Heb ik ook altijd wachten op dingen voor de zaak dhl ofzo vreselijk. Wat voor zaak heeft hij ook weer?
Big Baby Bapsie Poll Bekijk bijlage 21358 Blurry: 3 dec om 14.00 een vrouwtje net als ik 30 jaar geleden Dimple: 5 december (klein babyklaasje) om 14.45 uur Tezz: 5 december om 17.05 een hulppietje voor pakjesavond Tom: 10 december om 23.33 een kerel Tijgertje: 12 dec om 05.40 een voetballertje Go4baby: 13 december een lekker eigenwijs wijffie Beastie: 15 dec om 15.12 en een ventje Kippy: een mooi poppetje, en wel op 17 december Lola: 18 december om 00.04 uur een prinsesje marieke: 19 december 15.23 uur een... Mielenl: 21 december om 3 uur een (bijna) kerstjochie Bapsie: 23 december om... uur een jochie
neej en dat is me toch een scharminkel8) hahahhah C vraagt of ik bij haar kom. Maar ik moet de lunch tafel nog opruimen en de himalaya opvouwen en naar het gemeentehuis vanaaf. zucht waarom heb ik g:xd:xme altijd tijd tekort? O ja omdat ik hier rond hang daar heeft de goede herder niets mee te maken dat is ook zo..
JEETJUH! Maar wou zeggen @ Lool: Kaa kreeg haar boventandjes bij exact 10 maanden... en die onderste bij 7 en een week ofzo. Daarna komen de andere snijtanden maar precies weet ik niet want het spiekboekkie ligt thuis... En verder.... pfff het tolt me al en ik heb er snel doorheen gebladert... wordt er misselijk van Effe frisse lucht!
dat is iets te speciefiek om hier neer te zetten, als je t wil weten pb ik t je wel fe maar idd irritant op die pakketjes wachten soms zijn ze er om 9 uur al en andere keer om 17.30 uur pas...
moet je dit nou lezen hahahaha Man grijpt naar borsten zuster bij bevalling | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
wat erg voor z'n vrouw!!! jawel..K is wakker! nou lekker eten geven dacht net dat ik wat voelde lopen...dacht..huh? ongi?...ga ik kijken...megavruchtbaar slijm! en bmm wijd open...zou toch niet waar zijn?!? vanaaf de funsmep maar ff overslaan
even snel..thanx voor al jullie lieve reacteis..jullie zijn echt toppers..stuk voor stuk ! Slapen was weer pet (ben inmiddels verkast naar de bank die we tegen elkaar hebben geschoven) ..en het drinken gaat nog beroerder..ze wil geen melk meer en af en toe een slokje sap..heb de HA al gebeld..moeten het nog even aankijken want ze is nog niet duf ofzo ??? ze reageert goed op alles..wel hoge koorts gemiddeld 41.....fruit eet ze gelukkig wel.. Ach komt wel goed..alleen het slapen..of beter gezegt..niet slapen.. nekt je zo .. *en alsof dat niet genoeg was..net nog de ketel gemaakt want we hadden geen warm water meer...zucht..* ben weer weg...
Och arme diaan en M...maar wat heeft ze nou dan? Griep of zo? Da's toch niet meer van de BMR? sterkte samen!
Heb ik weer, grote swifferding gekocht. Laat ik 'm staan in de appie. Bij de kassa kwam ik erachter dus maar even terug gelopen. Stop m'n boodschapjes in de tas, zegt de tas *knap* en m'n potje aardappel anders aan diggelen. Mocht wel een nieuwe pakken. Gaat lekker. Oh ja, Marieke naar m'n zin al te lang niet gezien. Hier al sinds gisteren niet en gisteravond sms gestuurd maar nhiks teruggehoord. *hoopt maar dat ze gewoon erg druk is of even affstand neemt ivm onzekerheid*