Maar dat komt er toch ook op neer dat er binnen die relatie dat zo gaat. En als zij dat toen "goed" vond als ze het maar niet te horen kreeg. Wat dan nog als dat voor hun toen werkte, en ja dat dee het...zo? ben je dan nog een eikel? Heleen van rooije neukt toch ook andere kerels terwijl ze getrouwd is en kids heeft...als dat voor hun werkt? Wat dan nog...maakt je nog geen slecht mens...vind ik. En hoeveel mannen ...zitten stiekum snacht achter hun computer/tv met hun lul in hun handen en praten daar niet over met hun vrouw?...dan loop je hem idd niet achter na...maar dan is je relatie ook niet al te best denk ik dan.
morgen beast, mooi gezegd..ben t met je eens.. als je zelf in een situatie zit weet je van te voren gewoon niet hoe je daarin handelt. ik weet bijna ook wel zeker he dat iedere man zichzelf wel een keer pleziert buiten zijn vrouw om.. en vrouwen in feite net zo, al dan wel minder denk ik dan de man. dat is nu eenmaal zo en waarom druk erom maken? kan er echt niet mee zitten haha zo weet ik ook dat mijn vriend wel eens naar een sexfilm op tv kijkt.. vind ik ook geen probleem. ik heb liever dat ik het weet dan stiekum gedoe..wij hebben een erg open relatie en ik ben dan ook absoluut niet preuts aangelegd. mn vriendin en ik gaan ook gerust samen onder de douche enzo..en als we op vakantie zijn en onze vriend zit in bad en ikheb wat nodig dan klop ik ff maar dan kan ik ook zo naar binnen en andersom ook. ach ja zo kan ik nog wel even doorgaan hihi gefeliciteerd met je 12 weken trouwens! dimple dat is wel ff schrikken dan, hopelijk is het idd de innesteling tezzz hier gaat het wel aardig. ben erg moe.. de misselijkheid is af en toe met vlagen. afgelopen dagen weer wat minder.. maar wel weer opgeblazen buik en andere dingen.. dus blijft gewoon afwachten.. bijna maandag... diaantje knuff! ik ben ook niet van de kerk, heb er ook vrij weinig mee. maar heb wel respect voor mensen die wel geloven. vind ook dat iedereen mekaar in hun waarde moet laten in wat zij willen geloven.. ik heb wel een hekel aan mensen die hun geloof opdringen.. dan denk ik, die snappen het geloof ik niet zo.. geloven doe je voor jezelf vind ik en niet voor een ander.
@ diaan hoe gaat het met de koorts van M dan? vervelend hoor, als het een soort van spelletje van haar is.....dan kost het nog wel even wat doorzettingsvermogen om dat er weer uit te krijgen lijkt me.... *knuff* (krijgt ineens allerlei super-nanny-spookbeelden binnen "no, that's not acceptable!"......AAAAAAARGH!!!!!)
mariek hoe gaat-ie daar? en met de verstopping van wc en darmen? * flauw-smiley * @ dimple ben je nou zo nerveus dat je zelfs vanaf je werk zit te forummen? * knuffie voor jou....en een virtueel valium-tabletje *
mielenl de verstopping van de wc is opgelost.. gelukkig ben benieuwd hoelang die t nu volhoud! en de darmen gaat nu wel weer aardig. zo zit ik verstopt en kan ik niet poepen en zo heb ik diaree.. zo raar haha
Miele, ja ik word helemaal knetter hier. Logisch want vandaag weer rood afgeveegd, ga er gewoon vanuit dat het niet goed is. Dan kan het alleen maar meevallen (was het maar zo makkelijk)
meis ik hoop van harte dat je geen gelijk hebt......je hoort het toch best vaak hoor, dat vrouwen in het begin wat bloed verliezen. * aaaaaargh ik wou dat ik iets kon doen-smiley *
Ach als we er iets aan konden doen, was het leven ook maar saai. He heb jij een makro pasje? Ga jij toevallig daarheen dit weekend?
dimple wat enorm vervelend die onzekerheid... dikke knuff en hoop nog steeds dat t een innesteling is... maar wel fe de vloskundige bellen hoor!
Da's dus ook belachelijk! Dat doe je toch niet?!? Ik ga je ff een pb'tje doen. Misschien dat je dan beter kan begrijpen waar ik vandaan kom en hoeven we de discussie hier niet meer voort te zetten
@dimple...hoop zo dat je wat rust in je lijf heb om dit te dragen...die onzekerheid bedoel ik. Heb je er geen krampen erbij? Bah, wat kloten! @mezelf...oooooh het komt veel te vroeg! Mooie aanbieding gehad om een Hostel over te nemen in nieuw zeeland ( Le Gite - Backpackers Accomodation - Hanmer Springs ) maar het komt gewoon zeker 1½ jaar te vroeg! grrrrr...misschien is er dan wel iets beters...zeg ik al 15x tegen mezelf!
op wat voor termijn willen ze dat je het over neemt dan? zouden ze niet bvb nog 1 jaartje kunnen/willen wachten... heeft zo ie zo tijd nodig voor je daar echt heen kan emigreren...
vk ga ik morgen bellen, eerst eventueel nog een test morgenochtend. En heb nergens last van, maar met ongi had ik ook nooit veel klachten. Als dit nou doorzet met ik dan alsnog vk bellen?
ja want je hebt wel een positive zw test gehad dus dan moeten ze kijken of je bm goed leeg is mocht t een mk zijn/worden... maar duimen draaien hier voor een innesteling bloeding! zijn t alleen vegen of echt ongi bloedverlies?
Bapsie,, het zijn nog vegen, maar wel bij elke keer (nu al 3x geweest) Dan morgen zowiezo maar vk bellen.
kan ook zijn dat er net een poreus vaatje is wat is geknapt bij je bm mond (toevallig gefunsmept?) door de hormonen kunnen je bloedvaten dunner worden...