewezen had! Wel leuk hoor! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
stephanie wat een lieve dierentuin foto's! en wat een schattig mutsje! echt een popke! is de relatie dip weer een beetje opgeknapt?
Dank je!! *straalt van trots smiley!* Ja gaat weer beter gelukkig. Ach, ik weer aan het werk. Hij werken. Is gewoon heel druk en wennen. Lief dat je eraan denkt. Hoe is het met jou nu? Schiet al op nu he!