Goeiemorrege! Ben nét uit bed, heb gewoon schandalig lang geslapen Maar goed, dan zal ik het ook wel nodig gehad hebben denk ik dan maar haha Bapsie: Ook lekker een dagje relaxen, heerlijk! Wat een mooi buikie heb je! Als ik dat zo zie, dan gaat die van mij écht ontploffen.. Meneer de haan zei al voor de grap dat hij uiteen gaat spatten en toen zei ik dat er dan een alien uit komt die hem opeet, net als in die film.. Zal straks ook weer eens proberen een foto te maken en te posten.. En gave sticker hoor, zing je dat liedje ook altijd voor je ukkie? Fijn dat je een nieuwe krijgt zonder "s".. Lool: Als je je écht beroerd blijft voelen, kun je je altijd nog ziek melden toch? En kickboksen zou ik ook niet doen met een snot hoofd.. Lekker genieten met je vriendinnetje en een theetje Go: Al een beetje gewend nu aan het idee dat er en echt knipperlichtje in je groeit? Diaantje: Meissie toch! Wat vervelend voor je.. Hoop dat jullie er snel doorkomen en dat je vandaag nog ff een par uurtjes kan pakken. *Dikke sterkte knuffel* Stephanie: Wat een mooie spam weer Heerlijk meissie om van en mee te genieten.. Mielenl: gefeliciteerd met je 3700! Dan moet ik er nog wel heel wat hihi Wat een dom gedoe met dat CB of niet! Je geeft toch niet voor niets aan wanneer je wél kunt... Goed dat je met je koppige beenuit bed bent gestapt en je pootje stijf houdt Ik ga zeker van mijn vrije dagje genieten en zal ook zeker genieten van het mooie weer, maar moet toch écht weer wat vaker op het forum, ben al zo lang weggeweest.. *Schaamrood op de kaken smiley* Maar door alle gezellige dingen en werk komt het er niet zo vaak van, snorrie!! Over zorgverlof: Bij ons zal dat wel naatje geregeld zijn, als bv je opa of oma overlijdt, krijg je daar al niet eens vrij voor! Alleen in de eerste lijn krijg je verlof, schandalig!! Dus met ziekte en kiddo's zal het wel net zo belabberd zijn vrees ik.. Zo, ga nu even lekker douchen en dan een paar huishoudelijke trucjes uithalen en ik kom zeker weer langscrossen vandaag.. Vanmiddag komt een vriendinnetje even gezellig een theetje doen, en koken hoef ik niet. Heb gister een mega-pan boerenkool gemaakt, dus die gaat er vanavond voor de rest aan! Lekker! O ja, het kamertje is nu gesausd (lime-groen) en we hebben het kamertje terug gekregen waar de kabouter in heeft gelegen..(Zal de huidige verhoudingen even op H zetten) Wacht nog op de kledingkast en dan kan ik het schoonmaken en inrichten en spammen!! Ben douchen... Later!
Bij K kon je ook al precies zien zitten vanaf z'n geboorte. Maar dat was bij L en Y net zo eigenlijk. K heeft nu die onderste 2 ook helemaal door (met weinig last), maar die bovenste 2 heeft ie nu wel heel veel last van! Bij zijn ene bovenste zit nou echt een gat in het tandvlees maar het tandje piept er nog niet uit. Gat wordt wel met de dag groter, dus hopelijk is het snel gedaan met de pijn.. Eerst onder 2 en daarna boven 2 hoeft niet perse hoor. Ik zie ook wel eens kindjes met al 4 tanden onder en boven nog niks. En bij L waren de kiesjes er eerder dan de hoektanden. Over evt. ruimte tussen de tanden hoef je je ook geen zorgen te maken. Hoe voller het gebit, hoe dichter ze op elkaar gaan staan. En als ze schots en scheef komen te staan is ook nog niet zo erg. Betekent niet dat het volwassen gebit ook zo zal worden in elk geval. Andersom kan trouwens ook...L had een kaarsrecht melkgebit, maar ze heeft nu een snijtand die veel verder naar achter staat dan de rest. De hoektand ernaast wil maar niet wisselen, waardoor die tand geen ruimte had om naar voren te groeien. 't is wat, met die tanden...
....over pakketjes gesproken... Heb hier een pakketje liggen waar manlief op heeft geschreven: "pas openen als de kids thuis zijn. Ze zijn zo nieuwsgierig! " Lekker dan...alsof ik NIET nieuwsgierig ben! Ach, is van de blue band, dus zal waarschijnlijk wel een nieuw boterhambordje zijn... (Komt goed uit want de oude hebben we laatst weg moeten gooien )
Gelukkig maar dat kids wél in de eerste lijn zijn dan... zou het vast ff nakijken als ik jou was, kun je je er vast op voorbereiden
Hey meiden Hoe gaat het hier Hier gaat het super Met T gaat het ook goed hij was gister 3 maand oud geworden gaat echt super snel zeg.................... Ze zijn zo gauw baby af joh Heb het idee dat ie nog iets gegroeit is kan ik merken bij zijn beentjes Mag ik ook op de smep-lijst 21 okt als het goed is dat was de dag dat me embryo terug geplaatst werd bizar he Oja bapsie poll 12 dec om 05.40 een voetballertje
owwwww en die is zooooooo leuk!!!! (bosch schuift altijd zijn eten opzij om te kunnen kijken) dusssss ik kan eventueel wel verklappen wat erop staat hoor hihihi
Wil eerst de kast hebben en het inrichten, staat nu allemaal opeen gepakt en alles ligt in het ledikantje.. Nog ff geduld en dan laat ik heel trots alles zien ok?? Want ik heb zulke leuke dingetjes gescoord samen met Wieffie Nu echt douchen, ff hyves een ego bericht gepost dus weer alle tijd aan het verlullen hihi Ciao!
@Mielenl: zou dat tegenwoordig een ander bordje zijn dan? Ben benieuwd! Die ouwe heeft het toch bijna 5 jaar volgehouden... @Kippy: kssst vort jij! Ga douchen!
Bejaarde Amerikaan slaapt door woningbrand | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl dán kan je goed slapen!
ehm..wit bord met daarop een boterham getekend met diertjes. Elk hapje komt er weer een dier te voorschijn (paard, varken, schaap etc.)
hihi...hier ging het brood veel te snel op om die dieren te gaan zitten bekijken Wie weet vindt K het wél leuk...die heeft ook veel meer oog voor alle speeltjes in de box enzo..
God jah! huh hihihiih. Dan word het moeilijk denk ik. ook omdat ze besloten hebben om het spoor er uit te gooien in de herfstvakantie.. Ik check eerst even de paardrijdata ik kom hier nog op terug!