hij staat ook op mijn hyves..*en hij kijkt me w.s niet meer aan omdat ik hem hier neer zet* ..maar vind m zoooo lief zo saampies.. even voor de duidelijkheid..dit is dus Marv..
@Diaan: M kan zo naar K3! *lief* ik haal normaal ook de jassen in de voorjaarsopruiming, maar a) toen had ik ff wat anders aan m'n hoofd en b) ik was er toen nog van overtuigd dat Y's winterjas nog groot genoeg was. Maar z'n armen hebben opeens een groeispurt gehad! Vanmiddag jassen gepast, maar niet de goeie maat. Hij moet eigenlijk 122, maar de kleinste was 128. Was dus veeeeeel te lang/ ruim, behalve dan de mouwen...die waren prima... Klotemaat, 122...tussenmaat...
Jaaa, pff eindelijk alle pagina,s doorgelezen ! Oke , nu even m,n geheugen op de proef stellen : Beastie , gefeliciteerd met je goeie nekplooi meting ! En met de 12 weken ! Leuk hostel in nieuw zeeland ! Marieke , gefeliciteerd ! Nog even en je hebt je echo ! Tezz , leuk dat K zich kan optrekken , was sielug dat ze zo hard beginnen te huilen he als iets niet lukt. M. probeerd ook te draaien maar het lukt alleen met dr bovenlijfje waarop ze na een tijdje hard in snikken uitbarst. Oja de foto spreekt boekdelen ! Steef, Toch een grote mijlpaal van rug naar buik !!! (wat zal je trots zijn !) Eet ze al fruithapjes ? Kan niet wachten om daar mee te beginnen Kippy en bapsie , Kan niet wachten om jullie gips-buik kunstwerken te zien als ze gemaakt zijn ! dimle , hele dikke knuffel , wat een domper Miele en jij zijn de volgende ronde gewoon lekker samen zwangert ! (is aan het denken wie ik nou vergeten ben...) Blurry , Gaat alles goed bij jullie ! Hopelijk wel , dikke knuff aan S ! Tijgertje , veel sterkte .. en ik had het btw nog opgezocht over Ikke , jeetje was een doos zeg ! Dat plaatje was echt geript van die website ! En dan ook nog smoesjes verzinnen , al is ze wel vindingrijk ! Ik zou er niet opkomen in iedergeval . uhmmmm Go4b , Jammer dat je niet meer o vaak op het forum zal zijn ! Krijgen we nog wel vaak een update ? Nou nu weet ik het echt even niet meer .... Lola , wiefie , diaantje dikke knuffel want ik ben helaas vergeten wat jullie hebben geschreven .... Liefs !!! P.s vandaag 14e dag na ''operatie gescheurde regenjas'' Helemaal geen ei gevoeld deze maand wat ZEER bizar is aangezien ik die ALTIJD voel , ook vorige maand. Nu dus Helemaal geen indicatie van m,n cyclus .... Morgen 30e CD als ik de 35CD nog niet ongi bent even testen.... (pomti pomti pom.... bijt bedenkelijk in m,n onderlip smiley) Oja Jeetje wat ben ik vergeetachtig M doet het heeeeeeeeeeeeeeeeel goed op de friso comfort en drinkt vanplaats 80 ml nu 170ML!!! En ik moet de fles er gewoon uittrekken vanplaats het laatste resje erin te proppen hahaha Vandaag weer naar consultatiebureau en ze is al flink aangekomen (vind ik niet zo gek na zoveel voeding )! Ze zei ook dat het wel vaker voorkomt dat baby,s friso wat lekkerder vinden doordat er een ander smaakje aan zit. Dat klopt volgens mij ook want de nurtilon is best smaakloos terwijl je met friso echt een melksmaak proeft. Nou ja zolang ze goed drinkt , tevreden is en aankomt vind ik alles best !
@ melmel..oh wat gaat het toch hard met M zeg...en wat lekker dat ze zo goed groeit.. Word nog spannend dan ...operatie gescheurde regenjas..ghe ghe ghe ...
@Melmel: wat goed dat M nu zo veel drinkt! Gaat helemaal goedkomen! Moet ook wel...als ze over een jaartje al grote zus is (grapje hoor! ..ik vind "operatie gescheurde regenjas" ook erg grappig.. gezegd dan dus...minder dat het gebeurd is... )
hahahaha ja ik was aan het twijfelen over missie of operatie Ben echt heel blij dat ze nu weer goed drinkt ! Maar het lijkt wel alsof het met periode,s komt.... (daar ga ik vanacht even over nadenken) Echt scheetige foto,s ! Wat een leuk lief roze jasje zeg ! En marv is een hele knappe jongen !
wij gaan morgen naar kaaadriehie.. wij gaan morgen naar kaadriehie.. zet het maar ' onzichtbaar' neer, want da's toch niet normaal als je als volwassen vrouw waarachtig zin hebt om te gaan ?!?
HAHAHAHAHAHA !!!! (rolt van het lachen over de grond smiley) Grote zus , phoe als het wel zo is zal ik het wel even een ''kwartier''(proest) moeten laten bezinken voordat ik ga juichen. Neee ,ik denk dat het dan meer schok is Het is en blijft natuurlijk een wonder als er een klein beebje ontstaat in je buik , en het is en blijft gewoon welkom. We zijn er allebei wel overuit dat we in de toekomst er nog graag een 2e kindje bij willen krijgen, als hij of zij dan iets eerder komt als gepland is dat ook geen ramp.
Tezz leuk dat je naar k3 gaat ! Is wel erg gezellig toch ? Met dat nieuwe meisje toch ? Maar dat rooie meisje (edit , vrouw) is toch ook zwanger , wanneer zou zij dan weggaan?
Nou ze kan zometeen denk ik niet meer die dansjes doen met een hele dikke buik. En met een klein baby,tje touren en optreden.... Misschien knijpt ze er wel ''even'' tussenuit en komt dan weer terug ?
@Melmel: volgens mij hebben ze maar de tour tot december en gaan ze daarna weer films of programma's maken of zo. Die donkere (Kristel) heeft inmiddels al 2 kids en die kon ook met dikke buik optreden, dus dat zal wel los lopen denk ik
ze hebben trouwens ook een nieuwe cd uit dus zullen de komende tijd ook wel promotie en clips doen denk ik.