hoera!! Wij zijn hier niets! Maar vind dat er goede elementen in de bijbel staan. Je ziet wel de splinter in iemand anders zijn oog maar niet de balk in je eigen enzo... Heej Mariek ik wil ook wel met jou onder de douche...!!! Maar weet niet of dat met mij past hahahhahahhahahah
Tom suc6 verder met je monologen. Heb me scheel gekocht bij de makro en ga nu lekker me bedje in. Truste.....
Jeetje, wat een rust geweest hier vanavond! Kwam alleen even iedereen trusten zeggen. Dus bij deze... SLAAP LEKKER LIEVE MEIDEN EN BEEBJES!!
Morgen, Nou hier komt ie dan: Net een digitale test gedaan, staat op niet zwanger. Ga er gewoon vanuit dat ik gewoon een hele late ongi heb. Want die begint een beetje door te zetten. Ik zal nog wel de vk later belen en vragen wat zij ervan vind. Dus heb mijn banner maar weer weggehaald. Miele, sorry dat ik je niet eerst sms heb gestuurd, maar heb geen zin om dit verhaal 2x te typen. Ga zo maar weer met de dagelijkse gang van zaken verder, boodschappen, verjaardag en morgen zandvoort.
dimple wat enorm balen meid! maar idd wel even met de verloskundige overleggen hoor! hele dikke knuff en neem wel fe de tijd om t verwerken, is niet niets een week lang denken dat je zwanger bent en dan toch in eens nietmeer...
heb je gelijk in baps, maar gelukkig ben ik de hele tijd toch niet 100% overtuigd geweest. vreemde situatie, maar we gan vol goede moed weer door.
Goede morgen allemaal! Wij gaan dadelijk naar mijn oma. Ze is gek op Jesse maar heeft hem al niet meer gezien vanaf juni . Mijn ouders gaan ook mee gezellig dus Vanavond heb ik het huis vol visite. Bart heeft een reünie geregeld van zijn vakantie's van vroeger toen hij nog een heel klein bartje was haha.... Hij heet die jongens 13 jaar niet gezien dat wordt lachen dus....en ik zie ze voor het eerst. Morgen avond vier ik mijn verjaardag voor mijn vrienden. Volgende week vrijdag de 23ste ben ik jarig
Mmmmmmmmorgen! Bekijk bijlage 21828 DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS MARIEKE!!! Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
@Dimple: wat ontzettend klote dat je je banner hebt terugverandert. Zijn de veegjes ook meer geworden of niet? Goed dat je de vk belt. Knuffie! @Wendy: veel plezier vandaag! Lijkt me wel apart, je oude vakantievriendjes weer zien..ik hoop dat het gezellig wordt! Ik ga K maar eens eten geven...tenminste...als ie niet weer in slaap gevallen is... Laterrrrr!
Dimple, wat ontiegelijk balen dit zeg! Was het dan geen vmk? Ivm de eerste roze streepjes? Dikke knuffel!
Morgen, Dimple, wat een rotnieuws zeg. Dat was zeker schrikken. Heb je de vk al gebeld? Marieke, van harte gefeliciteerd! Heb je al veel cadeautjes gehad? Trutje, hierbij nog een late gefeliciteerd! Hier ook weekend! Ninthe gaat sinds kort 's middags niet meer slapen dus moet het eerste slaapje verplaatsen naar de middag. Is even wennen voor Ninthe. Waarom heb je speelgoed nodig als je een salontafel en onderzetters hebt...Ninthe kruipt nu telkens op de salontafel en gaat dan de onderzetters verleggen...pppffffff...al tig keer gezegd dat het niet mag maar madam vindt het zo leuk. Ik ben er weer vandoor, is er eentje aan het huilen.
mogguhhhhh... hier de vlag uit....heb vannacht weer in mijn eigen bedje kunnen slapen...*hubbie ook weer happy* ..Meagan is maar 1 keer wakker geweest..maar na een fles ging ze weer heerlijk slapen.. Vanmorgen was ze er weer om 5:30 ..maar dat mag de pret niet drukken ..scheelt lichamelijk echt enorm die paar uurtjes extra rust hahaha @ leentje..ja voor tonnen aan speelgoed onderhand en waar is mevrouw het drukste mee?..met de lege flessen hahahha @ mamarieke VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !!!...26 ...BROEKKIE!!
goeiemorgen! Iedereen bedankt voor de felicitaties! tom, hihi ik moest wel lachen om t levensvatbaar verhaal.. enneh als mn vriendin en ik samen onder een iniminie douch passen (beide aardig aan de maat) dan passen wij dat ook wel hoor vroeger gingen steef en ik ook vaak samen douchen voor we gingen stappen hihi weet je dat nog steef? dimple neeee zo niet leuk.. arme jij dikke knuffel! diaantje wat fijn dat het beter gaat!! en je heerlijk bij je hubby in je eigen bed hebt kunnen slapen! hihi ja ik ben best nog een broekie he hihi zo nu ga ik eerst mn vriendinnetje bellen want die doe ik al de hele week verwaarlozen *schaamt zich de ogen uit de kop smiley*
Nou wat een pet bericht... Je was eerst gewoon zwanger wnat dat stond op je test klote hoor... Sterkte meis! Dikke kus!!