Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

@ Trutje: Gefeliciteerd!!!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek

ow...aha ;)

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Trutje, gefeliciteerd!!!
    Hele fijne dag vandaag! :D

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Go, wat jammer zeg, maar het "gewone" leven gaat nou eenmaal voor. Suc6 met je werk en hoop je snel weer eens te zien hier. Al is het alleen maar een hoi en gaat goed.

@Trutje: gefeliciteerd!!!

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dimple, wat grappig dat je bij de juni2010 mama's zit! Ik zat bij de juni2009 mama's.
    *waar blijft de tijd smiley*

6. steef ik ben waarschijnlijk ook een juni 2010 mama ;)
    als ik idd terug gezet word, word t geen 22 mei maar ergens tussen 1 en 5 juni ;)

grrrrrrrrr ik is boos!!!!
    voor paar weken terug liep ineens het water niet meer weg tijdens het douchen, hele douch blank. t kwam zelfs bij de wc omhoog het water. monteur gebeld, in t weekend, kwam meteen, ff met zon zuignapding erin en klaar. hoera!

net wezen douchen, en jawel. zelfde geouwehoer. dus ik weer gebeld. ja mw de monteur is druk en kan morgenvroeg pas op zn vroegst. ja hallo er zijn ook mensen die moeten werken en dan daarbij, dat betekend dat we vanaf nu tot morgenvroeg de wc niet kunnen gebruiken.. oke ik pies dan wel in een flessie maar om mn vriend dat ook te laten doen :p en stel dat ik moet poepen? moet ik dat dan ook maar in die fles doen?
    echt niet dus he.. dus ze belt nu met de monteur of die echt niet even een plekje vrij heeft.. ben benieuwd!

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahaha goeie tip steef.....

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0

nou mamariek ik hoop dat hij nog een gaatje kan vinden.....

dat zou bij mij dus echt averechts werken......laatst bij mijn ouders was m'n vader bezig een nieuw toilet aan te sluiten, dus we mochten een half uur niet naar de wc. en 5 minuten later moet ik natuurlijk poepen.....

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    * oeps *

@ trutje van harte gefeliciteerd met je verjaardag! maak er een leuke dag van :D

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

bloedsuiker was keurig (nu dus aan de pepernoten ;))

alvast wat maandverband voor na t kraamverband aangeschaft, als manlief dat moet doen komt ie met inleg kruisjes voor strings terug denk ik dus de kast zit nu goed vol :D ooh ja en ook meteen maar de vitamines voor bij de BV gekocht (d en k)

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Babsie wat fijn dat je bledsuiker goed was. En eet smakelijk ;)

Kent iemand hier een meisje die doet pendelen?

Trutje GEFELICITEERD met je verjaardag!

12. mielenl dat is hier normaal ook zo hoor. spastische darm, dus als ik me ook maar iets druk maak moet ik al. maar zwanger zijn en niet kunnen poepen is dan een voordeel hoor hahaha

mannetje is net geweest. half uur met een veer in de weer geweest en volgens hem moet t nu goed zijn. ben benieuwd.
    zullen m denk ik over een week of 3 wel weer nodig hebben haha

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

mooi dat t zo snel is opgelosd mamariek!
    erg he die verstopping, yakult help hier goed!

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik at elke dag 1 of 2 kiwi's, helpt ook errug goed

(ik hou niet zo van die probiotische bacteriËn-drankjes ;) )

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    En ik ook weer bij de juni2007 mama's (als hier toen al lid zou zijn geweest)

@mamarieke, gelukkig hier een mannetje die het redelijk zelf kan, anders kent ie wel een mannetje (meestal)

@Bapsie, wat goed dat je daaraan denkt, ik had wat uit het kraampakket en de rest moest manlief halen (en dat ging gelukkig goed)

@opstopping, goeie tips, hopelijk allemaal niet nodig, maar bij wup had ik ze wel nodig helaas. En na de bevalling moest ik nog ijzertabletten slikken, waardoor het nog erger werd (toen maar gestopt met die pillen)

16. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi meiden

Er is hier een meisje deeske heet ze in het echt
    die heeft dus misbruik gemaakt van de situatie dus ze liegt dat ze zwanger is ze had dezelfde foto van een zwangerschapstest van een of andere site gepikt en dat zag iemand dus is ze door de mand gevallen

Dus sorry dat ik het niet precies zo geschreven heb
    Mijn excuses

Zo meteen weg naar me schoonouders

Het was errug koud vanmorgen

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    kzie het aan je kaartje! ;):D

Wat een raar verkaal met die ikke...die tweede test was ECHT wel gewoon een plaatje! Terwijl die eerste toch ook al wel duidelijk was...heel apart...;)

O..wat ik nog zeggen wou (beter laat dan nooit*oops*)
    @Dimple: wat een leuke kinderstoel hebben jullie gekocht! Wou ik steeds al zeggen, maar kwam er steeds niet van...

@Bapsie: fijn dat je pepernoten mag blijven eten :D

@Obstipatie: pfffff...gelukkig niet meer! (hield tijdens m'n zwangerschap op toen we die vreselijke buikgriep kregen...denk dat ik toch liever die obstipatie had dan die vreselijk pijnlijke krampen van de griep)

Manlief is naar bed...Y ligt te slapen op de bank...K in de box...
    Het is wel weer duidelijk: De meiden zijn van het sterkste geslacht vanmiddag ;) :D

Ik ga aardappels schillen en de boerenkool opzetten (met hemaworst! MJAMMIE!). Daar is het nou echt weer voor vandaag, vind ik ;)

Laterrrrrrr!

Liefs Tezzz

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Klinkt lekker Tezzz mag ik niet bij jou komen eten ;)

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bijna Avond!

@ Obstipatie, ik at altijd 3 pruimen per dag tijdens mijn zwangerschap! Nou ja, in de pruimentijd! ;) Dus de eerste 20 weken geloof ik, of 30 daarna ging het wel met darmen!
    Moet ik wel zeggen dat mijn stoelgang altijd al een beetje traag is!

@ Tijgertje: goede tip van Steph!
    Maarre, N. zat met 1 1/2 maand al in maat 62! Zo gek is het dus niet!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek

helaas pindakaas...alles gaat op! ;)

@Lola: ja, die maatjes gaan hard he? Vooral in het begin ;)

@Tijgertje: als je kleine een beetje behoorlijk groeit, doe je in het begin maar ongeveer 2 maandjes met een maatje kleren. K zit nu in maat 74. 68 past 'm nu toch écht niet meer lekker.

Deel Deze Pagina