Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Beatie wat fijn dat je meisje verband vrij is! Ik hoop dat de jeuk ook snel minder wordt. Mag ik vragen hoe ze aan die brandwonden kwam?

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @steef:..tja... je hébt soms van die dagen...

...Marieke was daarstraks wel online volgens mij...

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dimple GEFELICITEERD met je zwangerschap!

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Prachtige foto!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dikke knuffel voor jou Daan en Beterschap voor je meisje!

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

Diaantje das wel flinke koort gemiddeld 41! rustig aan en 4x per dag paracetamolletje! dikke knuff!!! hopelijk vannacht een iets betere nacht!

tezz dat word fe niet smeppen, of met regenjasje :)

wendy alles goed?

stephanie idd marieke niet gezien, hoop dat t een beetje gaat... wanneer heeft ze ook alweer echo bij de gyn?

marieke dikke knuff meid!!!

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Als ik het goed heb de 19e.
    Lijkt voor ons al snel, maar voor haar denk ik een heel jaar. :(
    Denk veel aan d'r.

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

ja duurt vreselijk lang die echo data's... dagen lijken hier ook niet om te gaan...

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ...hier vliegen de dagen juist voorbij!...

Maar weet nog hoe erg je kan zitten wachten en dan schiet het echt niet op! Verlang er heel af en toe nog wel eens naar terug. Het grote voordeel is alleen, dat ik nou heb waar ik toen zo op zat te wachten ;)

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    oja! weer nieuwsflitsje...K's ene boventand is nu zichtbaar (ribbeltjes)! Nou die andere nog en dan is het leed weer even geleden (hoop ik ;) )

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: KNUFFIEEEE! *ik denk aan je en ik focus op je frummeltje, dat ie maar hard mag doorgroeien*

@Steeph: klote he, als je dinnetje het zwaar heeft en je er zo weinig aan kan doen? :(

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Bapsie,
    Hier alles goed hoor. Jesse groeit als kool en kan sinds een dag of 4 zelf gaan staan en zitten. Hij is vorige week heel verkouden gewest dat waren even mindere nachten voor ons maar ach daar zijn we nu weer vanaf. Hij is een hele goede slaper!

Met mij gaat het ook goed. Ben druk aan het werk nu ;). Werk vandaag en morgen thuis. Jesse is vandaag bij zijn gastouder en morgen is hij lekker bij mij. Ik ben alleen erg moe. Zal wel door de winter komen die voor de deur staat :D

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wendy: fijn dat het zo goed gaat bij jullie! En hoe bevalt jullie gastouder? Mag ik vragen wat je eigenlijk kwijt bent aan zo'n ouder per uur/dagdeel?

enneh...moe? Herfstdippie? (Of stiekem zwangerdippie? ;) )

14. hey dames,
    jullie zijn lief!
    ik lees wel mee maar heb echt even de puf niet om te reageren

(steef heb je sms wel gehad maar gisteravond lag ik al op bed *schaam t was pas 9 uur ofzo smiley*
    en vanmrogen gewerkt, gesprek gehad en weer mn bed in gedoken...dus vandaar nog geen reaktie... maar de 7e of de 8e kan ik allebei dus zeg jij t maar..)

afgelopen dagen ben ik echt een zombie. ben doodmoe loop om alles te janken. tis echt een combi van het zwanger zijn en onzekerheid.
    vanmorgen dus even een gesprek gehad met mn leidinggevende omdat ik de dubbele diensten even echt niet zie zitten. ze heeft gelukkig tot maandag (echo) de avonddiensten eraf gegooid.
    even wat rust..

ik las dat m erg ziek is :( dikke knuff m en ook een voor jou diaantje..

verder weet ik t al niet meer sorry

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

rustig aan mamariek! als er wat is zijn we er voor je hé! dikke knuff!!!

tezz mooi dat z'n tandjes doorkomen, op naar t tweede tandje!

wendy mooi dat t zo goed goed, winterdipje hier ook last van, zal mn lichlamp weer us onder t stof weg halen...

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @marieke: wat fijn dat je avonddiensten er nu even af zijn! Kan je in elk geval een beetje op tijd naar bed. Knuffie voor jou!

@Bapsie: hoop echt dat die andere tand zich ook snel laat zien...krijg wat van die gebroken nachten ...3 tandjes in 2 weken tijd en nog 1 te gaan...arme K...

ik ga verder met de bedden opmaken en dan gauw de kids in bed gooien. Kunnen de slaap wel gebruiken geloof ik ;) (L. is sinds gisteren alweer superzenuwachtig aan het doen...volgens haar zenuwen voor K3. pfff...kan ze die niet bewaren tot vrijdag? )

17. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Heb nog niks gelezen, eerst even een echo:
    heb vanmorgen die kruidvat test gedaan, maar die is helemaal wit gebleven, ik weet het echt niet meer hoor.
    Ik slaap slecht, heb al dagen last van mijn keel, loop gigantisch te hoesten en ben verschrikkelijk moe.
    Krijg echt niks meer uit mijn handen. Thuis blijven is met nieuwe baan helaas niet echt mogelijk.
    Ik wil zekerheid!!!!!!!!!!

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @dimple: Even niet meer testen, vk bellen en echo regelen ;)

...kids in bed...

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Onze gastouder bevalt heel erg goed. We betalen 4,30 per uur.
    Zwangerschapsdippie hoop ik in januari te hebben ;)

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    dimpeltje toch.......heb je nog meer testen? geef ze maar aan mij, ik bewaar ze wel. die test van gisteren was overduidelijk, die van vandaag is gewoon stuk. Of misschien zijn ze vergeten roze kleurstof erin te doen (streep staat er wel, maar is wit).
    * knuffie * ik hoop dat je vannacht wel een beetje kunt slapen....

Deel Deze Pagina