Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Iemand dit nog gezien?

dinsdagavond rond zeven uur een vuurbol in de lucht gezien. Ook in de rest van Nederland was het fenomeen zichtbaar.

Sterrenkundige Theo Jurriens bevestigde dat het om een zeer heldere meteoor ging die op een gegeven moment in drie stukken uiteenspatte. Jurriens heeft uit het hele land zo'n honderd meldingen ontvangen van mensen die de vuurbol hebben gezien.

Ook bij het KNMI kwam een behoorlijk aantal telefoontjes binnen. In het noorden van het land hoorden mensen gerommel of een knal op het moment dat de meteoor voorbijkwam.

Ik wel. Mijn broer was hier en ging op zijn fiets naar Egmond waar hij woont, maar hij was zijn huissleutel vergeten dus ik er snel in de auto achteraan. Afijn, gelukt allemaal. En ik keer en sta bij het stoplicht en zag een grote vuurbal door de lucht gaan... Eerst dacht ik: een neerstortende vliegtuig, maar omdat hij in eens in meerdere stukjes sprong dacht ik: aaaah, vuurwerk ofzo! Wel gek vuurwerk, maar goed ze bedenken wat tegenwoordig!
    Niet meer over nagedacht totdat ik een berichtje op iemand zijn hyves zag bij zijn www. Toen dacht ik: heeee, nou ja was op het nieuws enzo! Dus was wel grappig!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Lola: lijkt me heel mooi om te zien. Ik las het net op nu.nl. Jammer dat ik 't gemist heb.

3. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Wij betalen vier euro zwart.

Bso is brute voor een korte middag voor twee kinderen 498 euro bruto. Krijgen er 150 euro per maand voor terug8)

4. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Arme schat dikke kussen voor jullie!

C is aan de beurt op de kompjoeter.... doegie!!

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

diaan dikke knuff voor jou! gelukkig drinkt kleine m weer want dat ik zo belangrijk bij die kleintjes!

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    rellen? hier?

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Diaantje: verdorie zeg dat die kleine M zo ziek is! Wat een uitputtingsslag voor jullie allebei!
    Ik hoop dat je af en toe overdag nog wat kan slapen om de schade wat te beperken.

Hier zijn de nachten ook nog erg rommelig. Zodra ze wakker is meteen huilen en enorm woelen. Krioelt dan over me heen en drinkt soms wel, soms niet.

*ego*
    Ik wou dus zeggen dat ik er de komende tijd niet zal zijn. Moet alle energie op mn werk richten nu anders kunnen we volgend jaar met vakantie ;) (eigenlijk vind ik dat stiekem niet eens erg, maar ja, daarna moeten we toch weer iets vinden om een boterhammetje mee te verdienen...).

Dus knuf en liefs voor iedereen en tot in de pruimen tijd ;) :D

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple fijn dat je een beetje bent bijgeslapen. ja die eerste paar weken zijn echt slopend. * knuffie *
    over circus,ik denk dat de kleintjes ook een kaartje moeten hebben, ik had dus gerekend op jou, mij en de kids. Maar willy is natuurlijk ook uitgenodigd als hij mee wil. Ik reken niet op Siemens want groot kans dat die niet thuis is om die tijd.

@ diaan ik hoorde de april mama's over een 17-maanden sprong * bedenkt zich net dat M ook koorts erbij heeft * had je nog info van de HA verder? Gelukkig heeft ze weer wat gedronken, da's altijd goed! Knuffie voor jou en M, hopelijk vindt ze snel haar nachtritme weer!

(hier trouwens ook al een week achter elkaar tussen 3 en 5 een wakker kind. niet continue hoor, maar moet er altijd wel minimaal 1x uit om te troosten. ben ik ook helemaal niet gewend van Bosch.....)

@ de rest knuffies en fijne dag! vandaag proberen echt wat werk te verzetten :D

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ go4 begrijpelijk, maar neemt niet weg dat we je gaan missen meis!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: Was wel heel mooi, maar wel bizar! Dacht huh... Watskebeurt... Maar was het vergeten totdat ik het dus las!

@ Miele: ja... Maar heb het weggehaald! ;)

@ G4B: begrijpelijk, dikke knuffel en tot ooooooit! ;)

@ Baps: mooi geworden die sticker!

