Hela voordat ik weer niet mee kan doen Tezz wil jij m effe Quote enzo? Ik laat zelfs nog water aanbranden bwvs dus hier begin ik niet aan, De grote verassing is op 12 Juli S jarig en een jongen! Om 17.00 smiddags!~!
Oja heeft hier iemand van de meisjes nog ene sjabloon voor een CV liggen? Wow holy moly wat is dat moeilijk zeg een sollibrief....
Poll voor Grote Verrassing: Ikdus: in de nacht van 5 op 6 juli om 04:55, een meid ! Tom78: 12 juli, 's middags om 17.00 en een jongen! go4baby: 's middags 12 juli en een ehhh.... smurfje! CynthiaB: de nacht van 14 op 15 juli en een jongetje! Tezzz: 15 juli, 's morgens om 9.00 een meisje ! Leentje79: 16 juli in de ochtend en een jongetje! Miepie80: 17 juli rond 02.00 en een jongetje! Zico: 19 juli in de ochtend, een meid! Ellen: 19 juli in de avond een jongetje! Lola1982: 20 juli in de ochtend, een meid!
@Tom: kan je helaas niet helpen. Is al super lang gelden dat ik een sollbrief en /of cv heb gemaakt! maar volgens mij moeten die op het net ook wel te vinden zijn hoor ff googlen?
hallo! dit is mijn eerste berichtje op dit topic ik heb het deze maand ook gedaan en over 9 dagen kan ik testen! ben zo benieuwd! wou me er graag bij zetten maar was het vergeten kan het nog? en wil iemand dit voo rmij doen! pff ben weer erg zenuwachtig deze maand! heb sinds vanacht erg veel last van mijn lies! maar waarom? en nog een mischien dom vraag je maar wat is dat me dat ei en verassing? haha ben helemaal niet nieuwschierig! liefs x
@ Zico: gatsie wat een naar nieuws, krijg er helemaal kippenvel van! Wel van harte met je verjaardag! @ Tom: Ik heb er geen, heb ook heel lang terug een CV gemaakt! Lastig he die brieven schrijven! Grrrr! Wat tezzz al zei: op het net zijn er wel veel te vinden! Succes! @ Leeuw: welkom hier! Dat is de poll voor wanneer mini-beastie komt! Beastie is bijna uitgerekend dus we hebben even een poll gemaakt! @ Alexia: hi! 8)
@Leeuw: Welkom hier! Wat is je nod precies? Dan zetten we je erbij! En hoe is je eerste smepronde bevallen? @Lola & Alexia: hi! 8)
hoi tezz! mijn nod is 1 juli! en we hebben precies gedaan wat er stond, moms elke dag geklust en niet om de dag:S mar dat is toch niet erg hoop ik! ik ben echt benieuwd, maar lees heel veel dat het is voor vrouwen die een mk hebben gehad is dat zo?
De smep-methode is eigenlijk ontwikkelt voor vrouwen die een mk hebben gehad, maar meiden zonder mk zijn er ook al zwanger mee geworden hoor Ik weet niet of elke dag smeppen wel zo goed is voor de kwaliteit van het sperma eigenlijk voor jou hoop ik in elk geval van wel! Zal zo het lijstje wel even aanpassen. Nou is íe nog vers!
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul. Erannick (ronde 13, 1x SMEP) 16 mei 08, meisje WishfulDreaming (ronde 5, 1x SMEP) 19 mei 08, knul Diaantje17 (ronde 4, 1x SMEP) 31 mei 08, meisje Fiona23 (ronde 2, 1x SMEP) 01 juni 08, meisje Pebbels(ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise ± 27 mei niet meer actief... Linda221 (ronde 1, 1x SMEP)08 juni 08, meisje *MOAS => Mother of all smeppers! SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a boy ± 9 jun. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise ± 18 jun. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! ± 13 jun. Mijntje \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 jun. Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! ± 4 jul. 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise ± 11 jul. Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! ± 11 jul. Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise ± 14 jul. Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy ± 12 jul. Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! ±17 jul. Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy ± 20 jul. Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise ± 25 jul. 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC*) \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! ± 12 aug. Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 aug. Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) It's a girl! ± 28 aug. *SC => Super Cynthia! 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) ± 6 sep. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) It's a girl! ± 9 sep. Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep. Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt. 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) ± 09 okt Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: Elba \/ (ronde 11, 8 x smep) ± 22 dec Lola1982 \/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 20 dec Queenie, \/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec 18 SMEP - kandidaten 14Ongi.... 3 Zwanger ....1 MK ...16.67% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van Mei: 15 SMEP - kandidaten 14 Ongi.... 0 Zwanger ....0 negatief....0 twijfel.... 1 MK 0% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van juni 1. Nyncke \/ ( ronde 7, 4 x SMEP) 2. Toontje80, ronde 1, NOD 4 juni 3. Marieke1610, ronde 18, NOD 6 juni 4. Mupkuh \/ (ronde 2 na MA, 2 x SMEP) 5. Tijgertje23, ronde 3, NOD 8 juni 6. Julita, \/ (ronde 2 na mk, veel x SMEP) 7. Stoetel, ronde 6, NOD 14 juni 8. Ellenk, NOD 26 juni 9. Miepie80, ronde 18, NOD 27 juni 10. Tom78, ronde 1 na MK, NOD 28 juni 11. Tezzz, ronde 8, NOD 28 juni 12. Elke1984, ronde 1 na MK, NOD 29 juni 12 SMEP - kandidaten 2 Ongi.... 3 Zwanger ....0 Negatief....1 Twijfel.... 0 MK ...% zwanger SMEPpers van juli 1. Leeuw89, ronde 7, NOD 1 juli 2. Toontje80, ronde 2, NOD 4 juli 3. Alexia R, ronde 1, NOD 13 juli @Leeuw: je staat erbij!
Komt idd mooi uit Tezzz! Ik was die andere lijstjes zo wat vergeten! Misschien al een klein beetje last van zwangerschapsdementie!
@Lola: hihi...komt gewoon omdat ik alle pagina's vanaf 500 door moest om de laatste lijst te vinden (die dus op 500 stond ). En de uitleg was gewoon ff knippen en plakken. maarreh...is niet zo gek hoor, die zwangerschapsdementie! Jij bent ook al wel behoorlijk zwanger hoor!
Whahahaha, gister ging ik een schaar weggooien en de restjes van het geknipte papier in de keukenla leggen! En zo nog meer van dat soort dingen echt niet normaal!
Hé, nou al weer een nieuw topic? Vorige keer mochten we tot de 1500 doorkletsen Nou ja, went ook wel weer.... Begint hier voor een aantal alweer spannend te worden... Ellen, Tom, Tezzz, Elke, hoe is het bij jullie? Hoop dat jullie met z'n 4-en donderdag weer eens roze gaan kleuren! Zico, wat een bericht zeg Wat ontzettend zwaar voor ze.... Ik heb vandaag echt een heel luie dag... loop nog steeds in mijn pyjama rond en heb alleen nog maar bankgehangen en een beetje geWiit en dingetjes voor de vakantie opgezocht... heerlijk
@ tezzz zoooo lekker bezig geweest met al die lijstjes opsnorren hoe gaat-ie? Nog lekker in de PUPO stand? @ lola gaaaaaaaf dat je het hartje hebt gevonden! Lekker genieten en niet meer ongerust maken he @ tom ik heb denk ik iets gemist als wat ga je solliciteren? @ leeuw ik hoop dat het SMEP'n geholpen heeft meis! Volgens mij is het vooral voor vrouwen/stellen die een mk hebben gehad omdat je dan iig zeker weet dat je zwanger KUNT raken. Zoiets. Verder maakt het niet uit hoor. Ik had ook geen mk gehad (godzijdank) maar ik ben er toch zwanger mee geworden pfff nu moet me toch even iets van het hart hoor. ik heb er dus echt veel moeite mee om Mika straks uit handen te geven, zelfs aan mijn schoonmoeder. En dat heeft een beetje een andere oorzaak. Kijk, ik dacht dat ik haar een plezier deed met een dagje oppassen in de week. Maar nu hoor ik dus dat ze het gebruikt om dingen gedaan te krijgen van mijn man. Als hij weigert, dan zegt ze dat ze ten slotte ook op ons kind past? En ik weet dat dus zogenaamd niet en ik denk dat ze donders goed in de gaten heeft dat ze dat tegen mij dus niet hoeft te zeggen, want dan regel ik wel dat ik een dag thuis kan werken, of ik breng hem een dag langer naar het kdv of wat dan ook. Kan me daar zo kwaad om maken! Wat mij betreft hoeft Mika niet zo nodig 1 dag in de week naar oma! Nouja, ik weet nu in elk geval zeker dat mocht ik het geregeld krijgen op mijn werk en ik kan een dag thuiswerken, dan wordt dat heel toevallig precies die dag dat zij oppast. Dat heeft ze er dus wel mee bereikt! bah, schoonmoeders verder is ze wel lief hoor, maar durf gewoon niks van haar te vragen want ik weet ZEKER dat ik dat een keer terug op mijn bord krijg.
hahaha als ik iets kwijt was keek ik standaard in de koelkast. vond er de meest vreemde dingen terug!