Hier ook weer een brakke nacht! Beetje jammer, breekt wel op al die gebroken nachten. Had N. maar in mijn bed gehaald, want ze begon al rond half 12... Maar nadeel is als ze mij s'ochtends vroeg ziet ze niet verder slaapt, maar wil spelen! hihihi!
    Normaal (nou ja laatste tijd) slaapt ze tot half 10 in de ochtend!
    Nu slaapt ze wel al sinds half 10! En we moeten zo weg! ;)

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

Go4 baby wat jammer, maar wel begrijpelijk! rustig aan en tot gauw!

alle mama's met slecht slapende kinderen, dikke knuff! en maar fe een middag tukkie gaan doen!

12. middag
    knuff voor dimple voor de onzekerheid.. onzekerheid is zoo niet leuk!

stephanie en iedereen over komt een vrouw bij de dokter:
    mja wat vind ik ervan, ik heb het boek en het vervolg beide 3 keer gelezen. ik vind het zo ontzettend goed geschreven. blijkt ook nog eens dat ik een bijzonder exemplaar thuis heb met de handtekening van kluun erin.. geld waar dus hihi
    maar anyway, het verhaal vind ik super.. ik kan stijn dan ook geen eikel vinden. oke hij gaat vreemd, niet goed te praten... maar toch.. en eerlijk is eerlijk, als ik zo ontzettend ziek zou zijn en mijn vriend al maanden t geen niet kan geven wat hij op zijn tijd nodig heeft, dan zou ik hem ook een ander gunnen. zeker als ik al wist dat ik dood zou gaan. klinkt allemaal heel raar hoor, maar ik heb liever dat mensen om mij heen gelukkig zijn en mij daardoor de liefde kunnen geven die ik nodig heb, als dat ze ongelukkig zijn en zich dus gaan botvieren op mij.
    leven met een partner die dood gaat is ontzettend moeilijk denk ik..
    maar goed daar kunnen we lang en breed over lullen...dat is voor mij dezelfde discussie van als je partner opeens een kasplantje in een rolstoel word door een ongeluk.. blijf je bij hem of niet
    over het algemeen denk ik altijd heel anders dan de "normale" medemens haha ik denk meer vanuit de ander uit..niet hoe zou het zijn als hij of zij, maar hoe zou ik het vinden als ik... snappie

sjonge lang verhaal wat weer nergens over gaat
    sorry haha

knuff ook voor diaantje en zieke m

en voor iedereen die m wilt

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    G4B jammer maar succes met alles en tot snel!

14. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Goh die ikke1980 is dus ook weer lekker bezig geweest
    beetje misbruik maken van de situaties bah

Vraagt ze aan de meiden of ze nog een
    2de kans mag flikt ze het weer

Maar goed kan je toch niet tegenhouden zoiets

Strax ff naar me buurvrouw was afgelopen week gedotterd dus ff op bezoek samen met de kleine man

T heeft al maatje 62:$ gaat dat niet te snel dames :)

Een fijne middag iedereen en tot horens
    Ben blij dat ik jullie wel kan vertrouwen

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dat gaat zeker te snel.
    Nu moet je 'm in bed tussen twee houten plankjes leggen zodat ie niet harder gaat groeien.

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik snap t ook niet helemaal meer...

17. o ja trutje van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

ik begrijp m ook niet helemaal, dacht al dat t aan mij lag haha

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek

:D
    geprobeerd...werkt niet... ;)

ehm...tijgertje: geen idee wie ikke1980 is :(

@G4B: Ga maar gauw aan het werk jij. Brood op de plank is een stuk belangrijker natuurlijk dan een beetje klessebessen.
    Ik hoop dat je eens in de zo veel tijd wel ff iets van je kunt laten horen. Al is het maar ff een 'alles gaat goed' ;) Werkze!

Ik denk dat manlief zo wel thuis zal zijn voor de rest van de middag/ avond, dus zal wel niet meer hier te vinden zijn denk ik ;)

hmm...misschien kunnen we vanmiddag wel ff naar het bos of zow...:)

Laterrrrr

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :$K*t ja!:$ Gisteren nog gezien op H! Helemaal vergeten!...

@Trutje:

Bekijk bijlage 21507

;)

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

fe gezocht maar denk dat tijgertje t bij de temp dames had willen posten... daar is ophef over iemand die ikke1980 heet

Deel Deze Pagina